Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi apua... Mies!

Vierailija
15.12.2024 |

Kävin somessa keskustelua jonkun kanssa, kun siihen yhtäkkiä liittyi toinen random. En tunne kumpaakaan enkä ole ollut missään tekemisissä aiemmin. Tämä toinen alkoi haastamaan minua ja vinoilemaan. En vaivautunut katsomaan miehen profiilia, koska kategorisoin tuollaiset vinoilijat luokkaan onnea vaan elämäsi kanssa. Jostain syystä sitten kuitenkin katsoin profiilin ja se vaikutti jotenkin sellaiselta tosi asialliselta. Ei mieskään ole pahan näköinen aika hyvännäköinen suomalaiseksi kyllä.

Yhtäkkiä tänään minuun iski sellainen ihan omituinen tunne, että haluaisin tutustua häneen ja melkein tunnen olevani netti-ihastunut! Melkein mitä hittoa, en minä yleisesti kiinnostu mistään vinoilijoista. Tai no ehkä valehtelin hieman Kyllä minuun uppoaa sellainen hienovarainen vinoilu, kunhan se ei ole ilkeää. Eikä jatkuvaa. Ei hitto, yrittäkää nyt puhua minut ympäri ennen kuin oikeasti sekoan ja netti-ihastun tuohon. Miehellä lukee profiilissa, että on sinkku. Ei kannata sanoa, että et sinä häntä tunne, koska sen luulisi olevan ihan selvää jo. Olen kuitenkin kuullut hänen äänensä ja se oli kyllä oikein kiva ja ulkonäkö sytyttää ihme kyllä. Ei minuun tehoa mikään anna olla, se on joku random, kun yhtäkkiä vain iski sellainen tietty tunne ja jostain syystä mieskin koki tarvetta liittyä keskusteluun, johon hän ei kuulunut millään tavalla.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa otsikoimaan juttunne. Otsikossa tulee kertoa, mistä on kyse. Luin aivan turhaan tämänkin sekopäisen aloituksen.

No älä. Ei ihan terve ole ap kun muutaman sananvaihdon jälkeen alkaa miehestä kirjoittelemaan pitkin nettiä <-- Sekopää keskustelee itsensä kanssa :D

Vierailija
42/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin helvettiin minun pitäisi kirjoittaa, jos huomaan olevani kiinnostunut jostain miehestä ja haluaisin asiaan mielipiteitä? :D Jos ette kykene kommentoimaan normaalisti, voitte mennä muualle. Kukaan ei jaksa tuollaista sekopäistä v ittuilua. Kuten joku sanoikin: normaali ihminen ei ala vinoilemaan tuntemattomalle (kuten te teette.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinityttö. Teineyttä. Mitä lie.

Ei kai nykyään teiniys edes lopu? Puhun nyt n. 1975 ja sen jälkeen syntyneistä. Ellei ole uskossa tmv.

Vierailija
44/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa aina jännämiehen joka vinoilee ja vittuilee. Sen takia ap ihastui siihen, on varmaan komeakin

Vierailija
45/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin helvettiin minun pitäisi kirjoittaa, jos huomaan olevani kiinnostunut jostain miehestä ja haluaisin asiaan mielipiteitä? :D Jos ette kykene kommentoimaan normaalisti, voitte mennä muualle. Kukaan ei jaksa tuollaista sekopäistä v ittuilua. Kuten joku sanoikin: normaali ihminen ei ala vinoilemaan tuntemattomalle (kuten te teette.)

Jatka vain itsesi yläpeukutusta ja muille vittuilua. Kyllä se siitä :) 

Olet nolo. Mene muihin ketjuihin. Täällä ei ole peukkuja eikä minulla ole mitään tarvetta antaa ylänuolia itselleni.

Vierailija
46/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa aina jännämiehen joka vinoilee ja vittuilee. Sen takia ap ihastui siihen, on varmaan komeakin

Näin ne miehet ajattelee. Siksi ap:kin kirjoittelee "naisena". 

"Naisena" :D ei jumalauta... 

Vierailija
47/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just hän kirjoitit että oot ihastunut mieheen joka aloitti randomisti sulle vinoilee 😂 eli et ole normaali ihminen 

"ja melkein tunnen olevani netti-ihastunut!"

Sinä et ole normaali ihminen kun et ymmärrä lukemaasi. Painu helvettiin täältä.

Vierailija
48/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Anteeksi. Olet KIINNOSTUNUT miehestä joka sulle vinoilee 😂 olepas tosi normaali. 

Ei ihminen ole kiinnostunut kenestäkään jos ei ole ihastunut 😂

Mikä sinua vaivaa? Nainen kiinnostuu miehestä ja siitä syntyy hirveä haloo:D:D ihan helvetin epänormaalia🙄

Vierailija
49/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Anteeksi. Olet KIINNOSTUNUT miehestä joka sulle vinoilee 😂 olepas tosi normaali. 

Mikä sinua vaivaa? Nainen kiinnostuu miehestä ja siitä syntyy hirveä haloo:D:D ihan helvetin epänormaalia🙄

Sä tän aloituksen itse teit? 

Vierailija
50/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä tän aloituksen itse teit? 

Niin?? Mitä helvetin epänormaalia siinä on, että olen kiinnostunut miehestä? Pitäisikö olla kiinnostunut naisesta, jotta olisin normaali?! 

Vierailija
51/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse sen sanoi jo: ei kukaan normaali ala tuntemattomalle vinoilemaan. Ehkä aloittajan kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi kokee olevansa romanttisesti kiinnostunut tuntemattomasta miehestä, joka hänelle vinoilee,varsinkin sen jälkeen kun jo tuon totesi, ettei se normaalia ole. 

Vierailija
52/52 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP itse sen sanoi jo: ei kukaan normaali ala tuntemattomalle vinoilemaan. Ehkä aloittajan kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi kokee olevansa romanttisesti kiinnostunut tuntemattomasta miehestä, joka hänelle vinoilee,varsinkin sen jälkeen kun jo tuon totesi, ettei se normaalia ole. 

Enköhän tiedosta tämän, kuten selkeästi aloituksessa sanoin. Siksi yritän tukahduttaa kiinnostuksen.