Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen väkivalta, toipuminen

Vierailija
11.12.2024 |

Onko normaalia että edelleen , noin kolme vuotta myöhemmin kelaan päässä samoja asioita, en pääse eteen päin ja jumitan vaan. Kyseessä siis ihan r*iskaus. Olin aika nuori + kehitykseltä hieman nuoremman tasolla, tekijä aikuinen mies. Ja nyt itse aikuisuuden kynnyksellä asia vaan kummittelee. Onko normaalia vai "pitäisikö" olla jo selvinnyt?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus ja ketju, mutta kuka HELVETTI täällä alapeukuttaa jokaista kommenttia. Kertoo Suomen todela sairaasta asennekulttuurista, että väkivallan uhreja kohdellaan kuin saastaa joka paikassa. Vain joku todella häiriintynyt ihminen kykenee sellaiseen.

Mä olen pahoillani jokaisen sellaisen puolesta, joka on joutunut kokemaan seksuaalista väkivaltaa elämänsä aikana. Pysykää vahvoina ja jos ei muuhun nyt kykene, niin eläkää päivä kerrallaan, viikko kerrallaan ja vuosi kerrallaan (jos sikseen tulee) ja jatkakaa avun hakemista. Apua on vaikea saada, mutta ansaitsette tulla kuulluiksi ja saada elämänne takaisin <3 Etsikää apua eri järjestöistä ja soittakaa joka hemmetin taho läpi ja puhukaa kokemuksistanne. Meitä on niin monia eikä kukaan teistä ole yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän