Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen joka ei käytä alkoholia voi viettää hauskaa?

Vierailija
13.12.2024 |

Itse en voi käyttää alkoholia koska olen sairastanut haimatulehduksun, haimatulehdus ei johtunut alkoholista vaan sappikivistä. Lopetin alkoholin käytön siihen ja olen alkanut miettimään että miten voin pitää hauskaa? Muut ovat viikonloppuisin juhlimassa ja olen jo vuosia ollut yksin kotona, eikö minun tapauksessa kannabis olisi hyväksyttävä viihdyke elämään vai toivotteko että masennun yksinäisyyteen? 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: En juo alkoholia, koska olen hauska ja mukava ihminen ihan ilman alkoholia. Jos elämää on tylsää ilman alkoholia, niin se johtuu sinusta ihmisenä ja siitä, millaisen ympäristön olet itsellesi luonut.

Minä en taas selvänä halua olla baareissa tai festareilla. Tämä ilman alkoholia eläminen tapahtuu minulle vastentahtoani ja se ärsyttää.

ap

Sinulla on alkoholiongelma. Hakeudu aa- kerhoon

Miten minulla voi olla alkoholiongelma kun en ole juonut alkoholia 4 vuoteen? 

ap

Olet henkisesti riippuvainen. Lue tekstisi. Terve ihminen osaa pitää hauskaa raittiinakin. 

Vierailija
42/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Alkoholinkäytön jo 30 vuotta sitten. Hauskempaa ja mukavampaa mulla nykyään on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: En juo alkoholia, koska olen hauska ja mukava ihminen ihan ilman alkoholia. Jos elämää on tylsää ilman alkoholia, niin se johtuu sinusta ihmisenä ja siitä, millaisen ympäristön olet itsellesi luonut.

Minä en taas selvänä halua olla baareissa tai festareilla. Tämä ilman alkoholia eläminen tapahtuu minulle vastentahtoani ja se ärsyttää.

ap

Kuulostaa kyllä aika pahasti siltä, että olet ollut alkoholisti, koska et muita paikkoja osaa edes ajatella kuin sellaisia, missä kulutetaan valtavia määriä alkoholia.

Vierailija
44/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et harrastaisi jotain kivaa. Jotain mikä sua kiinnostais.

Vierailija
45/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin aina yökerhoissa vesilinjalla. Ja oli aina hauskaa, todella hauskaa. Sulla on ap ongelma.

Vierailija
46/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinulla on alkoholiongelma. Hakeudu aa- kerhoon

Miten minulla voi olla alkoholiongelma kun en ole juonut alkoholia 4 vuoteen? 

ap

Olet henkisesti riippuvainen. Lue tekstisi. Terve ihminen osaa pitää hauskaa raittiinakin. 

Miten tälläisessä yhteiskunnassa voi pitää hauskaa ilman alkoholia? Miten yksinäinen raitis ihminen voi pitää hauskaa?

ap

Vierailija
47/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailulajeista ja sadomasokistisesta seksistä olen saanut vielä jonkinmoisia häivähdyksiä henkisestä tyydytyksestä.

Vierailija
48/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu vai johtui se haimatulehdus sapesta, juu juu. 

Vierailija
49/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on tekemisen puutetta? No minä tapailen tyttöä jonka kanssa tutkimme kehojamme ja moninaisia eri tapoja tuottaa sille orgasmi. Kinkyilemme ja harrastamme sadomasokistisia leikkisessioita, joiden parissa aika jo kuluukin ja yhtä äkkiä sitä huomaakin että on jo keskiyö. Hankkisit sinäkin AP naisen. 

Vierailija
50/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos mikään ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta..

Vierailija
51/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, luulin jo hetken että olisi ollut oikeasti asia aihe, mutta selvisihän se nopeasti miten polla sekaisin = hauskan pitoa.

Vierailija
52/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sitten masentunut kun ei mikään kiinnosta.

Vierailija
53/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sitten masentunut kun ei mikään kiinnosta.

Minä taidan oikeasti olla masentunut, ennen asiat kiinnosti ja olin menossa viikonloppuisin mutta kun alkoholi jäi pois niin poteroidun yksinäisyyteen enkä oikein missään muualla kuin töissä käy. Pitäisikö alkaa taas alkoholin viihdekäyttäjäksi eli joisin pari kertaa kuukaudessa mutta odotan että kannabis laillistuu koska alkoholia minun ei pitäisi käyttää sairauskohtaukseni takia. Kannabista en ole koskaan käyttänyt mutta sitä käytetään viihdetarkoitukseen hollannissa ja amerikassa.

ap

Vierailija
54/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa omakotitalo, niin huomaat kuinka pelkästään sen ylläpitoon ja puuhasteluun kotiaskareissa menee helposti koko päivä. 

Vierailija
55/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee tiettyyn ikään, jo ihmisten seura piristää ja huumaa

Vierailija
56/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan.

Vierailija
57/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa omakotitalo, niin huomaat kuinka pelkästään sen ylläpitoon ja puuhasteluun kotiaskareissa menee helposti koko päivä. 

Oispa varaa OK-taloon..

Vierailija
58/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuulostaa kyllä aika pahasti siltä, että olet ollut alkoholisti, koska et muita paikkoja osaa edes ajatella kuin sellaisia, missä kulutetaan valtavia määriä alkoholia.

Sitä en tiedä olenko ollut alkoholisti, käytin ennen alkoholia 2-3 kertaa kuukaudessa ja se alkoholin käyttö oli juurikin perjantaina töiden jälkeen baariin juhlimaan ja juhlapäivinä juhlimaan. Voiko noin pieni määrä alkoholia tehdä alkoholistiksi?

ap

Vierailija
59/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä

Ja alkoholin juominen on itsensä kusettamista.

60/66 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kavereita ja kaipaat seuraa, kutsu heitä viettämään vaikka elokuvailtaa. Eivät kai he kaikki ole aina jossain baarissa. Yksinkin voi viettää kivan viikonlopun mm. ulkoillen, laittaen ruokaa, kuunnellen musiikkia, lukien kirjaa jne.

Se on kyllä ihan totta, että sosiaalisissa illanvietoissa parin viinilasin jälkeen on yleensä hauskempaa kuin ihan selvinpäin, mutta tästä huolimatta käytän itsekin alkoholia korkeintaan 1-2 kertaa vuodessa. Parempi nauttia elämästä selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan