Tipaton tammikuu 2025
Kuluvaa vuotta on enää pari viikkoa jäljellä, ketkä muut aikovat pitää tipattoman tammikuun?
Kommentit (248)
Tipattomani alkoi eilen. Olin täysin alkoholiton reilut 2 kuukautta ja otin viiniä pikkujouluissa ja nyt aattona - tulin siihen tulokseen että ihan turhaahan se on. Nyt ensin tipaton tammikuu ja sitten 100 päivää.
Onko muita tipattoman perjantain viettäjiä? Tammikuu vasta ensi viikolla :)
Enköhän jatka tammikuussakin tipatonta 12 vuotta. En ollut alkoholisti mutta ei huvittanut enää ne väsyneet lauantait
Vierailija kirjoitti:
Ketä mukana?
Kaikki taitaa vielä 🍺🍷🍸🍹
Viime vuonna kokeilin ekaa kertaa tipatonta tammikuuta ja teki kyllä hyvää ajatusmaailmalle! Tänä vuonna uudestaan :)
Marsu
Mukana taas ollaan. Tuleeko vanhaa jengiä koolle tähän ketjuun???
-Jone
Tipaton alkoi. Olen uusi täällä, mutta viime tammikuussa sinnittelin 24pv tipattomana. Nyt on pakko parantaa. Ilmeisesti keksittävä joku nimimerkki vai? Onko se ketjussa ollut tapana? Jään miettimään 😀
Vierailija kirjoitti:
Mukana taas ollaan. Tuleeko vanhaa jengiä koolle tähän ketjuun???
-Jone
Täälläkin taas mukana, neljättä kertaa! Toivottavasti saadaan taas hyvä porukka kasaan. Hyvää uutta vuotta ja tsemppiä tipattomaan. -Tomsku
Minulla tipattomia kuukausia on vuodessa 12.
Olen ollut tipattomalla koko ajan :)
Vierailija kirjoitti:
Itsensäkehuja ilmaantui paikalle :D
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu, sitten tämä ketju ei kauheasti sinulle anna eikä tarjoa.
Kliseistä suurin, tipaton tammikuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa kaiken maailman tipattomat, lihattomat, herkuttomat.
Kas kun ei ole suihinototonta syyskuuta.
Mulla oli sellainen. Oli oikein mukavaa
Nyt lähtee, kuten joka vuosi. Yleensä on venynyt pidemmällekin, ehkä nyt yritän kesään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensäkehuja ilmaantui paikalle :D
Ei tämä mitään itsekehua ole, vaan koko aikuisiän kestänyt itsestäänselvyys. Olen osannut pitää korkin kiinni, päinvastoin kuin sinä!
Jos olet nainen ja englanti taipuu niin tämö kannattaa katsoa:
https://www.tiktok.com/@samiahurstmajno/video/7287125215509876000