Voi ¤%#¤&%¤# mitä hoitolapsi teki!!!
Pissasi meidän aivan uuteen moottoroituun sänkyyn. Arrggh! Pesin jo petarin päällisen, mutta k..sen haju on jumittunut itse petarin sisukseen varmaan iäksi. Ihan kiva, sänky maksoi maltaita.... Ja kaupunki ei korvaa, sen kysyin jo.... Osaatteko arvata miten paljon v...tuttaa?
Kommentit (25)
Vuokratkaa esim. Sol-pesulasta huonekalupesuri ja hoitakaa homma sillä. Meillä lapsella sattui vahinko parisänkyyn ja olin asian kanssa aika hepakassa, ku ajatuskin ällötti. Mietittiin jo uuden sängyn ostamista, ku pisu oli menny petarista läpi runkopatjaan saakka. Mutta sitten hoksattiin vuokrata huonekalupesuri Solilta, pestiin runkopatja ja petari sillä ja TSÄDÄM sänky on ku uus ja säästettiin monta sataa euroa!!!!!!!!!!!!!!!!! : )
En tiedä uskaltaako pesuria käyttää moottoroituun sänkyyn, mutta petariin nyt ainakin.
mutta, kysy kotivakuutuksestasi..
ja mene sen petarin kanssa sinne jo ehdotettuun pesulaan.
ja hajuja saa yleensä tekstiileistä ja astioista kivasti pakkasessa irti, no ulkona ei ole vielä pakkasta, mutta jos sulla sattuu olemaan iiiso pakastearkku, niin läppää se petari sinne pariksi vuorokautta..
(tota pakastinta olen käyttänyt itse lähinnä astioihin jos niihin on pinttynyt joku haju, sekä saatuihin/kirpparilta ostettuihin lasten vaatteisiin jos niistä ei ole lähtenyt kotona konepesussa "hajullisten" pesu-huuhteluaineiden tuoksu hajuttomilla aineilla pestessä..)
toi on kyllä ihan totta mitä ap tossa viimeisimmässä viestissä sanoi, että lasten kanssa vaan joskus sattuu vahinkoja. on hurjan helppo olla jälkiviisas aina sitten myöhemmin..
ja kiitos ASIALLISISTA kommenteista. En toki vihaa tuota lasta ja olen luotettava hoitaja ja minulla on pitkäaikainen kokemus lapsista. Mutta en voi sanoa, että riemusta kiljahtelin pissavahingon jälkeen. Oma syyni tiedän, luotin vain lapsen "kuivuuteen". Missään vaiheessa en lapselle näyttäynyt harmistustani vaan pissavahinkoa vähäteltiin ja sanottiin että "ei se haittaa, vahinkoja sattuu". Joku oli jo onnellinen, että lapsensa oli päiväkodissa eikä pph:lla. Mutta luulisi ihmisten ymmärtävän harmistuksen tällaisessa tapauksessa ja tämä oli vain harmistuksen purkua. En siis missään nimessä lasta siitä syytä. Yhtä iloisesti hän saa tulla luokseni myös huomenna.