Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Atria kanan hornet tulisesti marinoitu siipi

Vierailija
15.12.2024 |

Hei.olen ostanut noita samoja siipiä jo monia vuosia mutta nyt on pitänyt vaihtaa.siihen on tullu jotenkin paha sivumaku.en tiedä onko kastike vaihtunut vai mitä.onko kukaan muu huomannut maussa eroa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostettiin pitkästä aikaa ja mustakin kastikereseptiä on muutettu. Mutta musta parempaan suuntaan menty.

Vierailija
2/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kariniemen pakastesiipiä ja niihin siipikastike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kävi silleen, että niistä lähti joku ihan ihme haju ja jätin itse sen takia syömättä kokonaan. Ei siis millään tavalla hyvälle ruoan hajulle tuoksunut. En ole sen jälkeen niitä ostanut enää.

Vierailija
4/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian tuotteissa usein laatuongelmia. Käyttävät toki etenkin noissa marinoiduissa huonoimpia ruhon osia, mutta luulen, että käyttävät joskus vanhaksi menossa oleviakin tuotteita, koska kuvittelevat marinadin poistavan hajun/maun. Ei poista.

Vierailija
5/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atrian tuotteissa usein laatuongelmia. Käyttävät toki etenkin noissa marinoiduissa huonoimpia ruhon osia, mutta luulen, että käyttävät joskus vanhaksi menossa oleviakin tuotteita, koska kuvittelevat marinadin poistavan hajun/maun. Ei poista.

Hornetit tehdään silloin kun kana teurastetaan, ei jälkikäteen.

Vierailija
6/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt juuri muista millä nimellä niitä viimeksi söin, mutta hieman eri makuisia olivat kuin muistin. Ei se kovin suuri vahinko ole sillä aina voi ostaa naturelleja ja maustaa itse.

Vierailija
7/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atria on mennyt alaspäin. Käyttävät Bovaer rehua. Boikotoin nykyisin Atriaa.

Vierailija
8/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on lehmän rehun lisäaine.

Vierailija
9/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. En luota noiden firmojen ja kaupan tuotteisiin juuri yhtään. Varmasti voi olla vaikka minkälaista ja lisäaineet. Ellei osu sattumalta joku minkä saa alas.

Vierailija
10/11 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se Atria niitä eläimiä kasvata. Eikä ruoki.

Vierailija
11/11 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jäätäviä saatavuusongelmia tämän tuotteen kohdalla. Kauppaan kun menee ja näitä sattuu olemaan hyvällä tuurilla hyllyssä(kuorma tullut) niin ei mene kuin päivä tai kaksi ja hyllyt ontuvat 4-5 päivää taas tyhjää. Miksei tätä tuotetta voi kauppiaat tilata kunnolla kun menekkiä on selkeästi. Olen itse rampannut Etelä-Haagasta Leppävaaraan asti etsimään tätä tuotetta. Pitääkö olla huolissaan