34-vuotiasta naista syytetään Portion Boysin Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta
Nyt on asiaa, ja toivottavasti tulee varoittava ennakkotapaus täälläkin mellastaville vihakirjoittajille
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Kai tuolle sekopäälle on lätkäisty myös lähestymiskielto?
Mä en ole ollut koskaan lähelläkään tiinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea mäkkihoro toi kiusaaja.
Aijaa .. missä oot kuvan nähny?
Kävin oikeuden julkisista papereista katsomassa nimen, osoitteen sekin sitten helposti selville. Kävin talon edessä jossa asuu eikä tarvinnut kauaa odotella kun tämä ihmisen irvikuva ryömi kolostaan.
Aijaa no nytkö on elämä parempi kun kävit katsomassa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se typerien näkemystesikin kirjoittelu verkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tänne tartte ajella katselemaan kuin jotain sirkus eläintä. Aivan kuin olisin ainoa nettiuhkailija .. asun Vaasassa en missään helvetin Orimattilassa. Minä en ole edes tiinaa livenä nähnyt. Tää koko helvetin juttu on paisunut liikaa. Olen lopettanut mutta eihän näitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tänne tartte ajella katselemaan kuin jotain sirkus eläintä. Aivan kuin olisin ainoa nettiuhkailija .. asun Vaasassa en missään helvetin Orimattilassa. Minä en ole edes tiinaa livenä nähnyt. Tää koko helvetin juttu on paisunut liikaa. Olen lopettanut mutta eihän näitä kiinnosta.
Ai, etkö tykkääkään kun ihmiset netissä inhoavat sinua? Ei se sinua haitannut, kun itse olit uhkailija. Ei ole paisunut liikaa, koska itsestään et lopettanut törkeää käytöstäsi. Sinut piti pysäyttää ennen kuin lopetit. Ei sinusta tässä keississä uhrisa saa millään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ansaitut sakot. Kuka 34v kirjoittaa Instagramissa tappouhkauksia tv-ohjelmassa näkemälleen henkilölle?
Joku todella rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ansaitut sakot. Kuka 34v kirjoittaa Instagramissa tappouhkauksia tv-ohjelmassa näkemälleen henkilölle?
Joku todella rakastunut?
Jauhakaa niistä oikeista rikoksia.. tää on naurettavaa kuin ei suurempia rötöksiä Suomessa olis..
Tiina tätä juttua koko ajan vain ylhäällä pitää. Mitäs otti alunperinkään yhteyttä.. halus vain härkkiä.. olis pystyny laitetaan mulle estot vaikka heti.. mutta ei.. piti saada klikkiotsikoita
Ei murhaajillekaan olla yhtä vihaisia mutta jollekin nettiuhkailijalle joka ei ole ollut lähelläkään kyseistä kohdetta.. ihan oikeesti pitäiskö teidänkin pikkasen herätä
Minusta tuo Tiina on melko tavallinen kun Petollisia katsoin. En ollut tunnistaa melkein kun niin tavis siinä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Tiina on melko tavallinen kun Petollisia katsoin. En ollut tunnistaa melkein kun niin tavis siinä ohjelmassa.
Niin.. joku siinä kun tyrkyttää itseään ja aina muka niin ihanaa on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisessa duunissa, että sikäli pakko olla esillä. Mutta varmaan yhtä sun toista alkaa kyllästyttää lehtijutut joissa hoetaan tätä kiusaamista tai sitten kuinka nuorelta hän näyttää. Leuka ja kaula kertoo iän, vaikka kuinka käyttäisi pinkkiä. Ihan selvä nelivitonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisessa duunissa, että sikäli pakko olla esillä. Mutta varmaan yhtä sun toista alkaa kyllästyttää lehtijutut joissa hoetaan tätä kiusaamista tai sitten kuinka nuorelta hän näyttää. Leuka ja kaula kertoo iän, vaikka kuinka käyttäisi pinkkiä. Ihan selvä nelivitonen.
Tästä kiusaamisvainoamisjutusta on tehty jopa suurempi mitä se on ollutkaan. Miksi en saisi kertoa tai antaa lausuntoa? Ilman että tarvis kenenkään enää uskoa etten oikeesti asu häntä lähimaillakaan.
Mikä on mellastava vihakirjoittaja?
Tulee semmoinen fiilis että enää ei saa mielipidettään ilmaista, koska siitä on tämä varoittava esimerkki.. onko keskustelun aloitus siis laiton uhkaus?
Syytteen saanut vaikutti hivenen syyntakeettomalta, mitä tulee FB kommentteihinsa ja realitysarjassa esiintymiseen..
Tää tastelu on ihan tuulimyllyjä vastaan, jättäisivät omaan arvoonsa, jos jokseenkin mielisairas raivoaa somessa..Huvitti kyllä tuo lause "Taisteltiin yhteisen hyvän puolesta"... OK.
Ei oo kovin suuri voitto ole yhteiselle hyvälle.... ja paljon meni verorahoja koko showhun.
Tällaisesta pitkään jatkuneesta toiminnasta olisi hyvä lätkäistä vaikka puoli vuotta ehdotonta istumista, ja vaikka 50 000€:n sakot. Voisi kaksi kertaa miettiä, että kirjoittelee ja mihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mellastava vihakirjoittaja?
Tulee semmoinen fiilis että enää ei saa mielipidettään ilmaista, koska siitä on tämä varoittava esimerkki.. onko keskustelun aloitus siis laiton uhkaus?
Syytteen saanut vaikutti hivenen syyntakeettomalta, mitä tulee FB kommentteihinsa ja realitysarjassa esiintymiseen..
Tää tastelu on ihan tuulimyllyjä vastaan, jättäisivät omaan arvoonsa, jos jokseenkin mielisairas raivoaa somessa..Huvitti kyllä tuo lause "Taisteltiin yhteisen hyvän puolesta"... OK.
Ei oo kovin suuri voitto ole yhteiselle hyvälle.... ja paljon meni verorahoja koko showhun.
Miksi sinulla pitäisi olla oikeus ilmaista negatiivinen mielipide? Eikö sinua ole kasvatettu?
Mitä, menikö 34v sanomaan ääneen, että Tiina näyttää ihan ikäiseltään?
Onhan se selvää että tuollainen kiusaaminen kumpuaa ennen kaikkea kateudesta. Tiina on toki erikoinen persoona, mutta kauneus se on joka ärsyttää ja laittaa kiusaamaan. Joo, ikää on yli 40 mutta onhan hän poikkeuksellisen kaunis nainen eikä häpeile korostaa sitä.
Ois hauska nähdä näiden arvostelijoiden lärvi, mutta voihan sen jo arvata.
Ohhoh miten aggressiivinen kommentti yhdestä mielipiteestä. Kukaan ei ole tässä mitään yleistä väittänytkään, saati ollut pakonomainen päähänpinttymä. :D