Kerro asioita joita sinulla ei ole ikinä elämässä ollut?
Tyypillinen stereotypia ihmisillä on, että se mitä minulla on/ollut on myös kaikilla toisilla myös.
Väärin. (Tämä harhakuva voi hiukan ihmisillä valottua kun saa lukea asioita mitä oikeasti on).
Aloitetaan sitten.
-
'Kerro asioita joita sinulla ei ole ikinä elämässä ollut?'
(Minulla ei ole ikinä ollut..)
- ystävää joka tekisi asioita kanssani.
- lemmikkieläintä (ei koiraa, ei kissaa)
- oikeaa harrastusta (seura, tai jokulaji)
- mummoa eikä vaaria (olivat kuolleet kun synnyin).
- naapuria joka olisi ystävällinen teoissa, sanoissa.
(Nämä tulivat päällimmäisinä mieleen itsellä..)
-
M62
Kommentit (83)
Minulla ei ole ikinä ollut sukupuolitautia.
Vierailija kirjoitti:
Karvareuhkaa, metallinpaljastinta, oura-sormusta, hiustenpidennyksiä, hyvä verenkierto, monitoimitulostinta
Jee. Mulla puuttuu vanha hiusten pidennys ja ourasormus.
Kumppania tai ystävää, jonka kanssa puhua ns. syvistäkin, vaikeista asioista. Kaikki ihmissuhteeni ovat olleet sellaisia "kaveri", hyvänpäiväntuttu juttuja, jotka ovat olemassa vain silloin, kun ollaan koulussa tai töissä.
Välillä tuntuu kuin olisi jotain muuta eläinlajia ja katsoo ihmisiä jonkun kuplan sisältä. Miten muut tekevät ja menevät kavereidensa ja kumppaneiden kanssa. Ajautuvat suhteisiin ja asioita vain tapahtuu samalla kun itse ei kiinnosta ihmisiä sen vertaa, että kukaan kysyisi vaikka mitä tein lomalla tai muuta, kun palaan töihin.
Hyvää naispuolista ystävää jonka seurassa ei tarvitse feikata.
Työsuhdetta, joka olisi kestänyt vuoden tai pidempään.
Omaa yritystä.
Lentolippua, en ole lentänyt ikinä mihinkään.
Lapsia
Omistusasuntoa
Hiusväriä
Keräilyastioita
Ompelukonetta
N50
Vakituista ja koulutusta vastaavaa työpaikkaa.
- koiraa
- autoa
- koronaa
- virtsatietulehdusta
- vaihdevuosia
- mopoa tai moottoripyörää
- venettä
- tatuointia
- sp-tautia
- puoluekirjaa
- siskoa
- mitään tukia
- tietokonepeliä
- älypuhelinta
- opiskelupaikkaa josta pääsisi oikeaan työpaikkaan
- työsuhdetta joka olisi ollut 4kk pidempi..
- säännöllistä toimeentuloa jolla voisi yksin elää
(onkosuomioikeesti näin pirunpaskamaa ihmiselle?)
Vierailija kirjoitti:
Työsuhdetta, joka olisi kestänyt vuoden tai pidempään.
Omaa yritystä.
no niinpä.. (suomi 17v talous mennyt='0 -kasvulla')?
En tiedä millaista olisi, jos joku *ei sukulainen* joskus kysyisi vilpittömästi haluanko lähteä esim. työajan ulkopuolella tekemään jotain tai vastaavaa. Osoittaisi edes jonkinlaista kiinnostusta, edes platonista.
Luottokorttia
Koiraa
Tylsää
Vaareja
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittava ja arvostava puoliso. Jokainen tähän mennessä on on henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttäjä ja puhdas miestenvihaaja tyylistä riippumatta
Olet huono valitsemaan. Onko se seksi, joka vie?
Vierailija kirjoitti:
Vakituista ja koulutusta vastaavaa työpaikkaa.
Sama.
N43
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittava ja arvostava puoliso. Jokainen tähän mennessä on on henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttäjä ja puhdas miestenvihaaja tyylistä riippumatta
Joo mulla sama, paitsi että kaikki miehet on naistenvihaajia. Miestä joka ei vihaa naisia on täysin mahdotonta löytää. Niitä ei ole. Koska miehet vihaa naisia vain siksi, että naiset on naisia, ymmärrän täysin että jotkut naiset on tämän miehistä ymmärtäneet jo nuorina ja tajunneet pelin hengen varhain. Syö tai tule syödyksi. Olisinpa itsekin saman tajunnut heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huono valitsemaan. Onko se seksi, joka vie?
Miksi kukaan aloittaa suhteen, joka kariutuu? (vinkki: ei ole kristallipalloa)
Miksi kukaan VALITSEE alkaa suhteeseen esim. narsistin kanssa? (vinkki: hänellä on ns. maski yllä suhteen alkuvaiheessa)
Pointti siis, että jos aloittaa suhteen, et voi tietää mihin se päättyy, eli kyse ei todellakaan ole pelkästään valinnasta. "noh, mitäs menit väärän kanssa?" juttua suoltaa usein ne, jotka eivät ole koskaan uskaltaneet alkaa suhteeseen tai eivät yksinkertaisesti pääse sellaiseen.
Minulla ei ole ollut
- terveyttä
- turvallista lapsuutta, hyvää suhdetta vanhempiin
- hyviä sukulaissuhteita
- taloudellista turvaa, omaisuutta
- vastakkaisen sukupuolen rakkautta
- pysyvää, pitkäaikaista työpaikkaa
- tervettä lasta
Työpaikkaa - jossa olisi reilu kannustava rehti ja tasapuolinen henki kaikille työntekijöille ilman loppuunpalamisen kroonisensairasloman taikka irtisanomisen pelkoa määräaikasuhteesta aina.
Ei mullakaan. Pappa kuoli nuorena sodan jälkeen, ja toinenkin. Mulla on muistona vain niiden mitalit.