Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni nainen käyttää suihkua masturboidessaan?

Vierailija
12.12.2024 |

Kaikkien seksilelukokeiluiden jälkeen suihku on edelleen paras. Saan tosi voimakkaita orgasmeja peräjälkeen. Suihkulla voi myös viivyttää orgasmeja ja saada lopulta minuuttien mittaisia orgasmeja jotka parhaillaan seuraavat toisiaan ilman taukoja. Tää on ihanaa, mutta toisaalta suuseksi tai mikään miehen yrittämä tapa tyydyttää mua ei tunnu miltään. Hyvänä puolena on se, että olen alkanut nauttia yhdynnästä ilman mitään painetta saada orgasmi. Tiedän, että saan kun haluan ja nautin siitä suunnattoman paljon enemmän, kuin orgasmihakuisessa yhdynnässä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä. Toimii hyvin. 

Vierailija
2/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku on tosi hyvä, taattu nautinto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasvasara saa mielikuvituksen liitämään korkeammalle.

Vierailija
4/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tilasin. Pitää kokeilla. 

Vierailija
5/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se miehelle myös paremmin kun nainen. Terskan alle vaan suihku ja jos haluaa kovempaa menoa, niin hieromasuihku.

Vierailija
6/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös sähköhammasharja, puutarhaletku jossa on "sätkätin"pää, ja kovassa tarpeessa älypuhelinkin värinälle asetettuna, auttavat mielikuvitteellisesti.

Vierailija
7/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suihkun löytänyt hyvin nuorena ja pitkälle aikuisuuteen käyttänyt. Kun en dildosta saa mitään. Saa tosi vahvoja pitkiä orkkuja ja helposti. Mut en oo ikinä viittiny käyttää sitä usein ettei tuu ongelmia sen kanssa siis ettei si tahtoisi saada enää miehen sormista esim. Ku saanu aina helposti ja nopeasti myös siitä että klitorista hieroo sormilla. Nyt en oo enää sitä käyttänyt pitkiin aikoihin. Mulla on sellanen pieni klitoriskiihotin pikku taikavarpu huippukivasta joskus harvakseltaan sitä nyt käyttänyt.

Vierailija
8/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös ihan hyvä kunnolla opastettuna ja tavoille kasvatettuna, mutta todella vaikea kouluttaa.

Vierailija
9/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka moni, mutta en olekaan nainen.

Vierailija
10/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon suihkun löytänyt hyvin nuorena ja pitkälle aikuisuuteen käyttänyt. Kun en dildosta saa mitään. Saa tosi vahvoja pitkiä orkkuja ja helposti. Mut en oo ikinä viittiny käyttää sitä usein ettei tuu ongelmia sen kanssa siis ettei si tahtoisi saada enää miehen sormista esim. Ku saanu aina helposti ja nopeasti myös siitä että klitorista hieroo sormilla. Nyt en oo enää sitä käyttänyt pitkiin aikoihin. Mulla on sellanen pieni klitoriskiihotin pikku taikavarpu huippukivasta joskus harvakseltaan sitä nyt käyttänyt.

Milloin viimeksi sillä taikavarpulla ?

Vierailija
11/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan saanut orgasmia suihkulla. Aina tuntuu liian kovalle tai pehmeälle, kun välillä yritän, sitten turhauttaa. 

Vierailija
12/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujeni mukaan 145589+ kpl.

Vierailija
13/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan saanut orgasmia suihkulla. Aina tuntuu liian kovalle tai pehmeälle, kun välillä yritän, sitten turhauttaa. 

Sama täällä. Koskee myös kaikenmaailman päristimiä kännykästä sähköhammasharjaan. Tunne on lähinnä ärsyttävä. Onneksi oma käsi toimii aina.

Vierailija
14/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesihanan alla voi myös maata. Kätevämpi tietenkin jos on amme jossa maata lähempänä hanaa. Saa erilaisia tuntemuksia.

Vierailija
15/21 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilaitoksen lobbarit taas asialla.

Vierailija
16/21 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on myös ihan hyvä kunnolla opastettuna ja tavoille kasvatettuna, mutta todella vaikea kouluttaa.

Kokeile doberman urosta, oppii nopeasti!

Vierailija
17/21 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen. Otin ehkä 4 orkkuja. Ei kestä montaa min 

Vierailija
18/21 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ehkä syy miksi meillä seksi vähissä. Suihku korvaa munan ja toisen halut ei kiinnosta

Vierailija
19/21 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen. Otin ehkä 4 orkkuja. Ei kestä montaa min 

Tulitko piankin kun kiinnostuit taas kokeilemaan ja auttoiko jokin fantasia tulemaan kiimassa ?

Vierailija
20/21 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ehkä syy miksi meillä seksi vähissä. Suihku korvaa munan ja toisen halut ei kiinnosta

Meillä kanssa rouva varmasti vaihtaisi minut suihkuun jos se osaisi tehdä ruokaa ja siivota.