Minkälaisista naisista rikkaat ja sivistyneet miehet tykkää?
Näin yleisesti. Ja puhun nyt sivistyneistä miehistä, en mistään kimi räikkösistä sun muista. Mieluummin vanhan rahan jälkeläisistä.
Kommentit (88)
Hoikka, tumma, pitkät hiukset, porvaritausta, akateemista loppututkintoa useassa polvessa taaksepäin. Näin ainakin meillä. Mies arkkitehti.
Perinteinen suomalainen, tatuoimaton, kansallismielinen, hyväntahtoinen, normaalipainoinen
Isot tissit ja muhkea perä. Mitä muuta sitä mies voisi naiselta toivoa?
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, tumma, pitkät hiukset, porvaritausta, akateemista loppututkintoa useassa polvessa taaksepäin. Näin ainakin meillä. Mies arkkitehti.
Kiitos vastauksesta. Mitä tarkoitat porvaritaustalla? Itse olen hyvästä suvusta, riittääkö se? Ap
Klassisen kauniista, hoikista, hyvästä perheestä, hyvä ammatti
Eniten kaikista pidän heistä, joilla on keskellä reikä tai kaksi reikää.
Kuka tykkää mistäkin. Ei varmaan ole yhtä mieltä.
Ekana tulee mieleen silmät suuret, toisena suuret pillun juuret.
t.sivistynyt
no ei ne ainakaan pidä minusta. Olenkin tällainen masennukseen taipuvainen totuuden etsijä. Ei minusta oikeastaan pidä naisetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Mitä tarkoitat porvaritaustalla? Itse olen hyvästä suvusta, riittääkö se? Ap
Oletko sinä oikeistolainen?
Perijät taitaa tykätä perijättäristä. Eikä se sivistys enää ole niin tärkeää, sivistysporvarit ovat haudassa tai sen partaalla.
Vähintään samasta yhteiskuntaluokasta, arvostetusta ja moraalisesta kristitystä perheestä. Suku tervettä fyysisesti ja psyykkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ja muhkea perä. Mitä muuta sitä mies voisi naiselta toivoa?
Rohkenen epäillä. Aloituksessahan puhuttiin sivistyneistä miehistä, eikä miehistä yleensä.
Itse olen isorintaisena naisena huomannut, että isot rinnat lähtökohtaisesti vetää puoleensa huomiota vain miehiltä, joiden a) ÄO on alle sadan tai b) ÄO voi olla mitä vaan, mutta mielikuva naisista on hankittu p*rnosta. Älykäskin voi olla sivistymätön.
Sivistyneistä ja eleganteista. Sellaisissa joiden kanssa voi keskustalla ja joita ei tarvitse hävetä missään seurassa.
Rikkaista ja sivistyneistä.