Trumpin ukraina-puheet paljastuivatkin pelkäksi vaalilätinäksi.
Yhdysvaltojen presidentiksi uudelleen valittu Donald Trump myöntää, että rauhan saavuttaminen Ukrainassa on vaikeampaa, kuin hän on aiemmin antanut ymmärtää.
Trump on väittänyt vaalikampanjansa aikana, että hän saisi rauhan aikaan Ukrainan ja Venäjän välille vuorokaudessa, jos hänet valittaisiin presidentiksi.
Lähi-idän tilanne on helpommin ratkaistavissa kuin se, mitä Venäjän ja Ukrainan välillä tapahtuu, Trump sanoo yhdysvaltalaisen Time-lehden haastattelussa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vastuu on kuuntelijalla jos uskoo oranssia. Kun edellistä haukkui vanhaksi on itse vanhin virkaan astuva presidentti. Enteellisesti vuoden henkilö...
"THE Orange is new black", fiktiivinen dokumentti Trumpin elämästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vastuu on kuuntelijalla jos uskoo oranssia. Kun edellistä haukkui vanhaksi on itse vanhin virkaan astuva presidentti. Enteellisesti vuoden henkilö...
Hyvä näkökulma! Ehkä Time-lehdellä on jotain sisäpiirin terveystietoa...
Time-lehden Vuoden mies - titteli ei ole palkinto, vaan kertoo vain henkilön vaikuttamisesta. Muita Vuoden miehiä on olleet esim.Stalin ja Hitler.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Time-lehden Vuoden mies - titteli ei ole palkinto, vaan kertoo vain henkilön vaikuttamisesta. Muita Vuoden miehiä on olleet esim.Stalin ja Hitler.
Kummallista ettei putte ole listalla. Onhan tuo ukrainan sota vaikuttanut aivan valtavasti. Putte oli jossain valittu ironisesti naton parhaaksi myyntimieheksi. Plus mitä kaikkea shaibaa sota aiheuttaa kaikille osapuolille suoraan tai välillisesti. Kaikki yhden vanhan kävyn ja sen koplansa takia. Voi v ei tuohon voi sanoa mitään kiroilematta liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalin oli peräti kaksi kertaa. Vaikuttamista se on huonokin vaikuttaminen, kuten Trumpin tekemiset.
Putinin puudeli aikoo lakkauttaa ilmastonsuojelun, juuri kuten Vladimir ja suurteollisuus pyytävät.
Jenkit ovat jo kauan sitten ymmärtäneet sen, mitä me suomalaiset vielä opettelemme, eli vaalipuheet ovat vaalipuheita. Ne ovat ikään kuin toiveita, että näin minä tekisin jos vaan pystyisin.
En ymmärrä miksi trumppia palvotaan ja uskotaan kaikki mitä puhuu.hän on ollut jo presidenttinä,eikä mitään asia toteunut mitä lupasi.ainoastaan antoi kenkää avustajille.lähetti viha twiittejä joissa valehteli ja pelasi golfia.mikä muka nyt tulisi muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi trumppia palvotaan ja uskotaan kaikki mitä puhuu.hän on ollut jo presidenttinä,eikä mitään asia toteunut mitä lupasi.ainoastaan antoi kenkää avustajille.lähetti viha twiittejä joissa valehteli ja pelasi golfia.mikä muka nyt tulisi muuttumaan.
ei mikään muutu ainakaan parempaan suuntaan, kun katsoo valitsemiaan hallinnon tyyppejäkin, tosin niistä osa varmasti vaihtuu, koska maan turvallisuuden takia ei varmaan hyväksytä ihan jokaista noista
Varmaan se riivattu pikku putte possu painaisi punaista nappia silloin.