Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua Rovaniemen suosiota turistikohteena! Ankea kaupunki, yksi lyhyt kävelykatu, pari kojua, pieni luistelurata ja

Vierailija
14.12.2024 |

kaukana keskustasta feikki joulupukkikylä. Villit taksit huijaavat turisteja, myös taskuvarkaudet lisääntyneet.

Miksi kukaan turisti menisi Rovaniemelle? En tajua.

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea lappi alkaa Norjasta. 

Vierailija
182/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kävin Rovaniemellä pitkän tauon jälkeen ja olin ihan ihmeissäni miksi tätä kaupunkia hypetetään. Ymmärtävätkö muut, mitä minä en tajua. Pikkukaupunkimainen, keskusta on ihan vitsi. Tiedän, ettei saisi ajatella niin, mutta minulle tulee mieleen myös vahvasti Reindeerspotting elokuva  narkkareineen. Oikeastaan masentava paikka. Saatte alapeukuttaa.

Miksei tulisi Reindeerspotting mieleen? Sehän kertoo Rovaniemen narkkareista ja on kuvattu siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne pääsee lentäen helposti ja on kaikenlaista oheistoimintaa. 

Onko Ivalo nyt paljon kauempana lentokoneella lentäen? Siellä olisi jo vähän enemmän eksotiikkaa.

Sitä eksotiikkaa olisi siellä todella tarjolla mikäli nyt Rovaniemelle menevät menisivätkin Ivaloon. Harvoille riittäisi majoitus sisätiloissa ja aamulla kierreltäisiin katsomassa moniko telttamajoitukseen joutuneesta etelän lämpöön tottuneesta matkaajasta olisi vielä hengissä.

Juuri näin😂🤣😂🤣

Vierailija
184/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten, jos pitää mennä työmatkalle, niin firmoillahan on yleensä joku hintaraja, meneekö muka 500 euron huonelaskut läpi...

Firma hommaa majoituksen, työntekijä menee siihen. Mitäpä tuo sille työntekijälle kuuluu mitä se maksaa.

Vierailija
185/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kävin Rovaniemellä pitkän tauon jälkeen ja olin ihan ihmeissäni miksi tätä kaupunkia hypetetään. Ymmärtävätkö muut, mitä minä en tajua. Pikkukaupunkimainen, keskusta on ihan vitsi. Tiedän, ettei saisi ajatella niin, mutta minulle tulee mieleen myös vahvasti Reindeerspotting elokuva  narkkareineen. Oikeastaan masentava paikka. Saatte alapeukuttaa.

Miksei tulisi Reindeerspotting mieleen? Sehän kertoo Rovaniemen narkkareista ja on kuvattu siellä.

Hyvin selvästi rovaniemellä on tuollainen elämäntyyli havaittavissa, etenkin kesällä

Vierailija
186/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen videon YouTubesta. Brittiläinen perhe majoittui keskustan hotelliin. Huone maksoi liki 500. Kuvasivat huoneen: pölyä joka paikassa, sängyssä tahraiset lakanat ja mustia karvoja. 4,5 tähden suomalaishotelli Rovaniemellä!! "Mahtavaa mainosta" kun ei edes siivota ja vaihdeta lakanoita. Eivät saaneet edes ruokaa illalla sesonkiaikana, jouluna. Lähellä oli ravintola josta ostivat 100€ päivällisen. Millä tavalla nämä yrittäjät kuvittelee pitävänsä asiakkaat kun kaikki hutilointi päätyy someen ikuisesti?

Vierailija
187/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Niitä ymmärtän, jotka menevät Leville tai Saariselälle tai jonnekin kauemmas keinovaloista. 

Vierailija
188/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Lappi on ihan perseestä. Talvella olis ihan jees, mutta ihmiset jotka asuu Lapissa pilaa kaiken olemalla perseestä ihmisenä ja ahneita ku perkeleet. Menen mieluummin samalla rahalla ja lähes samalla vaivalla ja aikataululla vaikka Alpeille jossa on samat asiat kertaa tuhat ja ihmiset on mukavia.

Vierailija
189/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten, jos pitää mennä työmatkalle, niin firmoillahan on yleensä joku hintaraja, meneekö muka 500 euron huonelaskut läpi...

Meillä ei hintoja kysellä. Jos ei ole majoitusta, ei ole työntekijääkään.

T. Raksainssi

Vierailija
190/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee suomalaisille hyvää olla kerrankin se köyhä, jolla ei ole varaa oman maansa turistikohteisiin.

Samaahan me tehdään etelässä.

Vierailija
191/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen videon YouTubesta. Brittiläinen perhe majoittui keskustan hotelliin. Huone maksoi liki 500. Kuvasivat huoneen: pölyä joka paikassa, sängyssä tahraiset lakanat ja mustia karvoja. 4,5 tähden suomalaishotelli Rovaniemellä!! "Mahtavaa mainosta" kun ei edes siivota ja vaihdeta lakanoita. Eivät saaneet edes ruokaa illalla sesonkiaikana, jouluna. Lähellä oli ravintola josta ostivat 100€ päivällisen. Millä tavalla nämä yrittäjät kuvittelee pitävänsä asiakkaat kun kaikki hutilointi päätyy someen ikuisesti?

Ahneella on paskainen loppu. Pitäisi joku tolkku olla. Ei tavallisesta hotellihuoneesta tulisi 200 euroa enempää maksaa edes sesonkina. Pitääkö ottaa käyttöön hintasäännöstely, että tällailta Suomen mainetta tahraavilta ylilyönneiltä vältyttäisiin?

Vierailija
192/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on suomella turismissa nostetta. Yhtähyvin talvituristit mennä vaikka Mänttään viikoksi. Saisihan sinnekin poroja ja koiravaljakoita turisteille. Lasi-igluissa turistit haluavat nukkua voisihan niitä pystyttää eteläänkin.

Vierailija
193/194 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santa Claus Village (Rovaniemi) Live:

https://www.youtube.com/live/Cp4RRAEgpeU?feature=shared

Onpa porukkaa nytkin :)

Vierailija
194/194 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yksi syy, miksi AirBnB on suosittu Rovaniemellä. Varsin kovassa suosiossa on omakotitalot. Turistit maksavat n. 7.12-6.1 ailavälillä n. 1300-1500€/yö majoituksesta. 

Enkä ihmettele, kun majoittujia on esimerkiksi 8 henkilöä. Saavat tuolla rahalla koko talon. Pääsevät nauttimaan rauhasta, saavat tehdä itse ruokaa, mutta pääsevät aktiviteetteihin ja rientoihin, jos haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi