Elämäsi pahin pettymys
Minkälainen on ollut tähänastisen elämäsi pahin pettymys? Entä mikä auttoi, miten pääsit siitä yli?
Kommentit (78)
No emt pettymys? Ehkei sillä tarkoiteta jotain ihottumaa, koirani kuolemaa ja huonoja lääkäreitä kun kaikki vaivat vaik ois mitä on "akuutti virusperäinen ylähengitystieinfektio", vaik reuma ja aivohalvauskin todellisuudessa ois noi..
Kyllähän se on pettymys kun avioliitto päättyy eroon.
Paluumuutto Suomeen, en päässyt yli ja muutin takaisin pois Suomesta.
Aikuisena elämä ylipäätänsä on ihan erilaista kun lapsena kuvittelin. Hankalaa, raadollista ja raukkamaista.
En päässyt koskaan hakemaani korkeakouluun. Käytin neljä pitkää vuotta pääsykokeisiin opiskeluun. Turhaan.
Aika taitaa olla ainoa, joka on auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisena elämä ylipäätänsä on ihan erilaista kun lapsena kuvittelin. Hankalaa, raadollista ja raukkamaista.
Niinpä. Samoja ajatuksia. Päivästä toiseen yhtä taistelua ja selviämistä, jatkuvia pieniä harmeja ja epäonnistumisia. Ihan koko ajan saa jotain säätää ja yrittää ja silti vaan menee pieleen aina kun voi mennä pieleen.
En tiedä onko tämä jotain masennus- tai ahdistusoireilua kun tunnen näin.
Se että minä synnyin tähän pahaan maailmaan.
Vaikka olen oppinut nauttimaan ja iloitsemaan sinkkuelostani, niin olisi se ollut joskus päästä muuallekin kuin parhaimmassa (tai pahimmassa) vain ns. friendzonelle.
Elämäni ihminen josta kilpailin,valitsi toisen,se oli paha.
Vierailija kirjoitti:
No emt pettymys? Ehkei sillä tarkoiteta jotain ihottumaa, koirani kuolemaa ja huonoja lääkäreitä kun ..
Tuliko rakista ihottumaa sulle. Hyi olkoon. Tiedä mitä kirppuja sillä..
Kun suuri rakkauteni ei suostunut naimisiin kanssani, ei edes kihloihin. Olin varma, että menemme naimisiin. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emt pettymys? Ehkei sillä tarkoiteta jotain ihottumaa, koirani kuolemaa ja huonoja lääkäreitä kun ..
Öö no ei siihen ihottumaan ole koira vaikuttanut, on ihan kotikoiria olleet, Suomesta, ei rescue ja ei niillä kirppuja ole ollut. Mulla on vaan atopiaa ja jotain ihottumia 🤣🤣🤣
Pelkäänpä että se on vielä edessä. Aika vähillä pettymyksillä olen päässyt tähän asti, vaikka ikää on jo 50. Hyvä ja turvallinen lapsuus, mitä nyt jotain pientä kiusaamista koulussa, DI-opinnot, menestyminen yrittäjänä, perheen perustaminen. Jos jotain pitää mainita niin ehkäpä se että lapsia ei tullut kuin yksi, vaikka erittäin kova yritys kaikkine hoitoneen oli.
Varaudun siihen että jotain todella ikävää on vielä edessä, olisi lähes uskomatonta jos koko elämä menisi näin helpolla.
Oma huonous.
Se, että koen alisuorittaneeni kaikessa. Opiskelin 2 korkeakoulututkintoa ja silti vieläkin hanttihommissa, kaikesta sinnikkyydestä ja yrittämisestä huolimatta.
Olen pettymys itse itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitilläs oli, kun sinua teki🤭
Vierailija kirjoitti:
Oma huonous.
Se, että koen alisuorittaneeni kaikessa. Opiskelin 2 korkeakoulututkintoa ja silti vieläkin hanttihommissa, kaikesta sinnikkyydestä ja yrittämisestä huolimatta.
Olen pettymys itse itselleni.
Älä alenna itseäsi. 2 tutkintoa on hieno saavutus ja upeaa on myös, että olet töissä.
Mulla 3 keskeytystä korkeakouluopinnoista ja työttömyysputki.
Aikuistuminen. Lapsena odotin sitä innolla mutta ei ole ollenkaan hohdokasta.
Minä olen itseni pahin pettymys.
Tuskin siitä pääsen yli ikinä.