Tunnetteko ketään Jaana nimistä?
Kommentit (38)
Tunnen muutaman Jaanan ja tiedän erään Jaanan, jonka kanssa silloinen mieheni petti. En oikein vieläkään siedä Jaana-nimeä, vaikkei se pettäminen muiden Jaanojen syytä ollutkaan🤗
Jaana oli kuulemma muotinimi niihin aikoihin kun synnyin. Silloin oli olemassa Jaana-niminen naistenlehti. Lastentarhassa oli Jaana, koulussa toinen ja myöhemmin työpaikoilla useampia.
Tunnen useammankin. Minäkin haluaisin tietää miksi ap kysyy tätä?
Tunsin. Siihen riksulaiseen ihastuin opiskeluaikaan.
puolison veljenpojan vaimo on Jaana...juoni ja pirullinen. Paljastui tuo piirre jo alle 17-ikäisenä kun seurustelivat
Kolme. Kukaan heistä ei ole enää mikään nuori tyttönen.
Tiedän useammankin Jaanan (yleinen nimi 60-70 -luvuilla).
En tiedä muita Jaana nimisiä kuin Kari Peitsamon kappaleen Jaana S.
Vierailija kirjoitti:
Jaana oli kuulemma muotinimi niihin aikoihin kun synnyin. Silloin oli olemassa Jaana-niminen naistenlehti. Lastentarhassa oli Jaana, koulussa toinen ja myöhemmin työpaikoilla useampia.
Olin jo unohtanut Jaana-lehden. Mun äidille tuli se monta vuotta 😊
Vierailija kirjoitti:
Yhden tunsin nuorena. Yllättävän vähän Jaanoja muuten tunnen, kun ottaa huomioon, että se on mun ikäisillä, ja vähän nuoremmilla, ollut suosittu nimi. N62
Ollaan samanikäisiä. Hevostallin kaunista Jaanaa Joensuusta vieläkin muistelen. Ihan lähipiirissä muita ei ole, tiedän kumminkin aika monta M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuosina lehteä on painettu? Noin?
Lasketaanko Ultima? Siinä on Jaana niminen druidi.
Ap kysyi tyhmiä. Eikä koskaan palanut ketjuun ja vastannut, mistä tämmöinen kysymys! Tämä on se yksi hulluista, jotka keksii päivät pitkään otsikkoon mahtuvia kysymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuosina lehteä on painettu? Noin?
En tiedä, mutta meille se tuli joskus 70-luvulla.
Tunnen.