En pysty unohtamaan nuorena tapaamaani pitkätukkaista tyttöä.
Tapasin pari kertaa tyttöä. Suhde ei päässyt kunnolla edes alkamaan, kun kateelliset ihmiset rikkoivat sen juorujen avulla.Tapauksesta on jo 40 vuotta, mutta kaipaan häntä joka päivä, vaikka olen ollut toisen naisen kanssa vuosikymmenet naimisissa. Muistan hänen kauniit pitkät hiuksensa ja ujon hymyn.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Ei mua kukaan pysty unohtamaan, mutta mä olen unohtanut sinut ja sori siitä.
Edelleen pitkätukkainen tyttö
Oletko nimimerkki ex-kaunotar56, mikä olikaan?
Jos ap ottaisi karman lain vakavasti ja löytäisi perimmäisen logiikan, kyseinen naisihminenkin unohtuisi.
Ap: n elämänlaatu voisi muutenkin kirkastua ja muuttua kenties paremmaksi.
Naisia tulee ja menee.
Joutavaa ajanhukkaa miettiä niitä.
Kova uhriutuminen tulee tästä tekstistä esiin. AP on tämä tyttö ja värikynää on myös oman edun mukaisesti käytetty
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin myös vanhaa ihastustani. Ihana 15-vuotias tyttö parhaassa iässä, kiinteä perse, suloinen tuore tussu. Vaikea uskoa, että siitä on kulunut jo vuosi. M38
"ÄLÄ ISI" aja ojaan
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Minäkin olin pitkätukkainen kaunis brunette 40 vuotta sitten, varmaan jäin muutaman kaverin takaraivoon kummittelemaan. Mutta elämässä pitää mennä eteenpäin, eikä jäädä haavakuvitelmiin kiinni.
PIlluhaava vai
Vierailija kirjoitti:
On varmaan nykyään pyylevä porsinut emakko. Haaveilet jostain, mitä ei enää ole. Pääse yli. Olet törkeä vaimoasi kohtaan. Olet jo vanha mies. Älä haaveile menneisyyden tyttösestä. Vähän pervoa.
Ei ole pervoa. Haaveilen minäkin ensi-ihastuksestani yli 30 v sitten. Toki ei vaimoa saa pettää vaan eihän ap edes aikonut.
Miehillå tulee näitä pakkomielteitä aina enemmän. Eivät itse tunnista näitä pakkomielteeksi eikä mielenterveysongelmiksi. Ei ole tavatonta tutustua mieheen joka aikoja sitten eronnut ja puhuu enimmäkseen exästå ja itkee perään. Esimerkiksi "haluan näyttää kuvia exästä",exå on ikuisesti tärkeä""tekisin mitä vain exän perään""katsellaanko matkakuvia missä on exä" jne jne sillä ei ole välia mitä se toinen on voi olla vaikea todella kaunis ja hoikka ja kouluttautunut.
Lähes kaikki fetissitkin ovat miehillä esim jalkafetissi,pedofilia jne....
Olen jo matkalla 👮