Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vanhempia joitta ette koskaan näe?

Vierailija
11.12.2024 |

Minulla on isä jotta en ole vuosikymmeneen nähnyt mutta rahaa se  lähettää. Meinasin pökertyä kun menin aamulla pankkiautomaatille ja saldona oli 5537 euroa vaikka piti olla 537 euroa. Sain isältä jo kuukausi sitten kolme tonnia ja nyt oli tullut viis tonnia joulurahaa. Joka joulu se rahaa lähettää mutta eii ole halunnut tavata. Isäni ei ole kutsunut kyläänkään 10 vuoteen ja mä vaan ihmettelen onko muilla yhtä outoja vanhempia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt 20 vuoteen. Nyt lähettänyt pari vuotta joulukortin, jonka välissä 10€. Olisipa minulla samanlainen isä kuin sinulla.

Vierailija
2/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt isäni viimeksi kun olin jotain 6 vuotias ja nyt olen yli 40v. Tuolla se turussa asuu. Veljeni näki sen joskus kun meni käymään. Asuttiin lastenkodissa pienenä ja isä ei koskaan tullut katsomaan. Rahaa minunkin isä lähettää jouluna.

Eipä se soittele koskaan on vähän outoa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Haluavat muka aina nähdä, syyllistävät asiasta. Mutta käytännössä eivät kysy edes kuulumisia. Lapsenlapsia haluavat nähdä mutta muistavat monin eri tavoin kertoa, miten oma lapsi on inhottava ja ei tee mieli minua nähdä. Mitäs arvaatte, kuinka usein tavataan.

Vierailija
4/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ajan jälkeen ei ja muiden tautisten aikojen jälkeen. Ja silloin aiemmin lyhyesti ja vähän. Voithan sä soitella isälle ja kiittää, nähdä, jos kestät häntä. Muilla on kestämätön vanhempi, jota ei kestä, ei kertakaikkiaan - käytös voi olla mitä vaan tai utelua.

Vierailija
5/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en nähnyt äitiä 20 vuoteen. Alkoholisti se oli ja jouduin lastenkotiin asumaan.

Vierailija
6/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta saa sellaisen kuvan, että ihmisillä olisi useampia vanhempia, joista osaa nähdään ja osaa ei :D Minulla on vain yhdet, kun en ole adoptoitu.

Vierailija
7/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt pariin kymmeneen vuoteen kumpaakaan. Kuolleet.

Vierailija
8/8 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini näin viimeksi kun olin 16v. Isäni tapasin ensimmäisen kerran 19v ja hän kuoli siitä vuoden päästä.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi