Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole hyvä ajamaan

Vierailija
14.12.2024 |

Rankka lumisade saa minut ajamaan hitaammin kuin nopeusrajoituskylttien mukaan saisi. 

Olen lukenut eri keskusteluista, että liian varovaisten kuskien ei kannata ajaa autolla. 

Nyt olenkin keksinyt ratkaisun asiaan. Hoidan asiat niin, että työntekoni loppuu. On parempi, että pysyttelen kotona työttömyys- ka toimeentulotuella ja jätän töissäkäymisen paremmille ajajille.

Ehdotan samaa muille huonoille ajajille. Annetaan parempien pyörittää tätä yhteiskuntaa ja meidänkin elättämistämme. Me voimme sitten vaikka huolehtia, että heillä työtehtäviä riittää meitä palvellessa.

Mukana? 

Kommentit (3)

1/3 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajamaan oppii vaa ajamalla! 😎 Tosin autoa en oo ajanu ku joskus teininä pellolla 😄

Vierailija
2/3 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika hyvä ajamaan. Lumisateen tukkima tie jossa pystyi ajamaan jos ei pysähdy. Siinä mentiin monta kertaa luisussa. Tieltä oli ajanut ulos useita autoja. Ajoin rajoitusta hiljempaa muuten olisi lähtenyt tieltä. Päästiin perille ja yksi syy on että olen nuorena ajanut monesti jääradalla. Lumessa luisuminen on jossain nopeudessa mahdollista hallita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja miten se tehdään? Joskus hyvätkin kuskit menettävät auton hallinnan. Mitä muuten ehtii äkillisessä tilanteessa tehdä se, joka ajaa 90km/h parin auton mitan päässä edellä ajavasta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi