Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua kumppanin mustasukkaisuus?

Vierailija
14.12.2024 |

Jos tuot hänelle suoraan ilmi että näin on, pyritkö olemaan ymmärtäväinen ja tekemään toisen olon mahdollisimman mukavaksi?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, Jos hän siis tuo ilmi sinulle

Vierailija
2/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, jos se alkaa käydä sekä minun että hänen mielenterveytensä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei pääse koskaan eroon. Ukko tai akka suoraan pihalle jos mustasukkaisuutta ilmenee. Tilanne vain pahenee ajan kanssa. Jokainen myönnytys johtaa vain ikävempään elämään.

Vierailija
4/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tapahtuu vain jos asioista ei keskustella

Vierailija
5/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mustasukkaisuus kertoo vain, että toinen välittää😄

Vierailija
6/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus perustuu todettuihin ikäviin ja loukkaaviin faktoihin, silloin OK, tilanteesta riippuen. Ex-mieheni oli mustasukkainen osaamiselleni, saavutuksilleni, ansioilleni ja toisten ihmisten huomioimiselle, eli ei todellakaan terveellä pohjalla. 

Vierailija
7/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne tosiaa vain pahenee, jos teet myönnytyksiä. Pian huomaat olevasi jatkuvasti varpaillasi, ja muut ihmissuhteesi kuolevat. Vastakkaisen sukupuolen kanssa et voi olla tekemisissä, myös saman sukupuolen kanssa on epäilyttävää koska voihan seuraan liittyä koska tahansa joku muukin. 

Vierailija
8/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti omituinen mutta mielestäni miehen mustasukkaisuus on seksikäs piirre. En usko että voisin kiinnostua miehestä, joka ei olisi ollenkaan mustasukkainen.

Vierailija
9/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Mustasukkaisuus on turn off.

Vierailija
10/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tapahtuu vain jos asioista ei keskustella

Millä tavoin sairaalloisesta mustasukkaisuudesta keskustellaan? 

Vierailija
11/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta riippuu varmaan siitä, kuinka tietoinen patologisesti mustasukkainen on tilanteestaan, sen syistä, ilmenemismuodoista jne., ja kuinka halukas hakemaan apua. Jos mustasukkainen näkee syyn toisessa ja syytöksensä siksi oikeutettuna, en lähtisi suhteeseen.

Ja tosiaan tarkoitan mustasukkaisuutta ilman todellista syytä.

Vierailija
12/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti omituinen mutta mielestäni miehen mustasukkaisuus on seksikäs piirre. En usko että voisin kiinnostua miehestä, joka ei olisi ollenkaan mustasukkainen.

Etkö itse arvosta itseäsi yhtään? 

Vierailija
13/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse arvosta itseäsi yhtään? 

Kyllä. Kuinka niin?

Vierailija
14/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus perustuu todettuihin ikäviin ja loukkaaviin faktoihin, silloin OK, tilanteesta riippuen. Ex-mieheni oli mustasukkainen osaamiselleni, saavutuksilleni, ansioilleni ja toisten ihmisten huomioimiselle, eli ei todellakaan terveellä pohjalla. 

Samaa mieltä. Se että on mustasukkaisuuden tunteita jos kumppani salasuhteilee on aivan normaalia. 

Sairaimmat sarjapettäjät tosin huutavat somessa että tuossakin tilanteessa mustasukkaisuus olisi sairaalloista. Mutta ei välitetä nyt heistä.

Vierailija
15/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut yhden  avioeron ja päättänyt yhden kaikin puolin muuten hyvän parisuhteen miesten aiheettoman mustasukkaisuuden vuoksi. Joten haittaa niin paljon että se on suhteen loppu.

Vierailija
16/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että pitäisi ymmärtää ja tehdä toisen olo mahdollisimman mukavaksi kuulostaa pahalta. 

Minulta ei riittäisi ymmärrystä perustettomalle mustasukkaisuudelle ja vielä vähemmän olisin valmis muuttamaan käytöstäni toisen sairaan mielen vuoksi. Toisen mustasukkaisuutta kun ei voi omalla käytöksellään lieventää. Mustasukkainen löytää aina syitä epäilykselle, vaikka puoliso eläisi kuin munkki tai nunna.

Vierailija
17/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo, että pitäisi ymmärtää ja tehdä toisen olo mahdollisimman mukavaksi kuulostaa pahalta. 

Minulta ei riittäisi ymmärrystä perustettomalle mustasukkaisuudelle ja vielä vähemmän olisin valmis muuttamaan käytöstäni toisen sairaan mielen vuoksi. Toisen mustasukkaisuutta kun ei voi omalla käytöksellään lieventää. Mustasukkainen löytää aina syitä epäilykselle, vaikka puoliso eläisi kuin munkki tai nunna.

Perusteettoman mustasukkaisuuden osalta samaa mieltä. Sen sijaan on todella sairasta maalata täysin aiheesta syntyvää mustasukkaisuuden tunnetta jotenkin vääräksi tai tuomittavaksi.

Vierailija
18/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteettoman mustasukkaisuuden osalta samaa mieltä. Sen sijaan on todella sairasta maalata täysin aiheesta syntyvää mustasukkaisuuden tunnetta jotenkin vääräksi tai tuomittavaksi.

Mitä on aiheesta syntyvä mustasukkaisuus? Ainahan mustasukkaisuus jostain "aiheesta" syntyy, usein vaan se aihe on jotenkin kuviteltu.

Vierailija
19/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä sellaista ollenkaan.  Mustasukkaisuus = epäluottavaisuutta.

Vierailija
20/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi olla sellainen kuin olet, silloin olet väärän ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme