Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko lähihoitaja tienaa kuukaudessa jos tekee pelkkää yövuoroa?

Vierailija
14.12.2024 |

Minkä verran mahtaa olla kuukausipalkka keskimäärin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassuun jää 2800-4000

Vierailija
2/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnout. Eipä rahasta paljoa iloa ole jos on sairas. Onpahan ainakin hyvä vertaistuki ja kokemusasiantuntijuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä vai kunnalla? Kokemusta? Vuosi lisiä? Kyseletkö kaverin puolesta? Taidat olla vain utelias jonkun tienestistä.

Vierailija
4/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burnout. Eipä rahasta paljoa iloa ole jos on sairas. Onpahan ainakin hyvä vertaistuki ja kokemusasiantuntijuus.

Miten se yövuoroon liittyy? Oon tehnyt 6 vuotta pelkkää yövuoroa ja paljon paremmin voin kuin 3-vuoroa tehdessä. 

Vierailija
5/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövuorot käy aika raskaaksi jos ei osaa nukkua päivällä riittävästi. Mulle riitti 3 kk vuorotyötä aikanaan, kun en osannut nukahtaa aamukasilta ja sitten kun nukahdin sain ehkä joku 5h nukuttu. Toki ihmiset on yksilöitä ja jos normaalisitkin tykkää kukkua vaikka aamuviiteen, niin silloinhan tää olisi unelmaduuni. Itse voin parhaiten silloin kun sain tehdä pelkkää iltavuoroa eli menin klo 15 duuniin. Sain herätä aamuisin rauhassa ilman herätyskelloa. Nykyisin 8-16 toimistohommia.

Vierailija
6/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse lähinnä yövuoroja kivassa pienessä yksikössä ja yöllä ehtii kutomaan sukkia ja katsomaan Netflixiä. Vuosiansio on noin 60000-70000e. Teen myös pitkiä vuoroja ja juhlapyhiä. En koe työtäni mitenkään raskaana vaan päinvastoin. Päivätyö ei minulle sovi.

Vierailija
7/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki vanhat työntekijät omii parhaat vuorot. 

Vierailija
8/8 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka 2500e ja yölisät n 1000e. Lisäksi välillä sattuu pyhätöitä niin niistä vähän lisää. Jotain 4000e ja verot pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi