Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen joka ei käytä alkoholia voi viettää hauskaa?

Vierailija
13.12.2024 |

Itse en voi käyttää alkoholia koska olen sairastanut haimatulehduksun, haimatulehdus ei johtunut alkoholista vaan sappikivistä. Lopetin alkoholin käytön siihen ja olen alkanut miettimään että miten voin pitää hauskaa? Muut ovat viikonloppuisin juhlimassa ja olen jo vuosia ollut yksin kotona, eikö minun tapauksessa kannabis olisi hyväksyttävä viihdyke elämään vai toivotteko että masennun yksinäisyyteen? 

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpommin kuin monet jotka käyttävät (liikaa) alkoholia.

Vierailija
22/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mukaan juhlimaan ja elä yhdessä muiden kanssa hauskaa pitäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imppaan liimaa.🤪

T. Liimanarkki

Vierailija
24/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihon tarvit alkoa? Mulle riittää pelkkä juttelu tai musiikki tanssia varten.

Vierailija
25/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: En juo alkoholia, koska olen hauska ja mukava ihminen ihan ilman alkoholia. Jos elämää on tylsää ilman alkoholia, niin se johtuu sinusta ihmisenä ja siitä, millaisen ympäristön olet itsellesi luonut.

Minä en taas selvänä halua olla baareissa tai festareilla. Tämä ilman alkoholia eläminen tapahtuu minulle vastentahtoani ja se ärsyttää.

ap

Vierailija
26/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde mukaan juhlimaan ja elä yhdessä muiden kanssa hauskaa pitäen.

Ei mikään tekeminen selvinpäin tunnu miltään ja tylsää-

Vierailija
27/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pidit hauskaa lapsena? Koko ikääsi et ole ollut kännissä. Päivitä se hauskuus.

Vierailija
28/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: En juo alkoholia, koska olen hauska ja mukava ihminen ihan ilman alkoholia. Jos elämää on tylsää ilman alkoholia, niin se johtuu sinusta ihmisenä ja siitä, millaisen ympäristön olet itsellesi luonut.

Minä en taas selvänä halua olla baareissa tai festareilla. Tämä ilman alkoholia eläminen tapahtuu minulle vastentahtoani ja se ärsyttää.

ap

Sinulla on alkoholiongelma. Hakeudu aa- kerhoon

Vierailija
29/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pidit hauskaa lapsena? Koko ikääsi et ole ollut kännissä. Päivitä se hauskuus.

Lapsena leikin leluilla ja olin ystävieni kanssa. Ei näin aikuisena lelut kiinnosta, nykyään vaan olen yksin ja pelaan joka viikonloppu.

ap

Vierailija
30/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinulla on alkoholiongelma. Hakeudu aa- kerhoon

Miten minulla voi olla alkoholiongelma kun en ole juonut alkoholia 4 vuoteen? 

ap

Vierailija
31/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämän kuulu olla jatkuvaa orgasmia.

T: Raitistunut alkoholisti

Vierailija
32/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso leffoja? Päihteiden käyttöä en suosittele mutta tee itse omat johtopäätöksesi sikuinen ihminen

Ei leffoihin jaksa keskittyä selvinpäin puolta tuntia pidempään.

Asennevamma. Juuri noin narkit puhuvat. Mikään ei ole mitään jos se huume ei ole siinä mukana. 

Vierailija
33/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin sankari jos ei muuta hauskanpitoa keksi kuin päihteet. 

Vierailija
34/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämällä hauskaa. Mitä kohtaa et ymmärrä?

Vierailija
35/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankkii kurjan elämän, stressaavan työn, nalkuttavan akan, narisevat lapset jne

Silloin ainoa keino saavuttaa se normaali olotilan on päihteille, siis se hyvä olo, joka monilla on jo automaattisesti, kun asiat ovat kunnossa.

Vierailija
36/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juominen on tekeminen?

Ihan oikeasti kuulostaa kakskymppisen syrjäytyvän ajattelulta. Mitä tehdään viikonloppuna? Mennään juomaan!

Teen ilman alkoholia niitä asioita joita tekisin sen kanssakin, eli syön hyvin, tanssin, käyn keikoilla, festareilla, keskustelen, pelaan, nauran ja laulan.

Sekä monia, joita en tee alkoholin kanssa koskaan: laskettelen, patikoin, hyppään laskuvarjolla, ajan vanhalla moottoripyörällä.

Ajatus siitä, että alkoholinkäyttö itsessään on joku aktiviteetti, on todella outo.

Vierailija
37/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipäissään on paljon kivempi tehdä duuniakin.

Vierailija
38/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin helposti, ilmaiseksi ja itseäni kolhimatta. Oliko alkoholistilla muita typeriä kysymyksiä?

Vierailija
39/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Festareille mennään sen musiikin ja niiden bändien takia. Ei narkkaamaan. 

Vierailija
40/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten juominen on tekeminen?

Ihan oikeasti kuulostaa kakskymppisen syrjäytyvän ajattelulta. Mitä tehdään viikonloppuna? Mennään juomaan!

Teen ilman alkoholia niitä asioita joita tekisin sen kanssakin, eli syön hyvin, tanssin, käyn keikoilla, festareilla, keskustelen, pelaan, nauran ja laulan.

Sekä monia, joita en tee alkoholin kanssa koskaan: laskettelen, patikoin, hyppään laskuvarjolla, ajan vanhalla moottoripyörällä.

Ajatus siitä, että alkoholinkäyttö itsessään on joku aktiviteetti, on todella outo.

Kandee käydä kärpäsenä katos tsiigailee Opiskelija meininkei jos kuulostaa oudolt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi