Onko 34-vuotias keski-ikäinen??
Niin puhuttiin Kiurun hakkaajasta. Olen aivan järkyttynyt!
Kommentit (77)
Miehet vanhenevat nopeamminkuin naiset ja moni mies näyttää ukkoontuneilta jo 30 v. Eli hyvin voi 34 v mies näyttää pitkälti keski-ikäiseltä.
34 v voi olla ihan hyvin jo isovanhempi. Ei se mikään nuorikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Kun Sanna Marin oli 34, hän oli nuori. Mies sitten on keski-ikäinen😂
Keski-ikä ei todellakaan ala 35v.
ÄLÄ PERSU PUHU PASKAA!
Marin oli PÄÄMINISTERIKSI nuori, hän oli maailman nuorin pääministeri. Muuten hän ei tietenkään ollut nuori, eikä sellaista ole sanonut kukaan muu kuin te persut.
34-vuotias on keski-ikäinen.
Minusta 40-kymppinen on Keski ikäinen.
Nyt on otettu kiinni joku narkkari joka ei välttämättä liity tapaukseen mitenkään, mutta jännä nähdä tehdäänkö tästä syyllinen poliittisten syiden perusteella?
Älkää ny lapset tehkö numeroo mokomasta asiasta. M60.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenevat nopeamminkuin naiset ja moni mies näyttää ukkoontuneilta jo 30 v. Eli hyvin voi 34 v mies näyttää pitkälti keski-ikäiseltä.
34v nainen käy enää harjoitteluun. Vanha se jo on.
No ei ole. Omasta mielestäni on vielä nuorehko ihminen.
T. Mummo 70v.
Vierailija kirjoitti:
Juu ehkä jossain Itä-Helsingin lähiössä jossa ensimmäinen vahinkomuksu tehdään peruskoulu-ikäisten vanhempien toimesta.
On hyvä jos jotkut heräävät siihen etteivät ole enää nuoria eivätkä varsinkaan ikuisia. 35v voi tosiaan olla jo isovanhempi. Kroppa alkaa rapistua ja monen teoreettinen maksimikuntohuippu takana päin. Kannattaa siis alkaa tekemään elämän isoja valintoja ja päätöksiä jos jotain on jäänyt vitkastelemaan (kuten perheen perustaminen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ehkä jossain Itä-Helsingin lähiössä jossa ensimmäinen vahinkomuksu tehdään peruskoulu-ikäisten vanhempien toimesta.
Biologinen ja sosiaalisesti hyväksytty ikä vanhemmaksi tuloon ovat eri asioita. Ehkäisy ja lasten suunnittelu on ihmisten keksintöjä. Samoin kuin elämää pidentävät toimenpiteet ja lääkitykset. Ilman lääketieteen puuttumista meidän oletuselinikämme olisi paljon pienempi. Heitetään vaikka 60v. Silloin keski-ikä on jo 30v alkaen
Vierailija kirjoitti:
On hyvä jos jotkut heräävät siihen etteivät ole enää nuoria eivätkä varsinkaan ikuisia. 35v voi tosiaan olla jo isovanhempi. Kroppa alkaa rapistua ja monen teoreettinen maksimikuntohuippu takana päin. Kannattaa siis alkaa tekemään elämän isoja valintoja ja päätöksiä jos jotain on jäänyt vitkastelemaan (kuten perheen perustaminen)
Kroppa alkaa rapistua jo 25 vuotiaana kiihtyvästi jo ei sen asian eteen tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä hoitamaton parta ja ylipaino saa parikymppisen näyttämään keski-ikäiseltä.
Samoin narkatut aineet.
Krista on itse 50 ja väittää jotakin 34-vuotiasta keski-ikäiseksi. Vai onko Krista itse jo vanhus?
-Virallista määritelmää ei ole, mutta perinteisesti keski-iäksi on määritelty ikävuodet 40-60, joskus 35-60.
Vierailija kirjoitti:
Krista on itse 50 ja väittää jotakin 34-vuotiasta keski-ikäiseksi. Vai onko Krista itse jo vanhus?
No mistä se sen iän tietäs? Voi olla ikäistään vanhemman näköinenkin, nelikymppinen on oikeestikin jo keski-ikäinen eli ei heitä monellakaan vuodella ja ihminen voi tehdä myös virhearvion tuollasessa kaoottisessa tilanteessa. Ei mitään ihmeellistä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyseessä ei olisi mikään tavaton poikkeuksellinen luonnon ihme, toisin kuin jos 20 v on isovanhempi. Siksi 34 v on melko vanha jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Sanna Marin oli 34, hän oli nuori. Mies sitten on keski-ikäinen😂
Keski-ikä ei todellakaan ala 35v.
ÄLÄ PERSU PUHU PASKAA!
Marin oli PÄÄMINISTERIKSI nuori, hän oli maailman nuorin pääministeri. Muuten hän ei tietenkään ollut nuori, eikä sellaista ole sanonut kukaan muu kuin te persut.
34-vuotias on keski-ikäinen.
"Olin liian nuori, liian seksikäs - Sanna Marin
En sanoisi. Keski-ikä sijoittuu aikuisiän puoliväliin, joten 40-65 v on toimiva haarukka (nuori aikuisuus: 18-39 v, vanhuus: 65+). Toki on moniakin 34-vuotiaita, jotka näyttävät jo keski-ikäisiltä. Olen tuntenut jopa tuota kymmenen vuotta nuorempiakin, jotka näyttivät jo nelikymppisiltä. Ja on toki kolmekymppisiä, jotka ovat ikäistään paljon nuoremman näköisiä. Itse olen melkein 34-vuotias, jota vähän päälle kaksikymppiset luulevat itsensä ikäiseksi. Kyllä minua saa kutsua keski-ikäiseksi, jos välttämättä haluaa, mutta vähän huvittaisi, kun äskettäinkin minulta kysyttiin, pidänkö välivuotta. En tietenkään edusta keskivertoa tässä suhteessa, mutta siis suurin osa 34-vuotiaista ei mielestäni näytä oikeasti keski-ikäisiltä.
34-vuotias voi olla huomenna 35 vuotias.