Mistä tietää tulleensa estetyksi Whatsupissa?
En halua kokeilla. Henkilö laittanut paikallaolotiedot pois päältä. Viittaatko tämä siihen että on estänyt minut? Somessa ei ole estänyt kuitenkaan.
Kommentit (18)
Mä olen piilottanut paikallaoloni ja viestien lukukuittaukset kaikilta. Itseäni ei vähääkään kiinnosta milloin joku on sovelluksessa tai lukee viestiäni
En keksi yhtäkään syytä, miksi minun pitäisi näitä tietoja muille jakaa. Jos asia on akuutti, voi soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Soita sille.
En halua soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita sille.
En halua soittaa.
Sitten ei selviä.
En tiedä meneekö enää niin, mutta joskus sen näki siitä, että kun päivittää sieltä watsapista ne yhteystiedot ja jos sillä ihmisellä oli siellä joku profiilikuva niin se ei enää päivityksen jälkeen näy jos sut on estetty.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen piilottanut paikallaoloni ja viestien lukukuittaukset kaikilta. Itseäni ei vähääkään kiinnosta milloin joku on sovelluksessa tai lukee viestiäni
En keksi yhtäkään syytä, miksi minun pitäisi näitä tietoja muille jakaa. Jos asia on akuutti, voi soittaa.
Joo, se onkin ihan järkevää. Hän laittoi paikallaolotiedot näkymättömiin sen jälkeen kun olin päättänyt suhteen hänen kanssaan. Lukukuittaukset oli pois alunperinkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Ei liity keneenkään henkilökohtaisesti, mutta jotkut ihmiset ovat uteliaita ja haluavat stalkata (kuten ap näyttäisi olevan).
Jos sulla on auki sen tyypin kanssa käyty keskustelu niin ainakin siellä lukee että se on paikalla silloin kun on, se näkyy vaikka olis laittanut lukukuittaukset ja ne paikallaolotiedot pois
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on auki sen tyypin kanssa käyty keskustelu niin ainakin siellä lukee että se on paikalla silloin kun on, se näkyy vaikka olis laittanut lukukuittaukset ja ne paikallaolotiedot pois
Ei lue paikallaolotietoja ko. tyypin kanssa käytyjen keskustelujen ylälaidassa, nimen alla, kuten aikaisemmin näkyi.
Vierailija kirjoitti:
profiilikuva häipyy
Profiilikuva säilyy, vaikka päivitin yhteystiedot.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se onkin ihan järkevää. Hän laittoi paikallaolotiedot näkymättömiin sen jälkeen kun olin päättänyt suhteen hänen kanssaan. Lukukuittaukset oli pois alunperinkin.
ap
Varmaan ihan vaan poistanut sun numeron
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Varmaan ihan vaan poistanut sun numeron
Ok. Someseuraajana pysynyt silti edelleen, eikä ole estänyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
profiilikuva häipyy
Profiilikuva säilyy, vaikka päivitin yhteystiedot.
ap
No sitten ei ole estänyt sua. Ehkä ei vaan kiinnosta vastata.
Mä poistin aina exien numerot nuorempana. Tykkäsin kommentoida kännissä yöaikaan jos kivi oli jäänyt kenkään.
Onneksi nyt vähän fiksumpi miesten ja juomisen kanssa.
ANNA SEN IHMISEN OLLA. Jos tarvitsee edes epäillä toisen estäneen, niin hän ei selvästikään halua olla sun kanssa missään tekemisissä.
Soita sille.