Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ei koskaan tee aloitetta tai tarjoa treffeillä?

Vierailija
14.12.2024 |

Eikö meidän pitäisi elää tasa-arvoisessa yhteiskunnassa eli sukupuolirooleja ei ole mutta miksi miesten pitää tehdä aloite ja miksi miesten pitää olla se joka tarjoaa? Ylipäätänsä kun mietitään tarkemmin vielä niin naisille riittää että nainen on kaunis herkkupala kun taas miesten pitää olla aloitteellisia,komeita,koulutettuja,pitkiä ja hyväpalkkaisia statusmiehiä. 

Eikö naisilla itsetunto kestä pakkien saamista joten siksi mies tekee aloitteet ja naisten tehtävä on vaan olla ja tehdä valinta kenet miehistä haluaa sänkyyn tai treffeille? 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies tarjoaa mukisematta treffeillä mutta ei naiset kilteistä miehistä pidä. 

Vierailija
22/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi itsestäänselvyys, että ainoastaan naiset tekee aloitteen ja ihan aina ja joka kerta, niin vältyttäisiin kyllä aika paljolta. Tää siis tietysti pätisi myös seksiin. Mä lähtisin tuohon mukaan heti jos sillä tavalla poistuisi kaikki turhat syytökset eikä se muuttaisi mun elämää mitenkään sillä en nykyäänkään vonkaa, painosta tai mitään muutakaan ja vaikka naisia on riittänyt ainakin mulle sopivassa määrin niin en edes muista oonko varsinaisesti ikinä itse joutunut erikseen kysymään vai ovatko vaan aina ns. Uinut liiveihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se suurintakin tasa-arvoa huutava nainen kummallisesti kokee sen arvoaan alentavana vääryytenä jos joutuu miestä lähestyä itse.

En ole koskaan kuullut naisten tästä valittavan. Ainoa, joka valittaa, kun joutuu lähestymään, olet sinä. Eikä sinunkaan olisi pakko. 

Sitten niitä naisia lähestyy miehet ihan tarpeeksi. Ja surkimuksena piti sitten mennä henkilökohtaisuuksiin taas?

Vierailija
24/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin naiset tarjoavat. Muistan, kun tyttäreni alkoi aikoinaan seurustella. Muistutin häntä, että joka toinen kerta on sitten sinun vuorosi tarjota treffeillä. En tiedä, mikä on heillä nykyisin käytäntönä, kyn ovat naimisissa. Kaipa ilahduttavat toisiaan aina silloin tällöin tarjoamalla illallisen ulkona. 

Mitä ihmettä sinä tällaista syötit tyttärellesi? Kai kuitenkin toivot, että hän saisi maskuliinisen ja turvallisen miehen? Nythän syötit hänet suoraan vässykän syliin...

Vierailija
25/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä piirasta tarjosi nainen.

Onko tämä jo vähän vanha vitsi? Ja sinä tietenkin tarjosit munaa.

Tämän takia naiset ei juurikaan voi miestä lähestyä, koska mies tulkitsee sen niin, että nainen on tarjoamassa "piirasta" ja vaikka nainen ei oliskaan, vaan ihan vain tutustumis mielessä lähestyisi miestä, mies luulee, että on oikeus rais*kata, koska nainen tuli piirasta  tarjoamaan. Mitä muuta varten se olisi miestä lähestynyt?

Ei kai se niin typerä ollut, että kuvitteli, että mennään vaan kahville ja tutustutaan. 

Vierailija
26/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset arvostaisivat sitä rehellistä pakkien saamista. Mutta kun miehet eivät osaa sanoa ei. Lähtevät treffeille ja alkavat suhteeseen naisen  kanssa vaikka pitäisivät tätä vastenmielisenä, ja tämä käy ilmi vasta oltaessa pitkällä suhteessa. 

No höpö höpö nyt taas. Vaikka sulle on käynyt noin, niin ei se mikään vakio ole, harvinaista ennemmin.

