Suomen huonoimmat työpaikat?
Kommentit (106)
tiettyyn paikkaan kannattaisi hankkia pyöröovi, sen verran vilkasta on vaihtuvuus. Henkilöstöbarometrin mukaan työtyytyväisyys surkea ja siihen avuksi keksittiin hankkia seinälle pari taulua. Näin on asia saatu pois päiväjärjestyksestä.
hiusalan yritys tai oikeastaan maanlaajuinen ketju. Kauheampaa paikkaa saa etsiä!
suoraan Hair-Store vaan...
Ihan tarpeeksi olen lehdistä lukenut tuosta paikasta jo ajat sitten.
jolla myös arkkitehti- ja insinööritoimistoja ym.
Ei saa itse vaikuttaa siihen, missä liikkeessä on töissä vaan juostaan useammalla paikkakunnalla vuorojen toivossa..lisäksi kerätään pisteitä ja kun niitä on tarpeeksi, saa jopa toivoa missä liikkeessä tahtoo olla...
saa täältäkin äänen. Huonoa johtamista ja liikaa töitä kehnolla palkalla
Hesburger.Stockmann.Eräs konsulenttifirma, tietyt baariketjut (Hki). Onneksi nyt kunnan virka.
Monenlaista ongelmaa:
- selkäänpuukotusta
- pätemistä, itsensäkorostamista ja kusta päässä
- karmeita aikatauluja
- riittävän hyvää ei ole olemassa, kaikki on mieletöntä tai ihan paskaa
- impulsiivista porukkaa usein johtoportaassa, ja johtaminen sen mukaista
minkä ihmeen takia oot siellä jos TYÖHÖN OTTO EI KIINNOSTA mee kampaamaan tukkia jos tuolle tuntuu
minä voisin helposti rekata nuo sinun henkilöt
ja samalla vetää kaljuks muutaman samanlaisen
kun minä
että seurakunnat ovat riitaisimpia.
nuorempana olin töissä ja ihan järkyttävän kusipäinen pomo, nyt jos joutuisin samanlaista kohtelua saamaan, niin olis oksat pois!
hiusalan yritys tai oikeastaan maanlaajuinen ketju. Kauheampaa paikkaa saa etsiä!
Erään askarteluliikkeen Helsingin aluepäällikkö oli aivan karsea ilkimys. Muut työntekijät oli kyllä ihania, ja myymäläpäällikkö myös, mutta tää yks eukko osasi kyllä pilata ilon tehokkaasti kaikilta..
Onneksi ei tarvitse enää niissä olla töissä.
irtisanotuksi. Ja hyviäkin työyhteisöjä on. Työ on vapaata ja saa vastata pitkälti itse työstään.
irtisanotuksi. Ja hyviäkin työyhteisöjä on. Työ on vapaata ja saa vastata pitkälti itse työstään.
kerroin vain tutkimustuloksen:)
Ollaan muka lasten asialla ja tehdään hyväntekeväisyyttä, mutta sitten itse käytetään hyväksi nuoria työntekijöitä. Surkea palkka, raskas työ, kunnollisia taukoja ei ole, vuoroihin ei saa vaikuttaa ja työntekijöillä on äärimmäisen tiukat säännöt.
työaika pitenee, mutta palkka pysyy samana. Ja se palkka on naurettavan pieni! Ilmapiiri on aivan järkyttävä, pikkupomot vaihtuvat tuhkatiheään, eikä kukaan tiedä oikein mistään mitään.
Mulla on aina ollut hyvä työpaikka.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan vai hyvä tuuri?
pelastaisi edes yhden raukan noilta kaameilta paikoilta.