Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olla välittämättä juoruista jotka kohdistuu minuun?

Vierailija
11.12.2024 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä asut? Pieni paikkakunta?

Vierailija
2/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso paikkakunta jossa juorut on saanut isot mittasuhteet. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasuositus: Mark Manson, Kuinka olla piittaamatta p*skaakaan. Tuon lukemalla voi saada uutta näkökulmaa asian käsittelyyn.

Vierailija
5/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda paikkakuntaa. Et pääse muuten eroon.

Vierailija
6/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata varattuihin sekaantua, niistä nämä yleensä lähtee. Pienillä paikkakunnilla on ylipäätään  vähän ns. kiinnostavia tai ulkonäöltään huomattavan kauniita persoonia, joten suuri riski joutua silmätikuksi jo sen pelkän ulkoisenkin myötä. Perisuomalaista kansansairautta= kateutta se yleensä vain on.

Vierailija
7/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu kauemmas juoruajista tai esto. Somesta pois niitä tai eri some. Niin etteivät saa uusia aiheita juoruta tai mitään tarttumapintaa enää. On kuin tyhjää. Lopulta ehkä unohtavat tai kyllästyvät jauhamiseen, toistoon. Ehkä on ihmisiä jotka eivät viitsi ilkeämielisesti juoruilla tai levittää.

Vierailija
8/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä ne ja oio tarvittaessa asiat. Älä ainakaan jätä elämääsi elämättä juoruilijoiden vuoksi.

Vierailija
9/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut aiheatta juoruta? Mistä juoruilevat?

Vierailija
10/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mehevä juoru takaisin😁

Vierailija
11/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko rahaa, mitä pirssi maksoi, onko homo tai lepakko, mikä koulutus, iso taikka pieni perse, pienet taikka keskisuuret vaiko peräti isot tissit. Kenen kanssa panee ja koska viimeksi pani. Näitähän ne pienissä kylissä juoruaa.

Vierailija
12/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso paikkakunta jossa juorut on saanut isot mittasuhteet. Ap

Kunnianloukkaussyyte vain menemään loppuu juoruilu 🤣

Vierailija
13/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on juoruttu pienessä kotikaupungissani jo 10 vuotta. Kun olen luullut, että nyt on jo juorut juoruttu, niin tulee joku kertomaan, että ei ole, vaan sama vanha virsi kiertää yhä.

Välillä tulee ajatuksia, että mihin aikaan ja mitä kautta kulkisin, ettei minua nähtäisi. Mutta sitten ajattelen, että hitto vie, minä en kyllä ala nurkissa luikkimaan muiden ihmisten juoruhalun takia, vaan kuljen missä haluan. En provosoi ketään millään tavalla, joten jos olen ongelma jollekin, niin se on sitten hänen oma ongelmansa.

Tottakai se tuntuu joskus pahalta, että juorutaan, mutta niin kauan kuin asun tässä kaupungissa, asetelma on tämä. Suunnittelen kyllä jo muuttoa muualle, mikä tuo lohtua. Kaikki loppuu aikanaan.

Välillä saan voimaa julkkiksista yms., jotka ovat myös kohujen keskellä ja ainaisten juorujen ja toljotuksen kohteena. Toisinaan osaan jopa naureskella itsekseni, kun olo on niin kuin jollain julkimolla. 😂

Olen kyllä joskus, kun olen saanut tarpeekseni, jopa vaihtanut tyyliänikin ex tempore, kuten kampausta ja vaatteita (esim. ulkovaatteet, joissa liikun), ettei minua tunnettaisi heti tai niin hyvin. Ja jopa onnistunutkin olen siinä joskus niin, ettei minua kaikki ole tunnistaneet toisissa vaatteissa ja kampauksessa. Olen esim. leikannut pitkän tukkani ykskaks lyhyeksi polkaksi.

Vierailija
14/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertoo sinulle juorut sinusta.

Vierailija
15/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa, kun itse en yhtään ymmärrä, että miksi joitain ihmisiä kiinnostaa muiden puheet ja mielipiteet ollenkaan. Onko niillä juoruajilla jokin tärkeä rooli elämässäsi, vai miksi välittäisit asiasta?

Vierailija
16/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä ja tietenkään et ole tekemisissä juoruilijoiden kanssa. Jos homma lähtee lapasesta, ota ääninauhalle ja rikosilmoitus kunnianloukkauksesta. Sekin juoru leviää kyllä, että pidät puolesi

Se on valitettavaa huomata, että on roskasakin ympäröimänä. Ei auta kun kukoistaa ja antaa haisevien koirien haukkua

Vierailija
17/17 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kertoo sinulle juorut sinusta.

Aina niitä eteen tulee, jotka kertovat asianomaiselle itselleenkin.

Kerran olin eräällä kurssilla, jos yksi henkilö nimeni kuultuaan tuli juttusilleni ja paljasti minulle, että minusta juorutaan. Eräs toinen henkilö tokaisi, että joku oli hänelle minusta puhunut vähän asioita. Hän itsekin oli vastustajani ja halusi lyödä minua tällä kertomallaan tiedolla. Sitten on niitä, jotka kysyvät suoraan minulta asioita, kun kuulevat tai tietävät nimeni. Tai väittävät asioita, usein epätosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi