Kauppalehti: Hallitus leikkaa sairailta vaikutus jopa tuhansia euroja vuodessa
Kommentit (88)
Tästä eliitin aikeista hävittää keskiluokka tiedettiin jo 2020.Osa siitä keskiluokasta, joka tiesi jo tuolloin tulevasta, vaikeni, koska kuvittelivat kuuluvansa siihen eliittiin. Osa keskiluokasta oli valmis heikentämään köyhempien asemaa.
Myöhemmin yhä useampi on varmasti tajunnut tämän eliitin tavoitteen, mutta edelleen ovat vaienneet, ja toivoneet, että joku muuttaisi suunnan. Tämä keskiluokan vaikeneminen on mahdollistanut nykytilanteen, missä ovat nyt itsekin luisumassa köyhälistöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä. Kun olen sairaana töistä, työnantajana maksaa minulle sairausajan palkkaa, aina, ja se on samansuuruinen kuin normaali palkkani.
Hallitus on poistanut vain 1. Päivän palkan käsittääkseni tai se on poistumassa. Eli jos olen flunssassa vaikka ma-pe, niin saan kyllä ihan normaali palkkaa tuönantajaltani jatkossa ti-pe.
Tulee 2 eri leikkausta.
Toi toinen koskee sitä jos sairastuu syöpään tai jalka murtuu niin saa sairaspäivärahaa ensi vuonna 2400 brutto palkalla 1000 brutto - verot.
Eli hallitus leikkaa keskituloisen sairaspäivärahaa 300-400 kuukaudessa. Jos olet esim. kuukauden tai kaksi tai enemmän sairaslomalla.
Amerikassahan korporaatiot ovat ostaneet ihmisten asunnot, ja täällä kai sitten sama tulevaisuus odottaa.
Omistusasuntoon ei saa yle
Mielisairas purra on kiimansa huipulla nyt. Saa hengiltä köyhällistöä.
Nykyhallitus on sairas tuhohallitus
Tämä sairasckokoperse hallitus tuhoaa kaiken
Persu taas valehtelee oikein kunilla