Rikas anoppi toi meille
joululahjaksi vanhaks mennyttä syömäkelvotonta suklaata.
Itkettää...
Kommentit (85)
Suklaata sentään (minä jo pelolla luulin, et toi vanhaksi mennyttä hyydee).
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään muulla oo tälläistä? Ap.
On, mun anoppi osti lapsille kirppiksiltä hirveitä vaatteita ja aina halvimpia muovileluja, jotka hajosi melkein heti. Hän leipoi kakkuja joulukisi läheisilleen, sitten hän toi meille sen pilalle menneen sanoen, että kyllä tuo teille kelpaa. Tässä muutama esimerkki.😨
Ymmärrän, että on vaikea ymmärtää, että näitä vanhojen elintarvikkeiden "lahjoittajia" on, jos ei ole moiseen törmännyt. Ainakaan oman anopin kohdalla ei ole kyse vahingosta, sillä hän toimii näin toistuvasti. Tietää kyllä että roskiin menee. Kuulemma päivämäärät ovat ihan humpuukia...
Vierailija kirjoitti:
Minä sain eräs Joulu suuren virkatun lilan liinan...Täynnä kahvikupin jättämiä jälkiä...Älä Ap sure. Kyllä on muillakin vastaavaa, eivät uskalla tunnustaa. Minä uskallan koska kyseinen lahjan antaja ei ole lukemassa. Enää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuonut. Keksi parempia tai mene pois.
Kyllä toi! Ap.
Mikä siinä itkettää? Ei kai anopin olisi tarvinnut tuoda mitään.
Itseasiassa, olisi paljon parempi, ettei toisi mitään. Ei meillä ole tarvetta vanhaksi menneelle suklaalle, liian pienille vaatteille, heikkolaatuisille leluille... meillä on jo kaikki, mitä tarvitaan. Jos jotain olennaista puuttuu, niin sellainen on varaa hankkia.
Ei joululahjoja vielä avata joten miten tiedät päiväyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Ei joululahjoja vielä avata joten miten tiedät päiväyksestä?
Ei se paketoi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Joo meillä myös rikkaanpuoleinen anoppi toi rikkimenneen yleiskoneen kulhon tuliaisina, että tästä teille hyvä kulho. Oikein suureleisesti hyvän tekijänä. Sanoi vielä että ei vie tyttärelleen kun tytär on tarkka siitä mitä kotiinsa ottaa. No kuule niin olen minäkin, meidän koti ei ole mikään kierrätyskeskus minne voi kipata ihan random rojua. Meillä on ihan siistit keraamiset ja teräksiset leivonta- yms kulhot omasta takaa. Pakkasin kulhon anopille takaisin kotiin vietäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Miks joku vielä ilkeilee? Tällaisia ihmisiä on!
0/5 sinullekin, joka uskot kaikki provoilut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo meillä myös rikkaanpuoleinen anoppi toi rikkimenneen yleiskoneen kulhon tuliaisina, että tästä teille hyvä kulho. Oikein suureleisesti hyvän tekijänä. Sanoi vielä että ei vie tyttärelleen kun tytär on tarkka siitä mitä kotiinsa ottaa. No kuule niin olen minäkin, meidän koti ei ole mikään kierrätyskeskus minne voi kipata ihan random rojua. Meillä on ihan siistit keraamiset ja teräksiset leivonta- yms kulhot omasta takaa. Pakkasin kulhon anopille takaisin kotiin vietäväksi.
Teit miehen työn! Tai siis naisen työn. Naishenkilöoletetun? Äääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit miehen työn! Tai siis naisen työn. Naishenkilöoletetun? Äääh.
Hyvän itsetunnon omaavan henkilön työn?
Ymmärrän sua Ap. Koita " unohtaa" koko anoppi.
Ei hänellä ainakaan tunteita ole, kyllä tollanen on ihan törkeetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska, onkohan meidän anopit sukulaisia. T. Se, joka saa jouluna sen pilalle menneen kakun🤔
Tämä on vähän off topic, mutta kerron kuitenkin. Minun mieheni kertoi, että hänen lapsuudessaan tätinsä toi hänelle konvehteja, ja kun suklaat oli syöty, tämä hieman jälkeenjäänyt täti keräsi käärepaperit ja vei ne tuliaisiksi toisen veljensä lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska, onkohan meidän anopit sukulaisia. T. Se, joka saa jouluna sen pilalle menneen kakun🤔
Mä hämmästelen sitä, kuinka täyttä roskaa toisen kotiin roudaava anoppi vielä edellyttää nöyrää kiitollisuutta hienoista lahjoistaan. Tai ainakin omani odottaa, että se kolme numeroa liian pieni t-paita ilahduttaa lasta suorastaan ilon kyyneliin asti.
Ihan 100 % varmaa on myös, että anoppi loukkaantuisi jos joku muu toisi vastaavia lahjoja hänelle.
Minä sain varakkaalta anopilta joululahjaksi pinon lehtien välissä tulleita ilmaiskalentereita 🤭
Meillä rikas anoppi ei tuo mitään, koska meillä on jo kaikkea. Ja hyvä niin.