Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa sähkösutoilijoista haluaisi pslsta polttomoottoriin

Vierailija
12.12.2024 |

Nimittäin 3% sähköautoilijoista harkitsisi dinomoottoriin palaamista jos se olisi vaihtoehto.

Lähde ksml

Luulen itse että yli 3% dinopolttoaineella olisi valmis siirtymään sähköön. 

https://www.ksml.fi/teemat/8126788?fbclid=IwY2xjawHHxONleHRuA2FlbQIxMQA…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyisin jos saisin s-auton ilmaiseksi. Ostaminen ei kannata. Saisin nykyisestö vaihdossa ehkä 5000, joutuisin ottamaan 45000 lainaa, että saisin tarpeitani vastaavan sähköauton. Rahoituskustannukset olisivat siten noin 700-800 €/kk, ei mitään järkeä kun nyt en maksa rahoituksesta mitään.

Vierailija
2/4 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyisin jos saisin s-auton ilmaiseksi. Ostaminen ei kannata. Saisin nykyisestö vaihdossa ehkä 5000, joutuisin ottamaan 45000 lainaa, että saisin tarpeitani vastaavan sähköauton. Rahoituskustannukset olisivat siten noin 700-800 €/kk, ei mitään järkeä kun nyt en maksa rahoituksesta mitään.

Mikä mahtaa olla se tarpeitasi vastaava sähköauto, merkki ja malli? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli budjetti 50000 euroa (omista säästöistä, ei lainaa) kun viimeksi auton vaihdoin ja tottakai valitsin sähköauton halvempien käyttökustannusten takia. Ajan 30000 vuodessa joten ero on huomattava. Etpä sinä saa kovin modernia polttomoottoriautoakaan 5000 eurolla.

Vierailija
4/4 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, vaikken pidä sähköautoja millään muotoa täydellisinä. Etenkin talviolosuhteissa kaikki automatiikka voi johtaa pahimmillaan auton hallinnan menetykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä