Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen huonoimmat työpaikat?

Vierailija
31.03.2011 |

Listatkaa paikkoja, joista ikäviä kokemuksia

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaipaa perusteluja...

Vierailija
22/106 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut hyvä työpaikka. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan vai hyvä tuuri?

Meillä se metsä tosiaankin vastaa huutamalla, kirjaimellisesti, vaikka itse kuiskaisi hiljaa ja kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegoista, esimiehestä tms eivät niinkään koko firmasta.

Vierailija
24/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein omistaja/omistajat tai johtoporras tosiaan suurin tekijä

Vierailija
25/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulee tosi paljon ikäviä kokemuksia puolilaittomuuksista

Vierailija
26/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkulainen vanha ja kuuluisa ravintola jossa kauimmin työssä olleet tekevät ilmapiiristä todella ahtaan ja kireän. Pomo-pariskunta on myös syvältä...

Vierailija
27/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin paska maku jäänyt suuhun parista kauneudenhoitoalan yrityksestä,olen ollut siis työnhakijana ja vaikka olenkin asiallisesti ja hyvin tehnyt työpaikkahakemukset (oikeasoppisesti) niin silti ei edes ole tullut kutsua haastatteluun,vain sähköpostia missä ilmoitetaan että valinta ei tällä kertaa osunut sinuun.Pahimpia on nämä yritykset mihin laitat hakemuksen ja sieltä ei tule minkäänlaista vastausta!!!

Ymmärrän kiireen yms mutta jotenkin ei tule kauhean asiallista ja luotettavaa kuvaa kyseisistä yrityksistä kun ei noita asioita hoideta ns.normaalia reittiä.

Vierailija
28/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-alalla toimivasta firmasta, jossa porukka vaihtuu alituiseen johtoportaasta johtuen

Vierailija
29/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eräästä suuresta tunnetusta firmasta kova pyrky pois...

Vierailija
30/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kannattaa selvitellä millainen vaihtuvuus työpaikassa on ollut, koska yleensä kertoo paljon viihtyvyydestä. Ennen en uskaltaisi enää mennä uuteen paikkaan.

Vierailija
31/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusalan yritys tai oikeastaan maanlaajuinen ketju. Kauheampaa paikkaa saa etsiä!

Vierailija
32/106 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotenkin paska maku jäänyt suuhun parista kauneudenhoitoalan yrityksestä,olen ollut siis työnhakijana ja vaikka olenkin asiallisesti ja hyvin tehnyt työpaikkahakemukset (oikeasoppisesti) niin silti ei edes ole tullut kutsua haastatteluun,vain sähköpostia missä ilmoitetaan että valinta ei tällä kertaa osunut sinuun.

Olen ilmeisesti kaameassa työpaikassa. Erillistä HR-osastoa ei ole, vaan muun työn ohessa rekrytoidaan väkeä. Jos hakemuksia tulee 100-200 kpl, pitääkö kaikki haastatella? Menee ihan kivasti aikaa pelkkien hakemusten käsittelyyn.

Vierailija
33/106 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoruilulla ei mitään rajaa. Pomolla omat lemmikkinsä, jotka saavat pomon vaikka antamaan potkuja ihmisille.Jos sekaan joutuu yksikin oikeasti mukava ihminen niin se syödään hengiltä ja viedään pomon eteen haukuttavaks. Apulaismyymäläpäällikkö ensin naurelee työntekijöiden kanssa asioista ja sitten vähän myöhemmin työntekijän haukkumistilaisuudessa kääntää takkinsa ja haukkuu myös juurikin siitä asiasta!

Vierailija
34/106 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan arsesta.

Vierailija
35/106 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invalidiliitto

Vierailija
36/106 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaika pitenee, mutta palkka pysyy samana. Ja se palkka on naurettavan pieni! Ilmapiiri on aivan järkyttävä, pikkupomot vaihtuvat tuhkatiheään, eikä kukaan tiedä oikein mistään mitään.

Meillä taas lajittelussa homma toimii, (jotkut vanhat työntekijät nassuttavat turhasta) mutta itse koen toimivana ja mukavana työpaikkana. Harmi ettei yletä teille lajitteluun asti! :(

Vierailija
37/106 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisessä, 47 tais olla

Vierailija
38/106 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pharmia täynnä maalais juntteja.

Vierailija
39/106 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tää mun. Suurin osa epäsosiaalisia nörttejä, esimies mukaan lukien. Nyperretään omia hommia hiljaa omassa nurkassa tai omassa huoneessa ovet kiinni, palkka huono, ei juuri mitään työsuhde-etuja, työtilat ankeat, työtehtävät huonosti määriteltyjä... En edes tiedä mitä kaikki täällä tekevät. Mitään kehityskeskusteluja ei luonnollisestikaan ole, voi mennä sanomaan jos jokin asia kaivelee. No arvatkaa vaan kuinka hyvin ilmapiiri innostaa sanomaan mitään kenellekään. Itse olen vain valahtanut tähän passiiviseen olemisen tilaan, näpelöin tietokonetta 8 h päivässä ja toivon että pääsen kotiin. Lähden heti pois kun löydän muun paikan epätodennäköiseltä näyttää kun töitä on niin heikosti saatavilla. Saa tästä sentään palkkaa enemmän kuin työttömyyskorvaus.

Vierailija
40/106 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä lentokentällä turvatarkastajana sellaisen "aurinkoisen" firman palkkalistoilla. Ikinä en ole nähnyt niin psykoottista touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi