Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua kumppanin mustasukkaisuus?

Vierailija
14.12.2024 |

Jos tuot hänelle suoraan ilmi että näin on, pyritkö olemaan ymmärtäväinen ja tekemään toisen olon mahdollisimman mukavaksi?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani jää kiinni muille flirttailusta (esim. kirjoittelee muille naisille somessa), on syytäkin olla mustasukkainen ja epäileväinen sen jälkeen. 

Vierailija
22/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti omituinen mutta mielestäni miehen mustasukkaisuus on seksikäs piirre. En usko että voisin kiinnostua miehestä, joka ei olisi ollenkaan mustasukkainen.

No todella olet omituinen. Tai sitten et ole kokenut ahdistavaa, tukahduttavaa sairalloista mustasukkaisuutta. Se todella käy mielen päälle, eikä siinä ole mitään seksikästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus nimenomaan on sitä, että toinen pitää sua jonakin h**rana johon ei voi luottaa.  Melko loukkaavaa käytöstä.

Vierailija
24/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo, että pitäisi ymmärtää ja tehdä toisen olo mahdollisimman mukavaksi kuulostaa pahalta. 

Minulta ei riittäisi ymmärrystä perustettomalle mustasukkaisuudelle ja vielä vähemmän olisin valmis muuttamaan käytöstäni toisen sairaan mielen vuoksi. Toisen mustasukkaisuutta kun ei voi omalla käytöksellään lieventää. Mustasukkainen löytää aina syitä epäilykselle, vaikka puoliso eläisi kuin munkki tai nunna.

Samaa ajattelin, puit hienosti sanoiksi. 

Vierailija
25/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on luotu siittämään mahdollisimman monta jälkeläista kuin vain suinkin kykenee.

Vierailija
26/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Mustasukkaisuus kertoo vain, että toinen välittää😄

No ei välttämättä. Se voi myös kertoa, että se toinen välittää lähinnä itsestään ja omasta egostaan. Tai sitten siitä, että se mustasukkainen onkin itse se pettäjä ja kuvittelee toisen tekevän samoja asioita, mitä itse tekee... Aika usein se on niin.

Vierailija
27/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yksiavioiset suhteet ovat tavallaan mustasukkaisia. 

Vierailija
28/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on sairaus, jota ei tarvitse sietää kumppanissa. Mustasukkaisuus kumpuaa epäluottamuksesta, ja luottamus on koko parisuhteen perusta. Välittämisellä ei ole pienintäkään tekemistä tämän mt-ongelman kanssa. 

Vierailija
29/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti omituinen mutta mielestäni miehen mustasukkaisuus on seksikäs piirre. En usko että voisin kiinnostua miehestä, joka ei olisi ollenkaan mustasukkainen.

No todella olet omituinen. Tai sitten et ole kokenut ahdistavaa, tukahduttavaa sairalloista mustasukkaisuutta. Se todella käy mielen päälle, eikä siinä ole mitään seksikästä.

En ole kokenut sellaista. Sellaista pientä mustasukkaisuutta olen.

Vierailija
30/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on sairaus, jota ei tarvitse sietää kumppanissa. Mustasukkaisuus kumpuaa epäluottamuksesta, ja luottamus on koko parisuhteen perusta. Välittämisellä ei ole pienintäkään tekemistä tämän mt-ongelman kanssa. 

Luottamus on humpuukia. Luotettavin ihminen maan päällä on rehellinen rosvo.

Vierailija
31/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä "pieni mustasukkaisuus" on ihan ok, niin miten sellainen "kiva" mustasukkaisuus siis ilmenee?

Vierailija
32/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppani jää kiinni muille flirttailusta (esim. kirjoittelee muille naisille somessa), on syytäkin olla mustasukkainen ja epäileväinen sen jälkeen. 

Esimerkkitapaus mustasukkaisuudesta jonka syy on normaali ja perusteltu.

Varsinkin sarjapettäjät pyrkivät luomaan narratiivia jossa tuossakin tilanteessa syntyvät mustasukkaisuuden tunteet olisivat jollain tapaa sairaalloisia. Eivät ole.

Vierailija
33/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sairaus kaikissa tilanteissa. Ehdottmuus ja mustavalkoisuus huokuu sanoistasi kilometrien päähän. Onko sinulla kenties pettäjän taustaa?

Vierailija
34/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se haittasi, kun mustasukkaisuus oli sitä luokkaa että kun menin kauppaan, mies kellotti käyntiäni ja soitti sitten huutaen että missä heIvetissä ja kenen kanssa olen, ei voi kestää näin kauaa pelkkä kaupassakäynti. Ratsasi tietokoneet ja kännykät ilman lupaa ja kävi käyttämilläni nettipalstoilla lukemassa juttuja, väittäen että minä olin kirjoittanut kaikki jutut joissa kerrottiin salarakkaasta ym. Yksikään ei ollut minun kirjoittamani.

En voinut muuta kuin olla rehellinen ja toivoa että se joskus hänelle riittäisi. Ei hänen oloaan mitenkään "mukavaksi" voinut saada tuollaisessa mustasukkaisuusvimmassa.

ONNEKSI hän ei enää ole tuollainen.

Vierailija
35/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se haittasi, kun mustasukkaisuus oli sitä luokkaa että kun menin kauppaan, mies kellotti käyntiäni ja soitti sitten huutaen että missä heIvetissä ja kenen kanssa olen, ei voi kestää näin kauaa pelkkä kaupassakäynti. Ratsasi tietokoneet ja kännykät ilman lupaa ja kävi käyttämilläni nettipalstoilla lukemassa juttuja, väittäen että minä olin kirjoittanut kaikki jutut joissa kerrottiin salarakkaasta ym. Yksikään ei ollut minun kirjoittamani.

En voinut muuta kuin olla rehellinen ja toivoa että se joskus hänelle riittäisi. Ei hänen oloaan mitenkään "mukavaksi" voinut saada tuollaisessa mustasukkaisuusvimmassa.

ONNEKSI hän ei enää ole tuollainen.

Huhhuh, miten ahdistavaa! Kuinka kauan kestit tuota ennen kuin erositte?

Vierailija
36/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joiden mielestä "pieni mustasukkaisuus" on ihan ok, niin miten sellainen "kiva" mustasukkaisuus siis ilmenee?

Esim. sillä tavalla että on vähän liiankin kiinnostunut kaikista menemisistäni. Ei ilmaise suoraan epäilevänsä jotain mutta se saattaa tulla rivien välistä.

Vierailija
37/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Mustasukkaisuus kertoo vain, että toinen välittää😄

Välittää mistä ?  Ei ainakaan siitä puolisostaan, koska ei pysty luottamaan häneen.

Vierailija
38/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. sillä tavalla että on vähän liiankin kiinnostunut kaikista menemisistäni. Ei ilmaise suoraan epäilevänsä jotain mutta se saattaa tulla rivien välistä.

Tuoko on kivaa?

Vierailija
39/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi mä eilen luin miespuoliselta asiakkaalta saamani kiitos-viestin miehelle. Mies oli "pienesti mustasukkainen", eli mietti että onkohan tuo samalla joku sinkkumiehen iskuyritys.

Vierailija
40/64 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, jos jatkaa sitä senkin jälkeen, kun ei ole löytänyt siihen mitään todellista syytä.

Yksi yritti ties kuinka kauan saada minut kiinni jostain. Ei millään mennyt perille, että ei tule löytämään mitään, koska ei ole mitään löydettävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi