Kouvolassa 50cm lunta päivässä - huoh..
Syyskuussa Kouvolassa oli 28C lämmintä. Nyt pari kuukautta myöhemmin kaivellaan autoa 50cm syvästä lumesta. Pyörätiellä lunta lähes polveen eikä ulos ole mitään asiaa. (Sit vielä nettikansa ihmettelee miksen käy ulkona)
Alkanut väsyttää Suomen ääripäiden välillä pompottelu. Olis nyt vaan joku +10C koko talven mun puolesta. Ei tätä lumikaaosta tarvitse mihinkään.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. Edes Kajaanissa ei ole noin paljoa lunta vaikka se on jo tavallaa Lapissa.
Kouvolassa tulee enemmän lunta kuin Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. Edes Kajaanissa ei ole noin paljoa lunta vaikka se on jo tavallaa Lapissa.
Vai Kajaani on Lapissa.
Karjalan Prikaati käy sääliks niitä.
Ketään ei kiinnosta Kouvostoliiton ongelmat, hankkikaa lumikengät
Helsingissä ei ole luntaa enää ollenkaan ja sataa vettä
Itkupotkuraivarit kun sataa lunta vähä reilummin😂
Kouvolan havaintoasemalla näyttää lumen syvyydeksi 28 cm.
Vierailija kirjoitti:
No, ainakin meillä on ihan pihavalkoinen ja 15 senttiä lunta täällä Helsingissä.
Tampereella myös ainakin tuon verran, ehkä enemmänkin. Arvatkaapa vaan montako kertaa olin autolla jumissa yhden kauppareissun aikana... ei olisi pitänyt edes lähteä!
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun mielestä aika jännää, mä asun kouvolassa ja täällä sataa lunta aivan älyttömästi. Katselin helsingin säätä niin siellä sataa vettä.
Tänne luvattu sellasia -15 pakkasia kun taas helsingissä se -10.
Välimatkaa ei ole kuin 100km ja näin isot eroavaisuudet säässä.
Oulussa ei ole yhtään ja nautin tästä täysin =)
Tänään on satanut lunta koko päivän täällä eteläisessä Suomessa.
Sillä seudulla sataa huomennakin lunta.
Kohta ootte metrin kinoksessa. Täällä ei ole lunta vaan jääkerros pihalla napapiirillä.
Valmiudessa olemme olleet tähän vuodenaikaan kolien kanssa puskemaan lumet kasaan
On vaan 2 kertaa tälle talvelle kolattu puolison kans yhdessä piha ja tienpätkä
Vierailija kirjoitti:
Kouvolan havaintoasemalla näyttää lumen syvyydeksi 28 cm.
Taitaa olla aamuinen lukema.
Ei täällä Turun suunnallakaan mitään lunta ole.
Huomenna Kouvolaan tulee vielä 9 cm lunta