Minkälaisista naisista rikkaat ja sivistyneet miehet tykkää?
Näin yleisesti. Ja puhun nyt sivistyneistä miehistä, en mistään kimi räikkösistä sun muista. Mieluummin vanhan rahan jälkeläisistä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten kaikista pidän heistä, joilla on keskellä reikä tai kaksi reikää.
Ehkä reiän ympärillä on terve vartalo ja ylhällä pää, jossa on omaperäiset aivot? Ohuita siimoja ympäriinsä eri sukulinjoihin? Ehkä näin.
Riippuu miehen omasta ulkonäöstä eli komealla on kaunis, taviksella tavis jne. Kuten muidenkin kohdalla. Sosiaaliluokka on pariskunnilla myös sama ja ÄO samaa luokkaa, tutkitusti.
Väärä palsta, täällä ei ole yhtäkään rikasta ja sivistynyttä miestä vastaamassa kysymykseesi.
Keskustelutaito ja huumorintaju. Älykäs mies haluaa älykästä seuraa arjessa viihtyäkseen. Myös naisella oma työ/tulot, ettei ole pelkkä elätti eikä avuton muutenkaan. Olen jo kahden sivistyneen miehen kanssa jakanut elämää. (Leskeydyin ensimmäisestä). He ovat arvostaneet myös avuliaisuutta ja yhteistyökykyä.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaito ja huumorintaju. Älykäs mies haluaa älykästä seuraa arjessa viihtyäkseen. Myös naisella oma työ/tulot, ettei ole pelkkä elätti eikä avuton muutenkaan. Olen jo kahden sivistyneen miehen kanssa jakanut elämää. (Leskeydyin ensimmäisestä). He ovat arvostaneet myös avuliaisuutta ja yhteistyökykyä.
Mun mies on tuollainen ja pitää koulutetusta ja älykkäästä. On tärkeää, että nainen osaa hyvin kieliä ja on matkustellut, koska keskustelutaito on tärkeä dinnereillä. Kukaan ei halua viedä lähihoitajabimboa illalliselle.
Herrat pitävät aidoista vaaleaveriköistä.
Oma viestisi on tunnepohjaista toiveajattelua, järkeä vailla.