Minkälaisista naisista rikkaat ja sivistyneet miehet tykkää?
Näin yleisesti. Ja puhun nyt sivistyneistä miehistä, en mistään kimi räikkösistä sun muista. Mieluummin vanhan rahan jälkeläisistä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ja muhkea perä. Mitä muuta sitä mies voisi naiselta toivoa?
Rohkenen epäillä. Aloituksessahan puhuttiin sivistyneistä miehistä, eikä miehistä yleensä.
Itse olen isorintaisena naisena huomannut, että isot rinnat lähtökohtaisesti vetää puoleensa huomiota vain miehiltä, joiden a) ÄO on alle sadan tai b) ÄO voi olla mitä vaan, mutta mielikuva naisista on hankittu p*rnosta. Älykäskin voi olla sivistymätön.
Olen tekniikan tohtori ja olen aina pitänyt naisellisista naisista. Ja kas kummaa, ne ovat pitäneet minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen epäillä. Aloituksessahan puhuttiin sivistyneistä miehistä, eikä miehistä yleensä.
Itse olen isorintaisena naisena huomannut, että isot rinnat lähtökohtaisesti vetää puoleensa huomiota vain miehiltä, joiden a) ÄO on alle sadan tai b) ÄO voi olla mitä vaan, mutta mielikuva naisista on hankittu p*rnosta. Älykäskin voi olla sivistymätön.
Olen tekniikan tohtori ja olen aina pitänyt naisellisista naisista. Ja kas kummaa, ne ovat pitäneet minusta.
Ja sulle naisellinen on yhtä kuin isot tissit ja perse?
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneistä ja eleganteista. Sellaisissa joiden kanssa voi keskustalla ja joita ei tarvitse hävetä missään seurassa.
Mitä sinä höpiset? Ei naisten kanssa keskustella, heidän aivonsa ovat liian pienet monimutkaisiin ajatuksiin ja liika rasitus aiheuttaa niiden ylikuumenemista, joka johtaa hysteriaan.
Vierailija kirjoitti:
no ei ne ainakaan pidä minusta. Olenkin tällainen masennukseen taipuvainen totuuden etsijä. Ei minusta oikeastaan pidä naisetkaan.
Minä tykkään jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulle naisellinen on yhtä kuin isot tissit ja perse?
Kyllä vaan. Äläkä yritä väittää, etten ymmärrä, sillä ymmärrän asiat ja itseni aivan liian hyvin.
Strippareita on jonkun verran erityisen kunnollisten lisäksi. Kannattaa siis opetella ketkuttelemaan per settä, varalta, sekä sen lisäksi, ettei älyä riitä muuhun.
Jodelissa oli ketju tästä, eli M. Torppa oli unelmanainen. Varakas ja sivistynyt mies haluaa naisen jota voi esitellä muille miehille, se luo statusarvoa samalla tavalla kuin auto tai hieno kello.
Minä tykkään laihasta siskostani. Nukumme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneistä ja eleganteista. Sellaisissa joiden kanssa voi keskustalla ja joita ei tarvitse hävetä missään seurassa.
Mitä sinä höpiset? Ei naisten kanssa keskustella, heidän aivonsa ovat liian pienet monimutkaisiin ajatuksiin ja liika rasitus aiheuttaa niiden ylikuumenemista, joka johtaa hysteriaan.
Tämä. Naiset ovat panemista varten.
Varmaan jokainen tykkää vähän eri asioista. Toiset tykkää huori*sta ja sitten toiset tykkää akateemisista titteleistä ja tutkimuksista. Sitten jollakin saattaa olla lihava vaimo, jonka kanssa ei harrasteta edes seksiä, mutta nainen kelpaa, koska hänellä on tarpeeksi rahaa tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, tumma, pitkät hiukset, porvaritausta, akateemista loppututkintoa useassa polvessa taaksepäin. Näin ainakin meillä. Mies arkkitehti.
Kiitos vastauksesta. Mitä tarkoitat porvaritaustalla? Itse olen hyvästä suvusta, riittääkö se? Ap
Kokoomuslainen tausta, vanhemmat väitelleet tohtoreiksi nk. kovista tieteistä 80-luvulla. Isovanhemmat pankinjohtajia yms. Esi-isät olleet valkoisten puolella. Kirkon jäsenyys tärkeää.
Tiedäthän sinä. Persiiseen antavista hourista, mutta vaan kertapanoihin. Prinssi Andrew ja Epstein sen jo esittivät. Kirjoitusvirheet olivat moden vaatimia myönnytyksiä.
Kaupan kassa tyttö kelpaisi. Muistuttaa hieman siskoani. Lyhyt, rinnaton ja pieni peppu. Isot silmät ja täyteläiset huulet.
Oletko ap sukusi vanki? Etkö ole koskaan halunnut tehdä jotain omaa? Irrottautua kahleista, olla vapaa?
Eikö maailma ole koskaan tuntunut siltä, että kaikki ovet ovat avoinna?
Eikö olisi ihana rakastaa ilman määritelmiä? Tuntea olevansa vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Sivistyksellä voidaan tarkoittaa monia asioita, ja yksi määritelmä koskee todellakin tapakulttuuria. Näin ajateltuna sivistynyt ihminen osaa syödä oikealla ruokailuvälineellä oikeaa eläintä, pitää hansikkaita oikein päin kädessä, istua jalat oikeassa asennossa, käyttää oikean pituista helmaa oikeassa tilanteessa, keskustella sievästi ja varakkaan kuuloisella korostuksella ja niin edespäin. Tämä on varmaankin sitä sivistystä, jota rahasukujen miehet toivovat ja odottavat.
Sellaiset miehet eivät vietä aikaa tällä palstalla, joten ei täältä varmaan kannata kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap sukusi vanki? Etkö ole koskaan halunnut tehdä jotain omaa? Irrottautua kahleista, olla vapaa?
Eikö olisi ihana rakastaa ilman määritelmiä? Tuntea olevansa vapaa.
Tämä kuvaus oli itseasiassa todella rikkaista ja hyväsukuisista miehistä, joita ole tavannut. Valtava kaipuu olla vapaa suvun kahleista. Yhden esi-isä oli ollut Persian kuningas. Mieti, mikä painolasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi ihana rakastaa ilman määritelmiä? Tuntea olevansa vapaa.Tämä kuvaus oli itseasiassa todella rikkaista ja hyväsukuisista miehistä, joita ole tavannut. Valtava kaipuu olla vapaa suvun kahleista. Yhden esi-isä oli ollut Persian kuningas. Mieti, mikä painolasti.
Ja valtava kaipuu tulla rakastetuksi juuri sellaisena kuin on. Ei rahan takia, ei suvun historian takia. Iso toive on kohdata aito ja välittävä ihminen, jonka kanssa maailma on älykäs ja hauska.
Napa on kaikilla. Vaihtoehtoisesti miehillä on kaksi reikää... naisilla kolme. Jonka tietäisit jos olisi ikinä päässyt lähikontaktiin naisen kanssa.