Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi apua... Mies!

Vierailija
15.12.2024 |

Kävin somessa keskustelua jonkun kanssa, kun siihen yhtäkkiä liittyi toinen random. En tunne kumpaakaan enkä ole ollut missään tekemisissä aiemmin. Tämä toinen alkoi haastamaan minua ja vinoilemaan. En vaivautunut katsomaan miehen profiilia, koska kategorisoin tuollaiset vinoilijat luokkaan onnea vaan elämäsi kanssa. Jostain syystä sitten kuitenkin katsoin profiilin ja se vaikutti jotenkin sellaiselta tosi asialliselta. Ei mieskään ole pahan näköinen aika hyvännäköinen suomalaiseksi kyllä.

Yhtäkkiä tänään minuun iski sellainen ihan omituinen tunne, että haluaisin tutustua häneen ja melkein tunnen olevani netti-ihastunut! Melkein mitä hittoa, en minä yleisesti kiinnostu mistään vinoilijoista. Tai no ehkä valehtelin hieman Kyllä minuun uppoaa sellainen hienovarainen vinoilu, kunhan se ei ole ilkeää. Eikä jatkuvaa. Ei hitto, yrittäkää nyt puhua minut ympäri ennen kuin oikeasti sekoan ja netti-ihastun tuohon. Miehellä lukee profiilissa, että on sinkku. Ei kannata sanoa, että et sinä häntä tunne, koska sen luulisi olevan ihan selvää jo. Olen kuitenkin kuullut hänen äänensä ja se oli kyllä oikein kiva ja ulkonäkö sytyttää ihme kyllä. Ei minuun tehoa mikään anna olla, se on joku random, kun yhtäkkiä vain iski sellainen tietty tunne ja jostain syystä mieskin koki tarvetta liittyä keskusteluun, johon hän ei kuulunut millään tavalla.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniyttä, ei teinityttö 

Vierailija
22/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa vinoilussa on? Reppanat hajoo?

Sitä, että en sanonut tyypille enkä tyypistä yhtään mitään alun perin, vaan keskustelin toisen kanssa ja tämä sitten päätti liittyä keskusteluun vinoilemalla minulle aivan tyhjästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voisi kommentoida ihan normaalistikin ja juttelisin kivasti takaisin. Ei tarvitse aloittaa millään haastamisella.

Vierailija
24/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäkysymys on vähän outo, kun sanoin etten tunne tyyppiä. Tiedän iän kyllä postausten perusteella, mutta se jääköön mysteeriksi. En koe että se liittyy mihinkään. Aikuinen mies. Minä olen aikuinen nainen.

No problem. Olkaa sen ikäisiä kuin olette. Turha sinun on ihastuksissasi rypeä. Juttele vaan sen hepun kanssa, sillähän siitä selviää. Ihan hyvin voi vuonna 2024 nainenkin aloittaa keskustelun.

Täältä palstalta on turha odottaa positiivista suhtautumista oikein mihinkään. Vaikka tuskin se mikään uutinen on.

Vierailija
25/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pystyn jättämään taakseni huonosti käyttäytyvät miehet. Mieti, että mahdolliset lapsesi tulevat käyttäytymään ihan samanlaisena. Vinoilua * lapsien määrä. Voi tietysti olla, ettei itse tiedosta käyttäytymistään ja sitä kenties on mahdollisuus muuttaa jos on kiltti ja asioita tiedostava tapaus.

Pyydät täällä apua, mutta sitten toimitkin ihan oman pään mukaan. En ymmärrä!!

Vierailija
26/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pystyn jättämään taakseni huonosti käyttäytyvät miehet. Mieti, että mahdolliset lapsesi tulevat käyttäytymään ihan samanlaisena. Vinoilua * lapsien määrä. Voi tietysti olla, ettei itse tiedosta käyttäytymistään ja sitä kenties on mahdollisuus muuttaa jos on kiltti ja asioita tiedostava tapaus.

Pyydät täällä apua, mutta sitten toimitkin ihan oman pään mukaan. En ymmärrä!!

Voi luoja... En edes tunne tyyppiä ja sinä selität jostain lapsista :D Missä kohdassa sanoin että olen edes tavannut tyypin? Missä kohdassa sanoin haluavani jotain lapsia? Muutama sana vaihdettu somessa ja hirveä haloo :D

Vierailija
27/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varovainen tämän miehen kohdalla. Hän on luultavasti hyvä manipuloimaan, koska on saanut sinut kiinnostumaan itsestään, vaikka et nälvijöistä yleensä välitä. Myös ristiriita asiallisen profiilitekstin ja piikittelevän lähestymistavan välillä herättää epäilyksiä. Vinoilu tuskin tulee vähenemään jatkossa vaan saattaa eskaloitua henkiseksi väkivallaksi. Vaikka et etsisi vakituisempaa parisuhdetta niin kevyempienkin tapailujen kohdalla kannattaa varmistua siitä, että vastassa on tunne-elämältään terve ja sosiaalisilta taidoiltaan normaali ihminen.

Vierailija
28/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon psykoosit tulilla heti aamusta 👌

Mitä psykoottista tuossa oli? Jos osaat vaan ilkeillä, ole hiljaa.

Vierailija
29/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin varovainen tämän miehen kohdalla. Hän on luultavasti hyvä manipuloimaan, koska on saanut sinut kiinnostumaan itsestään, vaikka et nälvijöistä yleensä välitä. Myös ristiriita asiallisen profiilitekstin ja piikittelevän lähestymistavan välillä herättää epäilyksiä. Vinoilu tuskin tulee vähenemään jatkossa vaan saattaa eskaloitua henkiseksi väkivallaksi. Vaikka et etsisi vakituisempaa parisuhdetta niin kevyempienkin tapailujen kohdalla kannattaa varmistua siitä, että vastassa on tunne-elämältään terve ja sosiaalisilta taidoiltaan normaali ihminen.

Ei ole mikään deittialusta kyseessä. Ihan vain some.

Vierailija
30/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen "i can fix him" tilanne.

Vierailija
31/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään deittialusta kyseessä. Ihan vain some.

Sama pätee myös ei-deittialustoilla. Epämääräisen ja vinksahtaneen oloisen tyypin kanssa ei kannata alkaa juttusille. Kukaan täyspäinen ei ensinnäkään sekaannu tuosta noin vaan toisten keskusteluun. Eikä varsinkaan niin, että alkaa heti vinoilla ventovieraalle ihmiselle.

Vierailija
32/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies olikin jo valmiiksi ihastunut? "Rakkaudesta se hevonenkin potkii"

Vierailija
33/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin missä kohdassa olen sanonut jotain tuollaista? :D Olemme vaihtaneet muutaman sanan, ja te kommentoitte kuin olisimme jossain tapailusuhteessa.🤦🏼

Vierailija
34/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies olikin jo valmiiksi ihastunut? "Rakkaudesta se hevonenkin potkii"

Hevonen ehkä potkii, ihminen ei.

Vierailija
35/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei. Arvostan suoraa kommunikaatiota, tuollaisen kehottaisin menemään muualle vittuilemaan.

Mä olen aikanaan ollut muutaman vuoden naimisissa vinoilijan kanssa. Ei sitä vaan jaksa.

Vierailija
36/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin missä kohdassa olen sanonut jotain tuollaista? :D Olemme vaihtaneet muutaman sanan, ja te kommentoitte kuin olisimme jossain tapailusuhteessa.🤦🏼

Ootte vaihtanut muutaman sanan ja sä teit kokonaisen aloituksen miehestä ja että oot ihastunut?

Onko sulla epävakaa persoona? Ei toi normaalia ole 

Missä kohdassa sanoin että olen ihastunut? :D Kannattaisi varmaan opetella lukemaan aloitus. Ei tuollainen kommentointi ole normaalia. Oletko epävakaa?

Vierailija
37/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä privaattiviestillä kahville johonkin kahvilaan. Sittenpähän näet. 

Vierailija
38/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee näitä ap:n tapoja vastata ja miten vahvasti hän yrittää vinoilla ja olla riidan haastajana niin kai hän on vaan ihastunut tyyppiin joka vaikuttaa yhtä riidanhaluiselta.

Ja eihän se normaalia enää yli 30v olla tuolla tavalla kuin pikku tyttö ihastunut random tyyppiin. Vai onko niin ettei ap:lla ole paljoa kokemusta miehistä? 

Mistä hemmetistä olet repinyt tuon iän? 

Minkä hemmetin takia et osaa taivuttaa sanaa ap?

Minkä hemmetin takia vastaisin ystävällisesti ilkeilijöille?

Hae apua, olet sekaisin.

Vierailija
39/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Kirjoitit omaan aloituksesi olevan netti-ihastunut. Eli sulla on epävakaa kun et edes muista ite mitä kirjoitat 

"ja melkein tunnen olevani netti-ihastunut!"

Olet epävakaa, kun et osaa edes lukea.

Vierailija
40/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa otsikoimaan juttunne. Otsikossa tulee kertoa, mistä on kyse. Luin aivan turhaan tämänkin sekopäisen aloituksen.

No älä. Ei ihan terve ole ap kun muutaman sananvaihdon jälkeen alkaa miehestä kirjoittelemaan pitkin nettiä