Joululahjoja joita ei oikeasti haluta mutta joista kohteliaasti teeskennellään pitävän
- Itse tehty; villasukat, myssyt, töppöset, kassit, ym ym ym
- Itse leivottu; pikkuleivät, kakut ym ym
- Pyjamat
- Kirjat
- Pääsyliput
Kommentit (22)
Mulle saa tuoda kaikkea itsetehtyä. Pidän sekä käsitöitä että ruokalahjoja korkeassa arvossa, tavaraa on jo tarpeeksi. Konvehteja en kuitenkaan toivo, suklaa ei uppoa.
Kaikki itseleivottu. En laittaisi suuhuni. Vaatteet on aina noloja ja vääränkokoisia. Yöpuvut (kuka niitä käyttää, paitsi lapset) Makeiset jos ei tiedä että saaja ei niitä syö. On älytöntä ajatella, että kaikkihan niitä syövät. Sama pätee kaikenlaisiin herkkukoreihin. Puntarit ja kuntoilulaitteet on myös erittäin tyhmiä ja noloja saajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle saa tuoda kaikkea itsetehtyä. Pidän sekä käsitöitä että ruokalahjoja korkeassa arvossa, tavaraa on jo tarpeeksi. Konvehteja en kuitenkaan toivo, suklaa ei uppoa.
Ok, mummo.
Ehkä sellaset ostin sun puolesta vuohen kehitysmaahan - kortit.
Vaikka hyväntekeväisyyden ystävä olenkin, ei tuo mielestäni ole lahja.
Sain kerran anopilta joululahjaksi tyhjän videokasetin, oli siinä hymy herkässä.
Saunasetit! Kuinka keleen usein muka kiulua ja kauhaa tarvii vaihtaa, puhumattakaan niistä löylytuoksuista, mikä turhake se ainakin!
Villasukat, kirjat, itse tehty ruoka, makeiset, pääsyliput, kaikki ihania lahjoja!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki itseleivottu. En laittaisi suuhuni. Vaatteet on aina noloja ja vääränkokoisia. Yöpuvut (kuka niitä käyttää, paitsi lapset) Makeiset jos ei tiedä että saaja ei niitä syö. On älytöntä ajatella, että kaikkihan niitä syövät. Sama pätee kaikenlaisiin herkkukoreihin. Puntarit ja kuntoilulaitteet on myös erittäin tyhmiä ja noloja saajalleen.
Ihan uteliaisuudesta, minkä te itseleivotun inhoajat ajattelette selviävän uunista? Mä muuten käytän yöpaitaa, juuri ostin uusia kulahtaneiden tilalle. Miehen toive.
Vierailija kirjoitti:
5+/5
Meillä lapset ei jaksa edes avata sukulaistädeiltä tulevia pehmeitä paketteja koska niissä on sitä kamalaa iTsE tEhTyÄ. Heitän ne myöhemmin roskiin.
Näin kasvatetaan kiittämättömiä ja itsekäitä kakaroita, jotka sitten aikuisena itkee kun kukaan ei huoli.
Suklaarasia, kynttilät ja muut sisustuskrääsät, hyväntekeväisyyslahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mummo.
45 v. Mun lapseni on 23, teoriassa voisin olla kyllä mummo, käytännössä onneksi en.
Vierailija kirjoitti:
5+/5
Meillä lapset ei jaksa edes avata sukulaistädeiltä tulevia pehmeitä paketteja koska niissä on sitä kamalaa iTsE tEhTyÄ. Heitän ne myöhemmin roskiin.
Häpeä itseäs! Tässä sen näkee nykynuoret muka aikuiset mitä p....porukkaa luonteeltaan ovat.
Kaikenlaiset vaasit ja kynttiläasetelmat. Säästäkää ennemmin ne rahanne.
Vierailija kirjoitti:
5+/5
Ikävän elämänasenteen opetat lapsillesi. Voisit vaikka opettaa lapsillesi kiitollisuutta toisen ihmisen antamasta lahjasta. Jos se lahja ei miellytä niin voisitte yhdessä lahjoittaa sen eteenpäin. Lapsille voi kertoa, että on olemassa varmasti monia, jotka tarvitsevat juuri tätä vaatetta tms. Ja ehkä pitävätkin siitä.
Vain raha on kelpoisa lahja, tosin alle 100 e en edes ota vastaan.
Lapsiperhe tallenteet. Eli oli ex miehen ilmeessä näkemistä, kun äitinsä oli kuollut, nin löysi jäämistöstä vielä lahjanarussaan olevan VHS kasetin. Ex oli kuvannut tälle ex vaimoansa, itseänsä ja lapsiansa kotioloissa. Äitinsä ei ollut siis koskaan edes aikonut katsoa nauhaa. Tämä typerys sitten kehtasi näyttää tätä minulle.
Pääsylippu voi olla hyvä lahja, jos tietää saajan haluavan esimerkiksi konserttiin.
Alkoholi on sellainen mitä tulee aina, vaikken käytä. Inhoan myös kaikenlaisia lahjakortteja, joita aina viime tipan hädässä yritetään käyttää pois, laittaen vähän omaakin rahaa mukaan. Ihan kaikki koriste-esineet, yksittäiset mukit tai käsipyyhkeet. Vitsikkäät tai pikkutuhmat huumorilahjat.
Ja joo, myönnetään, liian usein tulee silti ostettua lahjakortteja muille.
5+/5