Voisitko muuttaa vuokra-asuntoon jossa on 90luvun keittiökaapistot?
Kommentit (50)
En tietenkään, en ole mikään museomestari.
Voisin. Hinta ja sijainti ovat tärkeintä.
Kuka ei voisi? Tietysti jos asuu omistusasunnossa tai omakotitalossa, ei vuokralla asuminen ole varmaan ensisijainen vaihtoehto.
Keittiökaapistot nyt ei ole ihan hirveitä muuttuneet edes parissakymmenessä vuodessa. Tyylejäkin on vaikka kuinka jopa vuosikymmenien sisällä. Käytännöllisyys keittiössä pääasia.
Voisin hyvinkin, mutta mieluummin muuttaisin asuntoon jossa on 1930-luvun keittiö.
Olen kiinnostunut historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvinkin, mutta mieluummin muuttaisin asuntoon jossa on 1930-luvun keittiö.
Historiaa se ysärikin on 🙃
Jos ne on siistit, ehjät ja toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Ja naapurit. Siinä ei paljon kaapeilla ole merkitystä jos talo naapureineen on kuin avomielisairaala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Historiaa se ysärikin on 🙃
On, ihan yhtä lailla kun 2010-lukukin. Ja kohta vuosi 2024:kin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naapurit. Siinä ei paljon kaapeilla ole merkitystä jos talo naapureineen on kuin avomielisairaala.
Naapureita ei voi valita.
Ovatko keittiäkaapit sitten muka muuttuneet 80-luvusta muuten kuin ovien osalta?
Tietenkin. Juuri vanhanaikaisen haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, eli siis puuhella ja vesi kannetaan ulkoa, siinä on 30- luvun keittiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Kaikista tärkein asia asunnossa on se millaiset naapurit, silti etukäteen ei voi tietää millaisia ovat. :/ Sokkona joutuu ostamaan/vuokraamaan.
Meidän omakotitalossa on alkuperäiset keittiön kaapit ja se on rakennettu 1991. Eli kyllä voisin.
Joo! Tykkään tuunata kämäsestä hienoa, ja korjata mieluummin, ku vetää kaiken uusiks.
Tarvittaessa kyllä ja muutinkin