Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikas anoppi toi meille

Vierailija
15.12.2024 |

joululahjaksi vanhaks mennyttä syömäkelvotonta suklaata. 

Itkettää...

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä antaa vähistään paha ei anna paljostakaan.

Päiväysvanhan suklaan vieminen lahjaksi osoittaa ylimielisyyttä ja halveksuntaa lahjan saajaa kohtaan. 

Sääliä kerjäävän trollialoituksen tarkoitus on osoittaa ylimielisyyttä ja halveksuntaa kuviteltua anoppia kohtaan.

Oot ihan pimee! Miten anopin voi kuvitella???

Ap.

Anoppivitsit yleensä on kuviteltuja. Ennen niitä kertoivat miehet vaimojensa äideistä. Nyt vaimojen äidit on ne hyvät anopit, naiset keksivät nyt anoppijutut.

Kirjailijatkin kirjoittavat kirjoja ihan kuvitellen, tokko monikaan heistå on vaikkA murhia selvittävä poliisi.

Vierailija
62/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän off topic, mutta kerron kuitenkin. Minun mieheni kertoi, että hänen lapsuudessaan tätinsä toi hänelle konvehteja, ja kun suklaat oli syöty, tämä hieman jälkeenjäänyt täti keräsi käärepaperit ja vei ne tuliaisiksi toisen veljensä lapsille.

Tähän sanoisin että köyhinä aikoina joku saattoi kerätä karkkipapereita, sitä ei nykyaikana ymmärretä.  Minullakin oli 50-luvulla niitä tallessa, ne oli niin nättejä, eihän krääsää etenkään maalla ollut. Askastelutarvikkeet kreppipaperia ja ehkä punaista pahvia, keitetty peruna liimana.

😆😆 sillä punaisella kreppipaperilla minä punasin huulianikin...peruna oli tosi hyvää liimaa, kiiltokuvat pysyi hyvin muistovihossa, koska ovat kiinni vieläkin. Voi kun ne karkkipaperit olikin kauniita , kyllä huolella kaikki oikaistiin ja pantiin talteen. Hyvää liimaa oli kyllä liisterikin, piti vain itse sekoittaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopit, ei viedä lapsillemme yhtään mitään. Ei käydä miniöiltä kahvia vonkaamassa. Ei häiritä fiksujen elämää.

Minä aion jatkossakin viedä. En vie pilaantunutta tavaraa, turhaa krääsää enkä mitään, mistä en tietäisi varmasti että on tervetullutta.

Te vanhan sonnan kantajat voitte mieluusti pahastua ja tehdäkin lakon. 

Vierailija
64/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväysvanhan suklaan vieminen lahjaksi osoittaa ylimielisyyttä ja halveksuntaa lahjan saajaa kohtaan. 

Sääliä kerjäävän trollialoituksen tarkoitus on osoittaa ylimielisyyttä ja halveksuntaa kuviteltua anoppia kohtaan.

Ap.

Incelit joutuu senkin kuvittelemaan.

Vierailija
65/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän off topic, mutta kerron kuitenkin. Minun mieheni kertoi, että hänen lapsuudessaan tätinsä toi hänelle konvehteja, ja kun suklaat oli syöty, tämä hieman jälkeenjäänyt täti keräsi käärepaperit ja vei ne tuliaisiksi toisen veljensä lapsille.

Tähän sanoisin että köyhinä aikoina joku saattoi kerätä karkkipapereita, sitä ei nykyaikana ymmärretä.  Minullakin oli 50-luvulla niitä tallessa, ne oli niin nättejä, eihän krääsää etenkään maalla ollut. Askastelutarvikkeet kreppipaperia ja ehkä punaista pahvia, keitetty peruna liimana.

Eikä kai tarvitse olla jälkeenjäänyt jos vie tutuille lapsille jotain mitä tietää heidän keräävän? Vaikka kuinka turhaa aikuisen mielestä.  

P.s.  mitä teen tyttären kiiltokuville, ei huoli niitä nyt aikuisena. Monta kansiota.

Itelläni on tallessa lehdestä leikattuja 50-luvun filmitähtien kuvia pari ruutuvihollista perunalla liimattuna.

Vierailija
66/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopit, ei viedä lapsillemme yhtään mitään. Ei käydä miniöiltä kahvia vonkaamassa. Ei häiritä fiksujen elämää.

Minä aion jatkossakin viedä. En vie pilaantunutta tavaraa, turhaa krääsää enkä mitään, mistä en tietäisi varmasti että on tervetullutta.

Vie sinä tavaraa, yhtä lailla miniäsi haukkuu sen uudenkin täällä.  Raha on käypä lahja, niin olen tehnyt aina paitsi ihan leikki-ikäisille.

Vierailija
67/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt napsahti. Harkitse mitä viet. Ja jos luet , siis todella luet niin pitäisi tyhmemmänkin ymmärtää mitä ei vie Lahjaksi. Haloo, Haloo, onko sielä yläkerrassa mitään elämää...

Vierailija
68/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli niitä Säästö- ja Maximarketteja joissa myytiin suklaatakin halvalla, päiväys tosin saattoi olla jo vuoden vanha tai menossa pikapuoliin vanhaksi. Oma äitivainaakin näitä nuukana osteli, saattoi vielä vuoden säilöä kotona kaapissa kunnes alkoi jakamaan lapsille. Se ihan oikeasti uskoi niiden olevan vielä hyviä ja vanhemmat paketit annetaan ensin pois.

Vierailija
69/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😆😆 sillä punaisella kreppipaperilla minä punasin huulianikin...peruna oli tosi hyvää liimaa, kiiltokuvat pysyi hyvin muistovihossa, koska ovat kiinni vieläkin. Voi kun ne karkkipaperit olikin kauniita , kyllä h

Nykyajan ihmiset eivät ymmärrä pieniä iloja kun kaikkea on liikaa.  Pienistä lapsista näkee ilon nauttia pienestä,  jouluna tai synttäripäivänä he saattavat leikkiä ja tutkia lahjapapereita ja rusetteja, sisältö syrjään laitettuna.

Vierailija
70/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuollaisestakin jotkut kärsii. Minä olen onnekas kun on hyvä anoppi. Mutta hän ei olekkaan rikas. Rikkaat on monesti ylimielisiä.

Vierailija
71/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuollaisestakin jotkut kärsii. Minä olen onnekas kun on hyvä anoppi. Mutta hän ei olekkaan rikas. Rikkaat on monesti ylimielisiä.

Tämä. Hyvä antaa vähästäkin, paha ei paljostakaan. 

Vierailija
72/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt napsahti. Harkitse mitä viet. Ja jos luet , siis todella luet niin pitäisi tyhmemmänkin ymmärtää mitä ei vie Lahjaksi. Haloo, Haloo, onko sielä yläkerrassa mitään elämää...

Jolle vastasit, yläkertani on sanonut pitkään että annetaan vain rahaa. Sillä jokainen ostaa mitä tahtoo, menee siihen kylpylään mihin tahtoo, ostaa kirjan minkä.oikeast tahtoo jne

(Eikä juoda liian montaa kuppia kahvia, ei mennä yökylään, syödään en en kylään menoa.)

Vierailija
73/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hyvä ettei ole tapana viettää jouluja miniöitten kanssa eikä vaihdella lahjoja.

Vierailija
74/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos (anopilta) uupuu normaalit käytöstavat, niin on ihan hyvä pysyä pois. Koskee siis muitakin tolloja, ei vain anoppia.

Vierailija
75/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin toimitaan äitini kanssa. Kysyy mitä tarvitaan, ja tuo sitä. Siis joulu / synttärit. Hän on innokas kirppistelijä, kysyy löytöjä tehdessään wa:ssa että haluanko/tarvitsenko? Hän ymmärtää, että en halua turhaa tavaraa. Ei hän turhuuksia hamstraa omaan kotiinsakaan. 

Vierailija
76/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuonut. Keksi parempia tai mene pois.

Kyllä toi! Ap.

Ei tuonut. Ei ollut suklaata, se ei ollut vanhaa, ei ollut anoppia, eikä anoppi ollut rikas.

Vierailija
77/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo muuten on oikeasti elämää ankeuttavaa, kun saa riesakseen vi%€&^en anopin. Onnekas olet. 

Vierailija
78/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Anoppivitsit yleensä on kuviteltuja. Ennen niitä kertoivat miehet vaimojensa äideistä. Nyt vaimojen äidit on ne hyvät anopit, naiset keksivät nyt anoppijutut.

Kirjailijatkin kirjoittavat kirjoja ihan kuvitellen, tokko monikaan heistå on vaikkA murhia selvittävä poliisi.

Totuus on karumpi. Mä en edes osaisi kuvitella yhtä inhottavaa ihmistä, mitä mun anoppi on. 

Vierailija
79/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin, uhriutuja anoppi jonka tuomiset pitäisi viedä roskikseen eikä toisten koteihin

Vierailija
80/85 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kirjailijatkin kirjoittavat kirjoja ihan kuvitellen, tokko monikaan heistå on va

Toivottavasi äitisi on hyvä ja mukava anoppi.