Ahdistaa mennä töihin työpaikkakiusaamisen vuoksi
Kommentit (68)
Älä mene. Hae saikkua ja mene muualle töihin.
Hei, kannustan vaihtamaan työpaikkaa. Mikä tahansa on parempaa kuin olla kiusattavana. Jokainen päivä on liikaa ja vie elämänhalusi. Usko itseesi ja lähde, lupaathan? Tsemppiä.
Onko normaalia hakea saikkua työpaikkakiusaamisen takia
Ota lopputili, sano syyksi kiusaaminen.
Voisitko ottaa asian puheeksi? Keskusradiosta pidät lähetyksen.
Lääkäriin hakee saikkua, syyksi henkinen jaksaminen. Sieltä laittavat työpaikalle selvityspyynnön ja juttu lähtee siitä ratkeamaan?
Minä jouduin kuukausien kiusaamisen jälkeen ottamaan saikkua (olin toki puhunut esihenkilön kanssa kiusaamisasiasta, mutta piti kuulemma vain yrittää sietää tätä käytöstä) ja lopulta otin puheeksi asian ison pomon kanssa.
Lopputulos: minut vaihdettiin toiseen vuoroon, kiusaaja "joutui puhutteluun" (eikä muuten ollut ensimmäinen kerta).. Olisi pitänyt viedä asiaa eteen päin työsuojeluun tai liittoon. Sanomattakin lienee selvää, että uusi työ on nyt hakusessa.
Kiusaajat ne jatkaa ja kiusatun elämä tuhotaan
Älä mene töihin. En minäkään mennyt
Juuri itkin miehelle samasta asiasta, en kehtaisi vielä saikuttaa. Äitiyslomaan on vielä noin kuukausi, mutta tuntuu etten henkisesti enää kestä kiusaamista.
Perjantaina itkin kahdesti töissä
Vierailija wrote:
Juuri itkin miehelle samasta asiasta, en kehtaisi vielä saikuttaa. Äitiyslomaan on vielä noin kuukausi, mutta tuntuu etten henkisesti enää kestä kiusaamista.
Ei töissä kuulu itkeä. Nyt sairauslomalle. Ei tee hyvää raskaana olevalle naiselle olla noin huonossa kunnossa henkisesti.
Minut kiusattiin melkein työkyvyttömäksi. Sairastuin psyykkisesti ja sairaus tulee olemaan minulla loppuelämän. Kannattaa kiusaajien miettiä miltä heidän kiusaaminen saattaa kiusatusta tuntua.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei töissä kuulu itkeä. Nyt sairauslomalle. Ei tee hyvää raskaana olevalle naiselle olla noin huonossa kunnossa henkisesti.
Osa syy miksi olen ollut töissä on se, että lapsille on turvattomampaa jos ei ole tarpeeksi aikuisia. Tiedän ettei se ole mun ongelma oikeastaan, mutta syyllinen olo silti.
Olen yrittänyt puhua ylemmälle taholle, mikä ei auttanut ja pomo pitää mua kiusaajana...
Olet vain liian herkkä. Pää pystyyn ja töihin, tervehdi työtovereita aamulla
Saikuttaisin.