Rakastuminen ihmeelliseen naiseen
Hän on ihana. Mikään sana ei riitä kertomaan hänen erityisyydestään. Ensiksi tottakai kiinnitin huomioni hänen ulkonäköön, jossa viehättää kauniit ja eloisat sinisilmät, söpö hymy ja suudeltavat huulet, laineikkaat luonnolliset hiukset ja hoikka vartalo kuumalla takamuksella. Hänen empaattinen, levollinen, kuitenkin yhtäaikaa hyväntuulinen ja reipas luonteensa saa minut tuntemaan oloni paremmaksi kuin koskaan kenenkään muun seurassa. En usko löytäväni toista hänenlaista tästä maailmasta. Valitettavasti minä en voi häntä pyytää treffeille ja olen surrut asiaa paljon, kiitollisena kuitenkin siitä, että olen tämän lumoavan puoleensavetävän sulottaren kohdannut. Suurin toiveeni olisi antaa hänelle kaikki se, mitä hän tarvitsee ja vielä enemmän, kohdella kuin arvokkainta jalokiveä ja huolehtia, osoittaa arvostusta, rakastaa, helliä ja lempiä häntä elämäni loppuun saakka.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en tykkää tuosta kirjoitustyylistäsi. Liian imelää.
Oletko niitä "maailman epäromanttisimpia" suomalaisnaisia?
Hyi tuota puhetta! Olis kyllä hyvä, kun joutuis hänkin todellisuuden tuossakin asiassa kokemaan. Mokomakin untelo.
Kuulostaa epätodellisen ihmeelliseltä, olisiko tämä ihmeellinen nainen kirjoittanut itsestään fantasia kertomusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksikäs et voi häntä pyytää treffeille?
Hän on huomattavasti minua nuorempi.
-ap
Miten ihanasti kirjoitettu. Olisin aivan sulaa vahaa, jos minua kohtaa joku tuntisi näin.
On helppo ajatella noin tuntematta ihmistä. Jos olisit hänet tuolloin joulukuussa saanut, olisit ehkä nyt toukokuussa tehnyt jo uuden aloituksen haukkuen pirttihirmuksi muuttunutta pihtarityttöystävää.
Jaa, en tykkää tuosta kirjoitustyylistäsi. Liian imelää.