Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen iso varustus

Vierailija
24.02.2007 |

seurustelen miehen kanssa, jolla erittäin suuri varustus. Exälläni oli melko pieni, joten en valita :) , mutta harmittaa kuin tietyissä asennoissa oman tuntemukseni menevät melkein kivun puolelle. Nautin seksistä tosi paljon ja olen aktiivinen, tottuuko isoon varustukseen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on todella isot varustukset(isot munat), jotka hakkaavat alapäähäni kivuliaasti. Isot luumut eivät liene liioittelua. Itse en ole vielä vuosienkaan jälkeen tähän tottunut.

Vierailija
2/15 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei :)

Muistan kun exän kanssa ekaa kertaa sängyssä, pieni koko oli pettymys!! Muistan jopa seksin aikana ajatelleen, et tää ei oo totta... muuten ihana mies mutta tosi pieni kalu.

No nyt on ihana mies, jolla iso kalu :) Tiedän et toisaalta siitä koosta nautin, mutta haluaisin kokea joka asennossa vain ihanaa tyydytystä, en kipua. No mut ei parane valittaa...mielummin näin kuin päinvastoin!! Ja täällä kun lukee, niin taitaapi olla jo harvinaista löytää mies jolla " liian" iso.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut rennompaa, mukavampaaa ja miehestä tuliut läheisempi. Tavallaan joskus jopa toivon että oltaisiin odotettu pidempään seksielämän aloitusta - tarkoitan siis yhdyntää - koska aika pitkään mä ainakin aina vähän jännitin, suorituspaineita. Nyt kun alamme vuoden jälkeen olla tuttuja toisillemme, ei peniksen koko enää estä mitään asentoja.

Miehelläni ei ole mikään giganttiinen penis, mutta js jännitän, meitä molempia sattuu.

Vierailija
4/15 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

limakalvot alkavat ohentua ja yhdynnästä saattaa siksi tulla kivulias juttu.

Vierailija
5/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uutta kirjoittaa.

Tottuuko siihen suureen.

Ei siis muuten mutta tuntuu kuin koko pillu leviäisi kun sisään tulee. 

N22

Vierailija
6/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluisena sanon kokemuksesta että onnistuu hyvin ja saatte tyydytyksen kun ITSE otatte ohjat ja määrittelette missä asennoissa ja miten naidaan. Syystä, ettei mies voi tietää mitkä tuntuu pahalta tai sattuu. Vaimoni otti ohjat jo heti suhteen alussa ja määrittelin mten naidaan. Opetti minut naimaan oikein. Kaikenlaista kokeiltiin ja aina jäi ne pois mitkä ei tuntuneet hyvältä tai vaimo ei saanut  niistä mitään. Alussa oli joku  kohdunkaulanhaavauma, kun olin liian innokas panemaan, eikä tajunnut omaa kokoani. Mutta siperia opetti. Enimmäkseen naitu niin, että työntänyt kaluni  kokonaan sisään täyttäen pillun ja sitten pidetty siellä. Sitten lähinnä vain köyritty tai vaimo vatkannut orgasminsa. Jos en ole tähän lauennut niin takaa tyyny vaimon pyllyn alla jalat suorana,niin ei mene liian syvälle ja saanut naidakin. Toinen vaimo takaperin päällä ja vaimon säädelllyt edestakaisen liikkeen. Vaimo pillu ei ole koskaan kestänyt kovin pitkään naimista, muttei toisaalta kalunikaan kovaa pillun puristusta laukeamatta. Joten mennyt aika tasan.

Vierailija
7/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti naiset kertokaa jos tuntuu pahalta. Pystyy sit sopeuttamaan sen mukaan. Kyllä se miehestä hyvältä tuntuu vaikkei heti syvään pääsekään. Mulla ainakin on terska niin herkkä. Monesti on tullut vastaan että ei osata kommunikoida. Ilmeistä ja eleistä näkee että nainen tykkää koskea mun penikseeni mutta sisälle kun on laittamassa niin vaikea on lukea reaktioista mitä pitäis tehdä.

Vierailija
8/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kalu on jotenkin kiihottavaa katsella 

Yleensä ovat isompiakin.

Mielestäni ainut AITO kalu on musta.

Vierailija
9/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti naiset kertokaa jos tuntuu pahalta. Pystyy sit sopeuttamaan sen mukaan. Kyllä se miehestä hyvältä tuntuu vaikkei heti syvään pääsekään. Mulla ainakin on terska niin herkkä. Monesti on tullut vastaan että ei osata kommunikoida. Ilmeistä ja eleistä näkee että nainen tykkää koskea mun penikseeni mutta sisälle kun on laittamassa niin vaikea on lukea reaktioista mitä pitäis tehdä.

Se on totta että monesti me naiset oletetaan miesten olevan ajatustenlukijoita. Opin ite jo varhain teininä kommunikoimaan silloisen poikaystävän kanssa. Jotenkin se on aika seksikästäkin kommentoida toisen koosta ja siitä miten tiukalta tuntuu.  :D

Vierailija
10/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoidetta peliin jo esileikeistä lähtien. Ei ratkaise, mutta auttaa.

Vierailija
11/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen omituisuus että suominaiset (ainakin moni) tuntuisi olevan epäsopiva keskiverto suomipeniksen kanssa. Eli siis liian löysä, kun kerta suurempaa pitää olla. Yleensähän kai eri eläinlajeilla urokset ja naaraat ovat jotakuinkin yhtä kokoa, esim kissan ei tarvitse käydä hevosella.

Vierailija
12/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokaluisena sanon kokemuksesta että onnistuu hyvin ja saatte tyydytyksen kun ITSE otatte ohjat ja määrittelette missä asennoissa ja miten naidaan. Syystä, ettei mies voi tietää mitkä tuntuu pahalta tai sattuu. Vaimoni otti ohjat jo heti suhteen alussa ja määrittelin mten naidaan. Opetti minut naimaan oikein. Kaikenlaista kokeiltiin ja aina jäi ne pois mitkä ei tuntuneet hyvältä tai vaimo ei saanut  niistä mitään. Alussa oli joku  kohdunkaulanhaavauma, kun olin liian innokas panemaan, eikä tajunnut omaa kokoani. Mutta siperia opetti. Enimmäkseen naitu niin, että työntänyt kaluni  kokonaan sisään täyttäen pillun ja sitten pidetty siellä. Sitten lähinnä vain köyritty tai vaimo vatkannut orgasminsa. Jos en ole tähän lauennut niin takaa tyyny vaimon pyllyn alla jalat suorana,niin ei mene liian syvälle ja saanut naidakin. Toinen vaimo takaperin päällä ja vaimon säädelllyt edestakaisen liikkeen. Vaimo pillu ei ole koskaan kestänyt kovi

Meillä jäi hiukan tarina kesken siitä, koska vaimosi on viimeeksi vatkannut itselleen orkun? 2010?

Vierailija
13/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tottunut exän minulle liian isoon penikseen. Varsinkin paksuus oli kivualiasta. Kokeilimme vaikka mitä, mutta neljän vuoden aikana seksi ei kertaakaan ollut kovin nautinnollista, siis yhdynnän osalta. Eli itse en, joku toinen varmaan kyllä.

Vierailija
14/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kalu on jotenkin kiihottavaa katsella 

Yleensä ovat isompiakin.

Mielestäni ainut AITO kalu on musta.

Hyvä Seppo

Vierailija
15/15 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan kokeilleet kakkosta? Kun opit rentoutumaan täysin, peppuun menee jättikalukin pohjaa myöten rajummassakin menossa ja miehesi ja sinä pakahdutte orgasmeistanne.