Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen joka ei käytä alkoholia voi viettää hauskaa?

Vierailija
13.12.2024 |

Itse en voi käyttää alkoholia koska olen sairastanut haimatulehduksun, haimatulehdus ei johtunut alkoholista vaan sappikivistä. Lopetin alkoholin käytön siihen ja olen alkanut miettimään että miten voin pitää hauskaa? Muut ovat viikonloppuisin juhlimassa ja olen jo vuosia ollut yksin kotona, eikö minun tapauksessa kannabis olisi hyväksyttävä viihdyke elämään vai toivotteko että masennun yksinäisyyteen? 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitele naamasi ulosteella ja katso TV:stä kaikki "Sohvaperuna" jaksot. Kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa helpottaa.

Vierailija
62/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Jos sinulla on kavereita ja kaipaat seuraa, kutsu heitä viettämään vaikka elokuvailtaa. Eivät kai he kaikki ole aina jossain baarissa. Yksinkin voi viettää kivan viikonlopun mm. ulkoillen, laittaen ruokaa, kuunnellen musiikkia, lukien kirjaa jne.

Se on kyllä ihan totta, että sosiaalisissa illanvietoissa parin viinilasin jälkeen on yleensä hauskempaa kuin ihan selvinpäin, mutta tästä huolimatta käytän itsekin alkoholia korkeintaan 1-2 kertaa vuodessa. Parempi nauttia elämästä selvinpäin.

No mut entäs mitens siin tapaukses jos ei oo kavereit ja silti kaipaa Seuraaaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voihan sitä selvinpäinkin mennä haastaman riitaa nakkikioskijonoon?

Kyllä. Selvinpäin voi ihan mainiosti esimerkiksi nolata ja häpäistä itsensä, voi kadottaa omaisuuttaan, katkoa luitaan. Oma bravurini on ollut laulaa karaokea, mikä sujuu ihan hyvin, kun oivaltaa, ettei kukaan usko, että olisi selvänä. En käytä alkoholia sisäisesti lainkaan, muttei elämäni ole vain kotona nököttämistä. 

Vierailija
64/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrtit , sienet..

Vierailija
65/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, hauskanpito ei vaadi alkoa.

Vierailija
66/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostikin: katson esim hauskoja videoita YouTubesta. Katsomalla televisiota. En oo IKINÄ koskenutkaan tuohon litkuun, ja siks toivoisin, et niiden hintoja nostetaan roimasti ! Ei ruokien hintoja, eikä varsinkaan suklaan !!!! Oon heikkona suklaarusinoihin, varsinkin noihin Rainbown ! Aivan ihania ! Niitä menee yleensä pari 3 pussiakin kerralla. Kannattaa katsoa niitä hauskoja videoita, edes yksi. Naurat varmasti ennemmin tai myöhemmin. Ja mitä järkee o olla humalas yleisillä paikoil ??? Eiks yhtään HÄVETÄ ???? MÄ EN myöskään anna senttiäkään yhdellekään kerjäläiselle missään maassa. Se o LAITONTA !!!! Ja hävytöntä. Se vaan menee alkoholiin. Siks kannattais LOPETTAA. Mennä HOITOON. Jos o varaa ostaa sitä litkuu, o varaa myös hoitoihin. Äitikin lipitti sitä kauan, nyt sekin o onnistunu lopettaan ILMAN APUA. Se o vaan niin, et ne NS KAVERIT pakottaa tupakoimaaan ja/tai juomaan alkoholia. Sellaiset EIVÄT OLE MITÄÄN KAVEREITA !!!! Hauskaa voi pitää ILMANKIN. Oma heikkous o juomises Jaffa. Keltainen. Hyvää !!!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi