Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko muuttaa vuokra-asuntoon jossa on 90luvun keittiökaapistot?

Vierailija
14.12.2024 |

Miten on?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi muuttaa vuokra-asuntoon.

Vierailija
42/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halvemmaksi pistää ne päreiksi kuin uudemmat kalusteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulle kodin estetiikka on tärkeä.

Vierailija
44/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin muutama vuosi sitten 90-luvun jamassa olevaan kämppään koska vuokra oli edullinen. Nyt alkaa tuntumaan vähän vastenmieliseltä kun vuokrat paukkuu ylöspäin, ettei tästä retrosta nyt ehkä kuitenkaan tällaisia summia makselisi.

Jep. Katselen välillä stadista asuntoja ja monessa on aivan alkeellinen keittiö jostain 50-luvun perseestä tai minipieni keittokomero. En muuttaisi ikinä sellaiseen, kun silti pyydellään yli tonnin vuokria.

Vierailija
45/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu miten siististi asunnossa on eletty. On jossain asunnossa ollut vanhemmatkin tasot ja kaapit. Oma lapsuudenkotini on rakennettu -90 ja kaikki on ihan tiptop, kun on siististi pidetty. 

Vierailija
46/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaapit ovat edelleen hyvässä kunnossa niin mikä ettei?

Vierailija
47/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mulle siisteys on kaikki kaikessa ja jos on tosi vanhat pinnat, niin hyh. Samoin kotona täytyy myös viihtyä visuaalisesti joten uutta valkoista pintaa kiitos.

Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Itse en ymmärrä miten se lika muka tarttuisi sen kummemmin kaappeihin jos ne on kuitenkin siivottu? Ei kai se pöly tiedä sen kaapiston ikää. Ei mulla tosin tässä(kään) vuokra-asunnossa ole valkoista pintaa kuin nimeksi. Ensimmäiseksi maalasin seiniä, sitten kaapistoja 😀

Vierailija
48/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos arkkitehtuuri 90-luvulta. 

Minulla 50-luvun keittiökalusteet, samoin paljon sisustusta 50-60-luvulta, kun talo rakennettu v. 1952. 

En ymmärrä mitä logiikka ap.llä? 

Vierailija
49/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sellaisessa asun. Inhoan niitä ja näen viikottain unia kivasta keittiöstä.  Mutta pienipalkkainen sosiaalityötä tekevä, ulosottoja makseleva ei voi juuri valita ja en siitä voi syyttää muita kuin itseäni.

Vierailija
50/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talo rakennettu 90-luvulla ja arkkitehtuuri, niin sinne kuuluukin 90-luvun kalusteet, oli sitten vuokra-tai omistusasunto. 

Mieluimmin vanhojen kalusteiden entisöinti, kuin 2000-luvun kalusteet.