Onko jotkut muut huomanneet, että iho on ilman meikkiä paremman näköinen?
Tylsää, kun haluaisin meikata. Ripset ja kulmat laitan aina, mutta haluaisin meikata ihoakin. Tuntuu, että ihomeikki korostaa kaikkia juonteita (olen alle 30v). Enkö sitten vain osaa meikata vai onko muut huomanneet samaa?
Kommentit (24)
Joko et osaa tai sulla on huonot meikit.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Paksu kerros mattameikkivoidetta sormin levitettynä ja puuteroituna on takuulla järkyttävä.
Meikki näyttää hyvältä vain hoidetulla iholla ja päivämeikki on kevyt, koska päivänvalo paljastaa joka ikisen virheen sekä ihossa että meikissä.
Vierailija kirjoitti:
No kun en usko oikeen kumpaankaan. Voi tietenkin olla, ettei meikit sovi omalle iholle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Paksu kerros mattameikkivoidetta sormin levitettynä ja puuteroituna on takuulla järkyttävä.
en käytä mattameikkivoidetta enkä puuteria.
ap
Miks meikata ihoa jos se on kerta ilman paremman näköinen? Aika monella näin talvella on kuiva iho ja meikkivoide näyttää huonolta. Näkee ihan päivittäin.
Ei ole, näppylää ja kuivaa ihoa jne. Vihaan sitä kun joku katsoo läheltä ja en ymmärrä miten joidenkin ihot kiiltelevät.
Vierailija kirjoitti:
Meikki näyttää hyvältä vain hoidetulla iholla ja päivämeikki on kevyt, koska päivänvalo paljastaa joka ikisen virheen sekä ihossa että meikissä.
Ihoni on hoidettu
ap
Siis .. sitten sulla on väärät ihomeikkituotteet sinun iholle. Jos juonteet näkyy, kosteuta eka enemmän, tai sitten kevyempi tai kosteuttava ihomeikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, näppylää ja kuivaa ihoa jne. Vihaan sitä kun joku katsoo läheltä ja en ymmärrä miten joidenkin ihot kiiltelevät.
Hyvin hoidettu ja hyväkuntoinen iho näyttää hyvältä meikillä tai ilman. Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa.
Mä käytän iholle vaan sävyttävää seerumia, olisko lumenen. Tasottaa ihon sävyä, muttei mitenkään korosta ihon virheitä. Voisit kokeilla sitä.
Yllättävän monella näyttää läheltä katsottuna aika huonolta. Kuvissa ja kaukaa katsottuna hyvältä.
Jos iho näyttää hyvältä tai jopa paremmalta ilman meikkiä, miksi laittaa sitä? Laittaa vain silmiin ja huuliin
Kunnon kosteutus alle. Toisaalta jos kerta paremman näköinen ilman, niin miksi meikata ollenkaan?
Minulla on rasvainen iho ja kärsin siitä nuorena. Iho kiilsi tein niin tai näin. Sitten muutin Espanjaan enkä halunnut läträtä meikkien kanssa siellä lämpimässä vaan käytin vain aurinkovoidetta. Kun kaikkien naama kiilteli, niin en enää välittänyt oman naaman kiiltelystä.
Ihoni on iän myötä (nyt 44v.) tummentunut. Asun siis nykyään taas Suomessa, mutta iho on aivan erisävyinen kuin nuorena. Kiilto on vähentynyt, mutta rasvaisuudesta olen tätä nykyä jopa kiitollinen. Ei ole juonteet niin esillä. Meikkaamalla saan itseni näyttämään vaan vanhemmalta.
Meikkaa silmät, kulmat, huulet. Ihoon vaan ihan kevyt tasoittava sävyseerumi tms. Voi laittaa vähän nestemäistä poskipunaa tms. Eihän se muuta vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hoidettu ja hyväkuntoinen iho näyttää hyvältä meikillä tai ilman. Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa.
Meikki näkyy aina. Sillä peitetään virheitä, eihän siinä muuten mitään ideaa olisi. Valitettavasti ei pysty peittämään huonoa ihoa muuten kuin kuvissa ja telkkarissa, pahimman näköistä on, jos on isoja ihohuokosia ja paljon meikkiä päällä.
Enemmän itse ihmettelen, kun huulipunaa käytetään niin paljon, ja usein lopputulos on vaan suttuinen. Se punahan korostaa, ei peitä.
Mikä pakko on meikata? Jos meikkaamalla saa itsensä hain huonomman näköiseksi, miksi ihmeessä tuhlata siihen aikaa. Nää on tosi yksilöllisiä asioita, toisille sopii kunnon meikkikerrokset hyvin ihan arkikäyttöönkin ja toisille sopii paljon paremmin luonnollinen look, varsinkin vaaleahiuksisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en usko oikeen kumpaankaan. Voi tietenkin olla, ettei meikit sovi omalle iholle.
ap
Miksi ihmeessä siis haluat meikata ollenkaan?
Ja kyllä, yritän kosteuttaa aina ihoa muttei sekään auta.