Täällä on niin erikoista porukkaa, että teenpä kyselyn, mikä on asumismuotonne?
Kertokaa, mikä on pahinta tai parasta nykyisessä kodissanne. Aloitan: Olen käynyt kaikki asumismuodot läpi - opiskelija-asunnosta tähän päivään ja se asunto oli isompi kuin nykyinen.
Kommentit (25)
Tein pressakyselyn ja tuo ensimmäinen vaihtoehto jäi siitäkin pois. Anteeksi.
- ap
Aika suppeet vaihtoehdot. Moni asuu isossa kaoåupungissa pienessä kodissa.
Miksi noin huonot vaihtoehdot. Ei käy yksikään.
Okt nukkumalähiössä.
Siinä olikin samalla sanottu sekä hyvät että huonot puolet.
No nyt on surkeat vaihtoehdot gallupissa.
Kaupungissa ei sitten asuta rivarissa tai kerrostalossa...
Veneen alla ja teltassa metässä lammikon rannalla, ovat vierekkäin ja on mulla saunakin siinä
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoiset vaihtoehdot, eipä käy yksikään
Olisi pitänyt laittaa vaihtoehdoksi: Joku muu, mikä? Ajattelin kumminkin, että ihmiset tajuaa sen.
- ap
Parasta: hirsinen vanha mummonmökki mukavuuksilla, iso piha. Asvalttitie lähellä eli auraus pelaa. Halpaa asua, on tilaa, lenkkimaastoja jne. Lähikaupunkiin 20 minuuttia. Oli nopeasti maksettu. On pieni pellonpläntti ja aina voi touhuta jotain. Tilaa koirille.
Pahinta: ei kauppaa, ei huoltoasemaa ei yhtään mitään. Ei baaria, kioskia, vain metsää. Kukaan tuskin mökkiä ostaa kun itse joudun vanhainkotiin, ei muuta kun antaa VPK:n polttaa. Sääli.
Oletko ottanut liikaa neuvoa-antavaa, kun näin paskat vaihtoehdot vaan keksit?
Iso kaupunki iso koti?
Vierailija kirjoitti:
Veneen alla ja teltassa metässä lammikon rannalla, ovat vierekkäin ja on mulla saunakin siinä
Ehkä tarkoitit vitsiksi. Minulle se ei ollut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut liikaa neuvoa-antavaa, kun näin paskat vaihtoehdot vaan keksit?
Iso kaupunki iso koti?
En ole. Entä itse? Unohda kysely, jos ei nappaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt laittaa vaihtoehdoksi: Joku muu, mikä? Ajattelin kumminkin, että ihmiset tajuaa sen.
- ap
Täällä ei yleensä tajua kukaan mistään mitään. Heti käyvät kimppuun susien lailla, jos mistään saavat aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Tein pressakyselyn ja tuo ensimmäinen vaihtoehto jäi siitäkin pois. Anteeksi.
- ap
Äänestys täytyy aloittaa turhalla kysymyksellä, koska 1 vaihtoehto jää monesti pois.
Millä tavalla täällä on mielestäsi erikoista porukkaa? Täällä ei kaunistella eikä mielistellä. Tietäisit vaan mitä tuntemasi ihmiset miettii ja tekee ja jättää tekemättä.