Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro asioita joita et ole seksissä tehnyt?

Vierailija
15.12.2024 |

Monesti ajatellaan että, muilla ihmisillä on "ne samat kokemukset" seksissä kuin itsellä, mut eihän se niin ole. Ainakaan itse, en tunne puoliakaan niistä mitä, esim.täällä saa ihmisistä lukea. Se on fakta.

Etenkin kun en pidä itseäni, minään 'lomarantojen ns.seksipetona'.  Ei, en nyt enkä edes nuorempana. Normihetero kun vain olen, omasta mielestäni. Se ei muutu ikinä. (Lukisi/katsoisi ihan mitä tahansa..)

-

(Kerron asioita joita minulla ei ole seksielämässäni ollut/tehnyt/haaveillut.tms ikinä..)

Mulla ei ole seksissä ikinä ollut:

- samanaikaista orgasmia naisen kanssa

- kolmenkimppaa (2N+M/2M+N) sängyssä

- mitään ns.'telakoitumisia/yyterinjunia' miehiin

- mitään intoa tai kiinnostusta ikinä ns.'kakkoseen'

- kokemusta kenenkään seksityöläisen kanssa

Nämä tuli nyt ensin mieleen.. itselläni.

M43

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmasti olet hakannut tattia levareilla muiden miesten kanssa?

Vierailija
2/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole emännän naiskaveria pannut, mikä harmittaa kun ei hän asialle lämpene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppoja on ollut 3-5 hlö mutta koskaan en ole toisen miehen vehkeeseen koskenut, enkä koske. Kaikenlaista muuta on kyllä tullut tehtyä mitä "normaaliin" seksiin liittyy. Normaaliksi en laske lyömistä, alistamista, pakottamista edes leikkimielisesti jne.

Vierailija
4/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan tummaihoisen kanssa..

(tai aasialaisen.)

Vierailija
5/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama kuin aloittajalla. En ole myöskään koskaan kokenut sitä, että nainen laukeaa naamalleni, vaan ainoastaan lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
6/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitkä lista tulisi, jos pitäisi luetella kaikki mitä ei ole tehnyt. Olisiko tällainen ei-mutta-muoto vähän informatiivisempi?

En ole koskaan saanut suuseksiä (en laske muutamaa nuolaisua), mutta nuolen kyllä vaimon aina, myös kevyesti pyllypuolelta.

En ole koskaan nähnyt ketään pukeutuneena seksikkäisiin alusvaatteisiin, mutta itselläni on kyllä muutamat seksipöksyt, joissa tykkään esiintyä vaimolle.

En ole koskaan nähnyt kenenkään tyydyttävän itseään, mutta esiinnyn kyllä vaimolle mielellään.

En ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän seksilelua, mutta itselläni on pari.

En ole koskaan halunnut anaaliyhdyntää, mutta tykkään kyllä kun omaa peppuani hipelöidään ja hyväilen myös vaimoa sieltä.

En ole koskaan saanut seksikuvia tai -videoita, mutta lähettelen niitä kyllä vaimolle.

En ole koskaan ollut minkäänlaisessa seksuaalisessa kontaktissa miehen kanssa, mutta viehätyn kyllä eroottisesti myös miehistä.

En ole koskaan ollut minkäänlaisessa kimpassa, mutta olen kyllä kiehnännyt ja pitänyt sormipeliä naisen kanssa laivahytissä, jossa yöpyi lisäksi pari jannua jotka yrittivät parhaansa mukaan nukkua.

En ole koskaan ostanut seksiä, mutta tokiolaisessa strippiluolassa maksoin esiintyjälle, että sain ottaa polaroid-kameralla kuvan kun hän levitti haarojaan.

Kahta nuorena sattunutta irtopanoa lukuunottamatta en ole koskaan harrastanut seksiä muiden kuin vaimoni kanssa, mutta toinen noista tapauksista oli sukulainen (ja sitä kadun edelleen yli 30 vuoden jälkeen).

En harrastanut seksiä toisen kanssa ennen kuin pitkälle päälle 20-vuotiaana, mutta olin hyvin seksuaalinen nuorenakin ja esimerkiksi aktiivinen kirjoittelija netin seksikeskusteluissa, joissa ajan tavan mukaan esinnyttiin omalla nimellä.

En ole koskaan ollut kiinnostunut BDSM-jutuista tai muusta kinkyilystä, mutta tähän kohtaan minulla ei ole mitään muttaa tarjottavana.

Vierailija
7/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pitkä lista tul.. Olisiko tällainen ei-mutta-muoto vähän inf..?

En ole koskaan nähnyt ketään pukeutuneena seksikkäisiin alusvaatteisiin, mutta itselläni on kyllä muutamat seksipöksyt, joissa tykkään esiintyä vaimolle.

En ole kos..

Tutulta kuulostaa.

Itse myös ihmetellyt tätä, 'puustapudonneen kansan' naisenpuolia: 

kun ei mikään (normaali mannereuroopassa, esin.ranska, saksa,italia..) alusasuilla lingerie leikkiminen yhtään kiinnosta, näitä naisia makuuhuoneissa?

Pidän sitä suurena surkuna. Kaikkien (suomalaisten) seksuaalisuutta latistavana puolena. Harmi.

Itse ainakin miehenä nautin naiskauneudesta, eroottisesta jännityksestä minkä juuri asuilla naiset (helposti) saavat aikaan - sen asian vaan tajuttuaan.

Vierailija
8/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset mitkä luetaan sen ns.bondage vai mikä seon.. (bdgs?!) tyylin juttuihin.

- slave seksin?

- dungeon seksin?

- torture/watertorture seksin?

- erilaiset bondage -tyylin kinkyt seksit?

En mitään muovi tai joku muumuovi asusteisiin lähtisi ikinä pukeutumaan?

En keksi nyt muuta tähän.

Vierailija
9/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole työntänyt pilluuni kättään kyynärpäätään myöten.

Kukaan ei ole koskenut sormin eikä myöskään suulla peräaukkoani eikä sen ympäristöä. Peräsuoleeni ei ole tungettu siitintä eikä mitään muutakaan. 

En ole koskaan ottanut mulkkua suuhuni juurta myöten.  jne.jne. 

Vierailija
10/16 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi liian pitkä lista. T:Kilttis

Vierailija
11/16 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa. Eikä toisaalta kiinnostakaan. Olisi todennäköisesti todella ankeaa.

M35

Vierailija
12/16 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pannut liikkuvassa autossa, haluisin kyllä joskus kokeilla.

En ole harrastanut sellaista kimppaa missä kaksi miestä mun kanssa. Ehkä joskus kokeilen.

En ole harrastanut parinvaihtoa, todellakin haluaisin.

Mun takamus on miltei neitseellinen, koska en halua sinne puolelle yhtään mitään.

On niitä vaikka mitä mitä ei ole tehnyt, lähinnä kun ei halua. Mutta ne ei tule heti mieleen kaikki. Enemmän ne on mielessä mitä haluais.

N38

Vierailija
13/16 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pannu itseäni vanhempaa naista.

Vierailija
14/16 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä tähän laittaa niin se mahdollistaa jonku muun asian muka tapahtuneen. Esim. "En ole pannut naista pyllyyn" voi tulkita "Olen pannut miestä pyllyyn".

Aivan tyhmä aloitus.

Niin kaikki edeltävät kommentoijat ovat harrastaneet seksiä lemmikkiensä kanssa koska ei sanoneet etteivät ole sitä tehneet.

Vierailija
15/16 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nuollut kenenkään sukupuolielimiä enkä tule nuolemaan, sillä en halua pissan tai muun töhnän makua suuhun.

Samoin persepuolen hommiin en tule ikinä suostumaan. Sairasta että jotkut haluaa paskaröörin kanssa olla tekemisissä.

Vierailija
16/16 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut naisen kanssa, en kimpassa.

En ole nuollut miehen pyllyä.

En ole saanut oikeata piiskaa.

En ole kokeillut fistausta.

Minulla ei ole ollut seksitautia, paitsi papilloomavirus, joka on lähes kaikilla joskus.

Ja olen siis nainen.