Saako Suomesta vielä töitä vai pitääkö muuttaa toiseen maahan?
Saako Suomesta vielä töitä vai pitääkö muuttaa toiseen maahan työn perässä?
Kommentit (25)
Suosittelen muuttoa. Itse lähdin jo.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen muuttoa. Itse lähdin jo.
Mikä maa, mikä valuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omat kolme lastani ovat saaneet vuoden sisällä töitä. Eikä edes mitään suurempaa ongelmaa ollut. Olen vahvasti sitä mieltä, että jos ei työllisty, niin sitten on henkilöllä pahoja puutteita työmotivaatiossa. Liian kovat kriteerit millaista työtä ja millaisella palkalla suostuu ottamaan vastaan, koska tuet edelleenkin saa tekemättä mitään.
mistä ne minun työmotivaationi ja palkkatoiveeni tietävät, kun hakemuksiin tulee joku automaattivastaus, jossa kerrotaan, että hakemustani ei ole edes luettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei voi muutenkaan töissä käydä, koska mennyt usko ihmisiin ja työelämään
Sekä työnantajiin
Se on kumma, kun toiset saa töitä, toiset uhriutuvat ja syy on aina jossain muussa kuin heissä itsessään. Katse peiliin, teetkö kaikkesi vai onko vaan helpompaa maata kotona?
Toki tiedän, että on tyyppejä, jotka aidosti yrittävät, tsemppiä teille, kyllä se vielä nappaa. Aito motivaatio, kun paistaa läpi haastateltavista ja päin vastoin.
Perushommaan, jota haukuttiin netissä ja palkkakin oli surkea, oli 700 hakijaa 10 paikkaan. Toisessa 300 hakijaa, 3 paikkaa. No kohta hakevat taas uudestaan, kun valitut lopettavat. Voisivat valita henkilöitä, jotka edes hetken pysyisivät. En kyllä hae uudestaan.