Vierailija
27/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai sitten poikkeus, sillä itse ainakin tarjoan kumppanilleni treffit (kuten ruuat ja juomat) erittäin useasti :)

Vierailija
28/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toisessa ketjussa joku miesoletettu kirjoittaa kuinka on säälistä joskus alkanut tapailemaan. Haluan välttyä tuollaisilta. Aloitteellinen mies on todennäköisemmin oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
29/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aviomieheni kanssa treffeillä ja tarjoan usein. Ostan myös lomamatkoja maksaen molempien lennot ja hotellin. Eikö kaikki naiset tee näin?

Otan osaa puolestasi. Kai miehesi on kaiken lisäksi vielä emotionaalisesti herkkä, ja uskaltaa itkeä edessäsi? Siinä tapauksessa otan suuresti osaa.

Vierailija
30/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai sitten poikkeus, sillä itse ainakin tarjoan kumppanilleni treffit (kuten ruuat ja juomat) erittäin useasti :)

Otan osaa

Vierailija
31/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en tee aloitteita? Ei juurikaan kiinnosta tällä hetkellä. Ihan vapaaehtoistahan tuo on.

32/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän olisi kiva saada vastaus.

Jos nainen lähetyy miestä mies näköjään tulkitsee sen niin, että nainen on  munaa vailla ja miehn on lupa rais*kata ja  käyttää naista seksuaalisesti hyväkseen.  Näin ole tässä viimepäivien kirjoittelusta ymmärtänyt. Nainen ei voi lähestyä miestä muuten, kuin seksi mielessä ja miehellä on silloin täysi oikeus naisen vastusteluista huolimatta tehdä tälle mitä haluaa.  Mitäs läksi.

Tämä saattaa olla ihan totta. Olen iloinen, että elin nuoruuteni 1970- ja 1980-luvuilla. Silloin miehet eivät vielä kuvitelleet, että jos nainen hymyilee tai juttelee, sille saisi tehdä mitä haluaa. Tottakai silloinkin miehissä oli kaikenlaisia päävikaisia, mutta 99,99% nuorista miehistä oli ihan normaaleja. 

Vierailija
33/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri toisessa ketjussa joku miesoletettu kirjoittaa kuinka on säälistä joskus alkanut tapailemaan. Haluan välttyä tuollaisilta. Aloitteellinen mies on todennäköisemmin oikeasti kiinnostunut.

Nainen joka ei tee aloitetta miehille ei ole aidosti kiinnostunut eli mies joutuu olemaan naisen kanssa ihan vaan "säälistä".

Vierailija
34/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähetyy miestä mies näköjään tulkitsee sen niin, että nainen on  munaa vailla ja miehn on lupa rais*kata ja  käyttää naista seksuaalisesti hyväkseen.  Näin ole tässä viimepäivien kirjoittelusta ymmärtänyt. Nainen ei voi lähestyä miestä muuten, kuin seksi mielessä ja miehellä on silloin täysi oikeus naisen vastusteluista huolimatta tehdä tälle mitä haluaa.  Mitäs läksi.

No jos tuollainen on sun päätelmä niin sitten kannattaa varmaan hakea sitä elämän viisautta jostain ihan muualta kuin täältä tai missä ikinä käytkään noita kirjoitteluja lukemassa. Tuohan on joko täysin mielenvikainen tulkinta tai mielenvikaisten kirjoitteluja, niin tai näin, ei vastaa todellisuutta millään tavalla.

Vierailija
35/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei tee aloitetta miehille ei ole aidosti kiinnostunut eli mies joutuu olemaan naisen kanssa ihan vaan "säälistä".

Naiset osaavat paremmin sanoa ei silloin kun aloitteentekijä ei kiinnosta. Miehissä on sen sijaan vaikka kuinka paljon tossuja jotka tuskin uskaltaisivat kieltäytyä edes miehen treffikutsusta, vaikka sama sukupuoli ei kiinnostaisi.

Vierailija
36/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin naiset tarjoavat. Muistan, kun tyttäreni alkoi aikoinaan seurustella. Muistutin häntä, että joka toinen kerta on sitten sinun vuorosi tarjota treffeillä. En tiedä, mikä on heillä nykyisin käytäntönä, kyn ovat naimisissa. Kaipa ilahduttavat toisiaan aina silloin tällöin tarjoamalla illallisen ulkona. 

Ja näin ei todellisuudessa mene koskaan, jos miehellä ei ole maksukykyä eli rahaa tarpeeksi niin ei naiset niistä miehistä kiinnostu. Miehen pitää näyttää että rahaa on, kallis auto, kalliit vaatteet, kalliit korut ja kallis kello niin nainen on ihan myyty.

Vävylläni ei ollut autoa lainkaan, kun hän tapasi tyttäreni. Asui opiskelija-asunnossa ja eli köyhän opiskelijan elämää. Opiskelija omakin puolisoni oli, kun hänet tapasin. Ei ollut kalliita autoja tai kelloja. Oli vaan ihana mies. N

Tää vaikutti ihan järkevältä kirjoitukselta, mutta jos sulla on vävy niin et varmaankaan ole enää parikymppinen joten jätä noi lapselliset inseli jutut lapsille jotka tänne kirjoittelee 

Vierailija
37/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin ei todellisuudessa mene koskaan, jos miehellä ei ole maksukykyä eli rahaa tarpeeksi niin ei naiset niistä miehistä kiinnostu. Miehen pitää näyttää että rahaa on, kallis auto, kalliit vaatteet, kalliit korut ja kallis kello niin nainen on ihan myyty.

Oikeita todellisen elämän naisia ei tuollaiset kiinnosta vähääkään. Kuka nainen IKINÄ on sanonut, että miehessä kiinnostaa auto ja kello? Ei kukaan. Itse tapasin mieheni kun hän oli lähes nollatuloinen opiskelija. Hyvän miehen sai

Nuo autot ja kellot on  joillekin miehille  tärkeitä ja ne luulee, että nainenkin niitä miehessä arvostaa. Voihan se olla , että jotakin naista autot kiinnostaa, mutta, että joku haluasisi, että mehellä on hieno kello, en ole moista koskaan kuullut.  Ei edes ennenvanhaa, kun kaikilla vielä oli kellot ranteessa. Välillähän ne on olleet kokonaan pois. Nyt taas taitaa älykelloja olla. 

Jos mies on paska, ei siinä hieno auto , eikä ainakaan hieno kello auta.  Ihminen siinä loppujen lopuksi valitaan, eikä kello. 

Vierailija
38/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset tekis aloitteita kun limanuljaskat on kimpussa heti kun astuu kapakan ovesta sisään ja koko ilta pitää käyttää niiden hätistelyyn? Naisen elämä on helppoa, miehen elämä on vaikeata

Vierailija
39/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mä olen joka kerta tehnyt aloitteen ja syöttänyt ja juottanut miehen ja tarjonnut päälle vielä sexcxc niin paljon, että mies on ihan kuiva rätti lopuksi.

Ei ole kukaan mies jäänyt. Ehkä mua ei sitten pidetä vaimomatskuna? 

Vierailija
40/60 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa olla ihan totta. Olen iloinen, että elin nuoruuteni 1970- ja 1980-luvuilla. Silloin miehet eivät vielä kuvitelleet, että jos nainen hymyilee tai juttelee, sille saisi tehdä mitä haluaa. Tottakai silloinkin miehissä oli kaikenlaisia päävikaisia, mutta 99,99% nuorista miehistä oli ihan normaaleja. 

Hyvin sanottu. Mä välillä ihmettelen täällä, että mistä miehistä nää naiset täällä oikein puhuu kun en ollenkaan tunnista miesten käytökseksi, mutta sitten tajuan, että mähän tosiaan olen 70-luvun lapsi. Ehkä nää miehet (ja naiset) täällä on vähän tuoreempaa sukupolvea ja niillä on ihan uudet ongelmat