Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos heräät huomenna 26-vuotiaana ja tuttusi ovat myös nuorentuneet

Vierailija
11.12.2024 |

Mitä teet? Jopa vanhempasi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. 

Vierailija
2/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen oman firmaani töihin ja teen muutaman jutun toisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräisin saman ikäisenä siis? Mitäpä siinä tehdessä.. pitää lähteä töihin, kuten eilenkin.

Vierailija
4/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta iästä eteenpäin on aikalailla yksi asia elämässäni jota en tekisi toisin. Tosin jos muut muuttaisin, niin sitä ei sitten todennäköisesti tapahtuisi, että kai kaikella on puolensa. 

Mutta, lähtökohtaisesti, parasta lopputulosta ajatellen, niin tekisin jokaisen asian toisin. 

Vierailija
5/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta iästä eteenpäin on aikalailla yksi asia elämässäni jota en tekisi toisin. Tosin jos muut muuttaisin, niin sitä ei sitten todennäköisesti tapahtuisi, että kai kaikella on puolensa. 

Mutta, lähtökohtaisesti, parasta lopputulosta ajatellen, niin tekisin jokaisen asian toisin. 

Hoitelisin itseni pois silloisesta työpaikasta välittömästi ja opinnot kehiin, ei enää välivuosia. Ja seuraavaan työpaikkaan en menisi ollenkaan edes käväisemään. Siinä ne muutokset. 

Vierailija
6/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuossa iässä biletin kavereiden kanssa ja harrastin tietovisoja. Vanhempani tuossa iässä varmaan olivat ihan kunnollisia työtä tekeviä ja vapaa-ajalla pienen lapsen tai lasten kanssa. Mä siis olisin bilettäjä ja mun vanhemmat olisi pienten lasten vanhempia. 

Vierailija
7/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 26-vuotiaana kauneimmillani, ottaisin itsestäni paljon hyviä kuvia :D Tekisin lapset aikaisemmin kuin miten kävi (syntyivät kun olin 33- ja 35-vuotias). 

Vierailija
8/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että huomenna olisi silti 12 joulukuuta 2024 mutta olisin 26 vuotias?

Mitäpä sitä tekis, miettisin varmaan että miten ihmeessä olen nuorentunut yhdessä yössä ja sitten jatkaisin päivääni normaaliin tapaan.

Vierailija
9/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 2019? Käy. 25-30v oli tietyllä tapaa parasta nuoruutta, joten eläisin mielelläni uudelleen. Sitä nuorempana kärsin mielenterveysongelmista, joten se vaikutti kokemukseen ikävaiheessa 15-25v. 

On mulla nytkin hyvää elämää kyllä, ei siinä, mutta aika olisi saanut pysähtyä hetkeksi johonkin 27-30v :) 

Vierailija
10/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin paksuna.

Vierailija
11/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin iskemään 18-20 v naisia, joihin minulla enää ole mitään mahdollisuutta. 

Vierailija
12/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi siirrytty ajassa taaksepäin, olisin laittanut laittanut itselleni hotmailia, että osta hyvä nainen Bitcoineja.

Vierailija
13/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin itseni tyrmäävän hyvännäköiseksi hankkisin rahakasta työtä en velkaantuisi irtaantuisin kaikesta riippuvaisuudesta vanhempiini laittaisin kodin kauniiksi

Vierailija
14/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittisanoisin itseni välittömästi ja etsisin jotain ihan muuta työtä.

t. hoitaja

Vierailija
15/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vanhempani heräisi ilmeisesti kuolleista, mikä oletettavasti vaikuttaisi varsin suuresti tulevaisuuteeni.

Vierailija
16/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan nahkavyön ja läimin vanhempia perseet verille.  Puhuminen ei selkeästi auttanut joten tälläkertaa sanoma on

Joka vuosi katsotaan tili ja sijoitukset.  Jos mitään ei ole, perse nahkavyöllä verille.

Ite hoidan asiat niinkuin hoisin.  Rahasta ei pulaa

Vierailija
17/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa kun ei olisi vielä lapsia. Ja se pikkulapsiaika vielä edessä. Rakastan heitä yli kaiken. Erityisesti nyt kun ovat jo isoja. No rakastin tietysti yli kaikken silloinkin kun olivat pieniä. Mutta tässä on lisänä se helppous.

Vierailija
18/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin juuri kotiutunut kuopuksen kanssa synnäriltä. Eli kotiin totuttelemaan uuteen pienokaiseen ja toipumaan synnytyksestä. Ihan mukavaa aikaa oli 😊

Vierailija
19/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisivat viisastuneena edes.Niin tyhmiä bimpoja.",Minäminä,minulla on,minulla ei oo..,".Kuka jaksaa,kuka kestää...en kestäs.Mo I näyttää 50v.jo 20v.En minä.Henkkareita kysyivät pitkään..

Vierailija
20/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään toisin. Yhä tekisimme vauvaa mutta olisihan se ihanaa että tietäisi sen onnistuvan ja saisimme 2.kin lapsen. Voi sitä onnea kun testi näytti +. Haikeudella muistelen kun lapset ovat jo aikuisia. Ihan parasta aikaa oli elämässä kun olin 26v. Olimme olleet naimisissa vuoden ja oma koti ostettu. Vaikka nytkin elämä on oikein mukavaa ja kaikki ok. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan