Onko sinusta ikinä otettu eroottisia kuvia/videoita?
Minun mieheni otti minusta alastonkuvia, mutta poistin ne erään riidan yhteydessä hänen puhelimestaan. (Nyt harmittaa sillä ne olivat todella kauniita kuvia)
Kommentit (9)
Ihan kauniita kuvia, ja kiva muisto ajasta, kun vartalonikin oli kauneimmillaan...
Ensimmäinen " sellainen vakava" poikaystävä otti kuvat. Negat on mulla joten tuskin ne minnekään ikinä joutuu, sehän oli sitä aikaa kun ei tunnettu kuvankäsittelyä, kuvia ei katsottu tietokoneella, kännykästä puhumattakaan.
Tätä miestäkin näen samassa kaupungissa muutaman kerran vuodessa... =)
Kerran mies myös kuvasi penetraation. Olen kyllä myöhemmin poistanut kaikki vastaantulleet alastonkuvat koneeltamme...
Onpa kauhea ajatus jos joku on kuvannut salaa ja se olisi jossain tuolla netissä!!!
Kaverini otti minusta kauniita eroottisia kuvia ja annoin ne lahjaksi miehelleni joskus vuosia sitten. Negat pidin itselläni.
Onhan se kiva itsekin katsoa niitä kuvia kun oli kaunis ja nuori, kroppa mahtavassa kunnossa, rinnat kiinteät... nyt tuleekin jo itku!
kuvasimme miehen kanssa suhteen kiihkeässä alkuvaiheessa keskinäistä kanssakäymistämme ja erään muuton jälkeen tajusimme ettei kuvia ole missään. ihan paperikuvia oli. samaisessa muutossa lähti jotain tavaraa divariin ja vahva epäilys on, että ne kuvat oli jonkun kirjan/lehden välissä ja päätyneet sinne. kuvista kyllä tunnistaa meidät, toivottavasti ei oo tutut törmänneet. oltiin kyllä vaki-asiakkaita siellä divarissa, että ehkä divarinpitäjä on löytänyt ne ja pitänyt vaikka omana hupinaan..
Mies siirsi ne sitten kännystään väliaikaisesti työläppäriinsä, ja siitä sitten hetken päästä kilahti kovalevy. Meni korjattavaksi, onneksi ei saatu korjattua, oisi muuten se korjaaja nähnyt ne kuvat..:)