Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö kielletään En etsi valtaa loistoa

Vierailija
13.12.2024 |

Minkälaisessa Suomessa elän? Ei hyvää päivää. Tehkää nyt jotain tälle hulluudelle. Toivottavasti jää vain yksittäistapaukseksi. Voisiko nämä mielensäpahoittajat perustaa omat koulunsa, missä ei lauleta joululauluja tms.?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a4d6207-d213-460f-bda1-74132e062ca0

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Ei tää mitään wokea ole, vaan typeryyttä.

Olen itse kristitty. Olen silti monesti kuunnellut adhania. Lähi-idässä matkustettaessa siltä ei voi edes välttyä.

Vierailija
42/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Ei tää mitään wokea ole, vaan typeryyttä.

Olen itse kristitty. Olen silti monesti kuunnellut adhania. Lähi-idässä matkustettaessa siltä ei voi edes välttyä.

Typeryyttä olisi karsia pois kaikki perinteinen joulujuhlien sisältö, mikä viittaa pienestikin uskontoon. Viisasta on varoittaa siitä etukäteen eikä aiheuttaa kalabaliikkia juhlan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
44/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää vaan Suomen tuhoajia vihreitä ja vasemmistoliittoa, seuraukset näkyvät jo. Demarit menossa samaan suuntaan eikä Lindtmanista oke korjausliikkeen tekijäksi. 

Vierailija
45/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin on kiellettävä varpunen jouluaamuna sekä Sylvian joululaulu. Ja melkeinpä kaikki mitkä eivät ole rallatuksia.

Kukaan ei ole kieltämässä mitään.

Vierailija
46/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elää harhaisessa päässään.

Vierailija
47/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku EK:n juoni.

Kun kristinusko saadaan lyötyä tarpeeksi ahtaalle, niin sitten voidaan luopua pyhäpäivistä ja pyhäkorvauksista. Sunnuntaistakin saadaan tavallinen työpäivä.

Siitä tulee työnantajille isot säästöt. Ja kansa vaan kurjistuu.

Vierailija
48/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Max Sene loukkaantui ja osoittaa mieltään, vinkuu ja volisee  kun ei kammottavalla räpillään päässyt Emma ehdokkaaksi. Voi voi 

Vierailija
49/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua ja Lucifeerin siunausta! Vieläkö te höpsöt sitä verenhimoista despoottia, jota Jumalaksi kutsutaan, kumarratte? Diktaattorit alas!  

Vierailija
50/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluissahan voitaisiin alkaa järjestää yhteinen joulukirkko lapsille ja vanhemmille, ilta-aikaan ja vapaaehtoisena, missä kaikki pääsisivät veisaamaan oikein sydämen kyllyydestä. Tällöin ei tarvitsisi edes järjestää korvaavaa toimintaa, kun tilaisuus olisi kouluajan ulkopuolella. Varsinainen joulujuhla voitaisiin sitten pitää maallisella ja neutraalilla ohjelmalla.

Vierailija
51/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilta kouluajoilta muistan kuinka tietyt uskonlahkoon kuuluvat oppilaat marssivat ulos luokasta aina kun soitettiin maallista musiikkia tai katsottiin opetusohjelmaa telkkarista. Telkkari ja musiikki olivat heille syntiä ja niistä joutui heIvettiin. Muut naureskelivat sille touhulle ja vähän säälivätkin näitä oppilaita.  Se tuntui todella oudolta touhulta.

Nykyään muutkin ovat sitten päättäneet lähteä mukaan samaan outouteen. Ei voi osallistua siihen eikä tähän eikä tuohon. Korvat tippuu vissiin päästä jos kuulee sanan josta ei pidä.

Vierailija
52/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa joku nyt näille antiwoke sekopäille rauhoittavia. 

Kukaan EI OLE kieltämässä kyseistä kappaletta. 

Luetun ymmärtäminen nolla. 

kiihottuneena saattaa ajattelukyky hämärtyä.

Vierailija
53/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt toimitaan juuri niin kuin pitääkin. Tiedotetaan etukäteen, että ohjelmassa on tämä uskonnollinen laulu ja halukkaat voivat poistua siksi aikaa. Mikä se ongelma on? Olisiko parempi, että laulua ei laulettaisi ollenkaan, vai että se tulisi yllätyksenä kaikille?

Kuinka joulujuhlassa esitettävä joululaulu voisi tulla yllätyksenä?

Vierailija
54/54 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Max Sene loukkaantui ja osoittaa mieltään, vinkuu ja volisee  kun ei kammottavalla räpillään päässyt Emma ehdokkaaksi. Voi voi 

Hassun näköstä Ilosaaressa kun mu latti sanoo kyykkyyn, niin Suomen nuoriso menee. Paitsi yksi kunnon poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän