Suomen huonoimmat työpaikat?
Kommentit (106)
Mulla on aina ollut hyvä työpaikka. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan vai hyvä tuuri?
Meillä se metsä tosiaankin vastaa huutamalla, kirjaimellisesti, vaikka itse kuiskaisi hiljaa ja kauniisti.
kollegoista, esimiehestä tms eivät niinkään koko firmasta.
Usein omistaja/omistajat tai johtoporras tosiaan suurin tekijä
kuulee tosi paljon ikäviä kokemuksia puolilaittomuuksista
turkulainen vanha ja kuuluisa ravintola jossa kauimmin työssä olleet tekevät ilmapiiristä todella ahtaan ja kireän. Pomo-pariskunta on myös syvältä...
Mulla on jotenkin paska maku jäänyt suuhun parista kauneudenhoitoalan yrityksestä,olen ollut siis työnhakijana ja vaikka olenkin asiallisesti ja hyvin tehnyt työpaikkahakemukset (oikeasoppisesti) niin silti ei edes ole tullut kutsua haastatteluun,vain sähköpostia missä ilmoitetaan että valinta ei tällä kertaa osunut sinuun.Pahimpia on nämä yritykset mihin laitat hakemuksen ja sieltä ei tule minkäänlaista vastausta!!!
Ymmärrän kiireen yms mutta jotenkin ei tule kauhean asiallista ja luotettavaa kuvaa kyseisistä yrityksistä kun ei noita asioita hoideta ns.normaalia reittiä.
HR-alalla toimivasta firmasta, jossa porukka vaihtuu alituiseen johtoportaasta johtuen
että eräästä suuresta tunnetusta firmasta kova pyrky pois...
että kannattaa selvitellä millainen vaihtuvuus työpaikassa on ollut, koska yleensä kertoo paljon viihtyvyydestä. Ennen en uskaltaisi enää mennä uuteen paikkaan.
hiusalan yritys tai oikeastaan maanlaajuinen ketju. Kauheampaa paikkaa saa etsiä!
Mulla on jotenkin paska maku jäänyt suuhun parista kauneudenhoitoalan yrityksestä,olen ollut siis työnhakijana ja vaikka olenkin asiallisesti ja hyvin tehnyt työpaikkahakemukset (oikeasoppisesti) niin silti ei edes ole tullut kutsua haastatteluun,vain sähköpostia missä ilmoitetaan että valinta ei tällä kertaa osunut sinuun.
Olen ilmeisesti kaameassa työpaikassa. Erillistä HR-osastoa ei ole, vaan muun työn ohessa rekrytoidaan väkeä. Jos hakemuksia tulee 100-200 kpl, pitääkö kaikki haastatella? Menee ihan kivasti aikaa pelkkien hakemusten käsittelyyn.
juoruilulla ei mitään rajaa. Pomolla omat lemmikkinsä, jotka saavat pomon vaikka antamaan potkuja ihmisille.Jos sekaan joutuu yksikin oikeasti mukava ihminen niin se syödään hengiltä ja viedään pomon eteen haukuttavaks. Apulaismyymäläpäällikkö ensin naurelee työntekijöiden kanssa asioista ja sitten vähän myöhemmin työntekijän haukkumistilaisuudessa kääntää takkinsa ja haukkuu myös juurikin siitä asiasta!
työaika pitenee, mutta palkka pysyy samana. Ja se palkka on naurettavan pieni! Ilmapiiri on aivan järkyttävä, pikkupomot vaihtuvat tuhkatiheään, eikä kukaan tiedä oikein mistään mitään.
Meillä taas lajittelussa homma toimii, (jotkut vanhat työntekijät nassuttavat turhasta) mutta itse koen toimivana ja mukavana työpaikkana. Harmi ettei yletä teille lajitteluun asti! :(
Pharmia täynnä maalais juntteja.
Varmaan tää mun. Suurin osa epäsosiaalisia nörttejä, esimies mukaan lukien. Nyperretään omia hommia hiljaa omassa nurkassa tai omassa huoneessa ovet kiinni, palkka huono, ei juuri mitään työsuhde-etuja, työtilat ankeat, työtehtävät huonosti määriteltyjä... En edes tiedä mitä kaikki täällä tekevät. Mitään kehityskeskusteluja ei luonnollisestikaan ole, voi mennä sanomaan jos jokin asia kaivelee. No arvatkaa vaan kuinka hyvin ilmapiiri innostaa sanomaan mitään kenellekään. Itse olen vain valahtanut tähän passiiviseen olemisen tilaan, näpelöin tietokonetta 8 h päivässä ja toivon että pääsen kotiin. Lähden heti pois kun löydän muun paikan epätodennäköiseltä näyttää kun töitä on niin heikosti saatavilla. Saa tästä sentään palkkaa enemmän kuin työttömyyskorvaus.
Olin töissä lentokentällä turvatarkastajana sellaisen "aurinkoisen" firman palkkalistoilla. Ikinä en ole nähnyt niin psykoottista touhua.
Ei kaipaa perusteluja...