Saako lauantaisin metelöidä näin myöhään?
Naapuri on ollut koko päivän kotona, mutta kävi lumitöihin vasta nyt, kun pitäs käydä nukuttamaan vauvaa. Ei ole edes mistään pikkuhommasta kyse, vaan nyt tota pärinää pitää kuunnella pari tuntia, kun naapuri hoitaa meidän yksityistien aurauksen lingollaan. Tuleeko poliisit sakottamaan, jos soitan?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei hoitais, niin taas itkettäis.
No jos olis hoitanut ajoissa, ni kukaan ei itkis.
-ap
Ehkä naapuri oli töissä, ehkä ylitöissä. Ei tuo muuten kotirauhan rikkomista ole. Tee vaan itsesi naurunalaiseksi soittamalla 112:een!
No eipä muuallakaan kysellä milloin sopisi tehdä lumityöt että kenenkään kullannuppu ei häiriinny. Kun ei maksa edes, ei oo vara vaatiakaan.
Meilläkin ajoi aura-auto ohi illalla kesken lapsen nukutuksen. Kauhea ryminä kuului ja lapsi itki kauhuissaan varmaan puoli tuntia. Maanantaina aion ottaa selville kuka vastaa kyseisen tien hoidosta ja ottaa heihin yhteyttä asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei hoitais, niin taas itkettäis.
No jos olis hoitanut ajoissa, ni kukaan ei itkis.
-ap
Ehkä naapuri oli töissä, ehkä ylitöissä. Ei tuo muuten kotirauhan rikkomista ole. Tee vaan itsesi naurunalaiseksi soittamalla 112:een!
No ei ollut missään ylitöissä, kun ei yleensäkään ole missään töissä. Kerroin sen jo ketjussa. Naapuri itse sanoi, että tekee vasta illalla, kun ehdin jo kahteen kertaan soittaa ja valittaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No eipä muuallakaan kysellä milloin sopisi tehdä lumityöt että kenenkään kullannuppu ei häiriinny. Kun ei maksa edes, ei oo vara vaatiakaan.
Muualla tehdään miten lystää, mut meillä niinku minä haluan. Haluan selkeät säännöt seurauksiin, ettei siitä ole haittaa niille jotka ei ole sitä tilannut.
Hiljaisuusaika alkaa yleensä vasta klo 22. Suomalaislasten on hyvä tottua lumiauran ääneen. Ei se riistä heiltä turvallista lapsuutta.
Ala sinä hoitaan lumityöt, niin tulee tehtyä sinulle sopivaan aikaan
Miksi pitää jo vauvana opettaa nukkumaan niin hiljaisessa
Olisit tehnyt ne lumityöt itse niin ei olisi tarvinnut odottaa, että ne tullaan toisen toimesta tekemään, ja vieläpä "väärään aikaan". Voi voi.